děkuju za Váš zájem o moji nabídku, doufám, že obchůdky proběhnou k oboustraně plné spokojenosti.
Snažím se oblečky pravdivě popsat, pokud však něco přehlédnu, doufám, že se nějak rozumně domluvíme k Vaší spokojenosti. Rozhodně není můj styl hrát mrvého brouka nebo obviňovat kupujícího, že vadu způsobil on, jak to tu někdy bývá.
Často se stává, že zájemce žádá o přeměření. Není to žádný problém, vždy ráda vyhovím, nemůžu přeměřovat každou věc. Ale bohužel zájemce už nestojí tu "námahu" aby mi dal vědět, že o zboží tedy nemá zájem. Z tohoto důvodu pokud se zájemce o přeměření neozve do 2 dnů od mé odpovědi, automaticky anuluju a zboží nabízím dál.
Balíčky posílám pouze doporučeně max. do 3 dnů prac. dnů po připsání peněz na můj účet. Na dobírku nezasílám.
Budu ráda za Vaše hodnocení a případně i foto Vašich miláčků, jak jim to v nových oblečkách sluší.
Monika
Podmínky byly naposledy upraveny: 23.11.2011, 14:27