Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Tomáš Hradil (BubuTom) ID 228473
Tomáš Hradil
mimibazar.cz/bubutom
Oblast: Holešov
Ověřená adresa
Telefon: 776264681
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 23.6.2009
Naposledy: 8.7.2017 20:20
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
75257416
HODNOCENÍ 194
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milí zákazníci.

Předem děkuji za Váš zájem, věnujte prosím chvilku a přečtěte si naše obchodní podmínky.

FIRMA - Prodávajícím je Tomáš Hradil, vystupující pod obchodním názvem Tomáš Hradil – prodej hraček a proutěného zboží, se sídlem Podlesí II č. 5612 ve Zlíně , provozovna Holešov, živnostenský list vydán na ŽÚ Holešov – č.j. ŽÚ 19/11664/09/ja


VEŠKERÉ CENY JSOU konečné S DPH ( nejsem plátce DPH )

ICO 75257416

Odpovědná osoba: Tomáš Hradil
email: info@e-proutenezbozi.czz

Mob. kontakt 776 264 681 OD 8:00 hod - 20:hod (Po - So )

Faktura daňový doklad na vyžádání.



VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UVEDENÍ DŮVODŮ
Každý zákazník má podle občanského zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele právo bez udání důvodu vrátit zboží do 14 dnů od převzetí objednaného zboží od dopravce.
Pro vrácení plné kupní ceny za zboží musí být vracené zboží nepoškozené, bez známek užívání. V případě, že zákazník vrací ve 14-ti denní lhůtě zboží použité, bez původního obalu či visaček nebo jinak poškozené, nebude mu vrácena kupní cena za zboží v plné výši. Prodejce v tomto případě poníží kupní cenu o opotřebení výrobku.
ZBOŽÍ ZASÍLÁ ZÁKAZNÍK NA VLASTNÍ NÁKLADY.


STORNO OBJEDNÁVKY
Objednávku lze stornovat e-mailem nebo telefonicky do 24 hodin od objednání. Dojde-li v této době k platbě za zboží, bude částka neprodleně vrácena zpět . O stornu nás informujte na e-mailové adrese: obchod@ahrackyholesov.cz nebo na tel.čísle 776 264 681



ZÁRUČNÍ LHŮTA:
Na nové zboží je záruční doba poskytována dle zákona. Záruční doba prodávaného zboží je 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak).

Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje
jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li
taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta
pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za
vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách.


PRO PŘÍPADNÉ REKLAMACE - PROSÍM ČTĚTE POZORNĚ!!
Reklamace zboží je možná dle zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
Pokud chcete reklamovat zboží, dejte nám o tom vědět na email: obchod@ahrackyholesov.cz nebo na tel. 776 264 6812
1) po přijetí balíku si zboží překontrolujte, zda je v pořádku.Pokud není, sepiště s dopravcem protokol a zboží nepřebírejte.
2) reklamace musí být vyřízena do 30 ti dnů dle stanoveného zákona.
3) zákazník má právo na výměnu zboží , opravu nebo vrácení kupní částky za zboží.


POŠTOVNÉ A BALNÉ
Balné si neúčtuji.
ZPŮSOB DOPRAVY - přepravní služba PPL, Česká pošta
Při platbě převodem:
ČP obyčejný balíček s podacím lístkem - dle typu balíku: 80-89 kč
PPL obchodní balík - fixní cena 99 kč
PPL dobírka - 129 kč
Osobní odběr na kamenné pobočce - zdarma


DODACÍ PODMÍNKY:
Zboží skladem je odesláno nejpozději do 24 od od objednání ( při platbě převodem, po připsání částky na účet - 2 - 3 pracovní dny ).

Zboží které není skladem - v těchto případech je termín odeslání zboží řešen individuálně se zákazníkem - emailem nebo telefonicky.


V případě nevyzvednutí zasílky či jakékoliv úmyslné nevyzvednutí zásilky:

Balíček vyzvedněte, jinak budete platit penále. Rozšířeným omylem je, že nevyzvednutím zásilky dáváte prodejci na vědomí, že o zboží nemáte zájem a odstupujete od smlouvy. Skutečnost je však úplně jiná. Uzavřením kupní smlouvy se totiž prodávající zavazuje zboží dodat a vaší povinností je ho převzít a zaplatit. Když si objednané zboží nepřevezmete, tak to rozhodně v pořádku není a už vůbec se tím nezbavujete své zákonné povinnosti. Odpovídáte i za škodu, která prodávajícímu vznikne v důsledku nevyzvednutí zásilky. Jestliže se rozhodnete, že zboží nechcete, a odstoupíte od smlouvy až poté, co bylo zboží expedováno, musíte odesilateli zaplatit poštovné.

CHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ:
prodávající se zavazuje, že poskytnuté údaje uvedené v objednávce použije pouze pro
svoji potřebu a bude s nimi nakládat v souladu se zákonem o ochraně osobních dat - údaje nebudou poskytovány třetím osobám ani dalším subjektům. Kupující při odeslání objednávky souhlasí se zpracováním osobních údajů pro vyřízení objednávky.


Děkuji a přeji příjemný nákup zde na MIMIBAZARU.
Podmínky byly naposledy upraveny: 19.1.2014, 13:34
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu