Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Jindřich Nováček (AutosedackyONLINE) ID 235405
mimibazar.cz/autosedackyonline
Oblast: Znojmo
Telefon: +420777329316
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 5.8.2009
Naposledy: 22.8.2017 22:14
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
75362015
DIČ CZ8203104712
HODNOCENÍ 126
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
ZBOŽÍ:
Zboží které zasíláme je převážně zcela nové a se zárukou 2roky, k novému zboží zasíláme samozřejmně fakturu (daňový doklad) a český návod. V případě, že český návod neobdržíte společně se zakoupeným zbožím, obraťe se na nás, návod zašleme dodatečně zdarma.



Nabízíme 4 možnosti předání zboží s platbou na dobírku, převodem nebo hotově




1 - PPL - expresní balíková služba:
platba převodem - 100.00Kč
platba na dobírku při předání 130.00kč
cena balného: ZDARMA

Nová služba pro Vás - možnost zvolit termín dodání. Potřebujete-li mít zboží doma v přesný den např. volna, stačí napsat do poznámky a my se o to postaráme. Také uschování kočárků do porodu ZDARMA je samozřejmostí!

Doručení balíku: řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti

- zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den. Hmotnost balíku je omezena do 50 kg. V určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na http://www.ppl.cz/vecerni_doruceni.asp). Zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele. Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic), které obdržíte po odeslání balíku odesílatelem ( www.autosedacky-online.cz ). Převzetí a reklamace balíku: Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody. Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě. Komunikace s PPL
pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)






2 - Česká pošta:
platba převodem - 100.00Kč
platba na dobírku při předání 130.00kč
cena balného: ZDARMA

Zboží Vám zašleme přes službu České pošty . Zboží je důkladně zabaleno a pojištěné proti poškození, krádeži atd. Termín doručení zboží na zvolenou adresu Vám sdělíme na Váš telefon uvedený v objednávce ihned po vyřízení objednávky. V případě, že by Vás Česká pošta v tento den nezastihla na Vaší adrese, nechá Vám ve schránce oznámení o uložení zásilky na Vaší poště s odpovídajícím PSČ. Zboží si můžete převzít na Vaší poště ještě ten den večer nebo v průběhu následujících šesti dnů, kdy bude uložena zásilka na Vaše jméno. V případě, že Česká pošta v námi avizovaný den nedodá zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, kontaktujte nás nebo vyhledejte balík na stránkách České pošty popř. se informujte přímo na Vaší poště. Termín dodání Vám potvrzujeme v momentě, kdy zásilka fyzicky opustí náš distribuční sklad.






3 - Vlastní doprava BRNO
Cena dopravného PŘI PLATBĚ PŘEVODEM NA NÁŠ ÚČET: 50Kč
Cena dopravného PŘI PLATBĚ V HOTOVISTI: 50Kč

Pokud jste Brněnští (případně bydlíte na trase Brno - Hevlín - LAA) lze dodat zboží naším školeným pracovníkem, ten Vám může na požádání předvést například upoutání autosedačky přímo ve Vašem vozidle, případně zodpoví veškeré technické dotazy. Dále nabízíme placenou službu MONTÁŽE a KOMPLETACE dodaného produktu, zahrnující například složení dřevěné postýlky, zkompletování elektrického vozítka, sestavení dětského kola apod.. V případě zájmu o službu montáže a kompletace uveďte do poznámky v objednávce "VČ. MONTÁŽE". Dle závažnosti kompletace nabídneme cenu - cca 250/hod).




4 - Možnost osobního odběru na výdejním místě:

HRUŠOVANY N. J. - Nádražní 529, 671 67 - Kamenná prodejna v budově Lékárny, severní vhod od parku (Zámečku) 1. patro. Otevírací doba v pracovní dny 10:00hod. - 12:00hod., 14:00 hod. - 17:00hod. (lze dohodnout i jiný čas v rozmezí 7:00-20:00hod.)

___________________________________________________________

OBCHODNÍ PODMÍNKY:
___________________________________________________________

POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO:

Kupující je povinen dodané zboží při převzetí řádně prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách!

Převzetí pošklozeného zboží, či nahlášení reklamace lze podat jednou z následujících možností:

Na e-mailovou adresu
info@autosedacky-online.cz

Poštou na adresu provozovatele

Osobním doručením.

Po dohodě s prodávajícím lze zásilku vyzvednout přepravcem PPL

Při jakékoliv reklamaci, komunikaci ohledně již vyřízených objednávek je třeba uvádět:

Číslo faktury

Co nejvýstižnější popis závad a jejich projevů (foto přiložené v emailu může urychlit reklamaci).

Doložit doklad o vlastnictví zboží (přikládána faktura a dodací list).

POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 7 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace uplatněná v záruční době

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.

Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží jako doklad o prodeji po dobu záruky, zasílejte vždy pouze kopii (funkci dodacího listu plní faktura na které je vyznačeno převzetí zboží). Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem dodacího listu (faktury). Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce.

Vzhledem k zákonné lhůtě na vrácení nepoužítého zboží do 14 dnů zakoupené přes náš e-shop není originální záruční list vyplněn pro možnost dalšího propdeje produktu (do této doby platí jako ráruční list faktura).

Pokud odběratel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi dodacím listem (fakturou) a skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo množství) nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný dodací list (fakturu), je povinen podat ihned (nejpozději do 72 hodin) písemně zprávu adresovanou na jméno obchodníka, který vyhotovil fakturu. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.

Nebezpečí škody na zboží přechází na odběratele v okamžiku převzetí zboží od dopravce.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

V případě nejasností má provozovatel právo kontaktovat zákazníka prostřednictvím jím sdělených údajů, a proto je v zájmu zákazníka zadávat tyto údaje pravdivě a svědomitě.

Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednání s nákupním řádem. Po odeslání objednávky se zákazníkovi zobrazí informace o zařazení jeho objednávky (požadavku) v našem objednávkovém systému, v případě uvedení emailu bude potvrzovací správa a zařazení ke zpracování zaslána na něj. Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky nebo nedorazí kopie objednávky na zadaný email kontaktujte nás, je možné, že emailová adresa byla špatně uvedena a tím se ubíráte o právo být informován o stavu a objednávky a postupu k jejímu vyřízení.

Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahu při řešení případného problému. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky je zákazník povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu www.autosedacky-online.cz .Nepřijme-li zákazník objednanou zásilku, způsobí tím provozovateli škodu (poštovné, dopravné a balné), která bude následně vymáhána občansko-právní cestou.

Vážíme si Vaší důvěry, proto chráníme data našich zákazníků před zneužitím. Veškeré informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Veškeré údaje získané od zákazníků užíváme výhradně pro vnitřní potřeby společnosti, nejsou prodávány, předávány, ani jinak zpracovávány pro potřeby třetích stran (vyjma přepravních společnosti PPL a Česká pošta, kterým jsou předáný v minimálním množství, nutném pro doručení Vaší zásilky - adresa a u přepravce PPL i tel. číslo).

Možnost stornování objednávky ze strany prodávajícího:

Zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu (nejpozději však do 10 pracovních dnů).

Storno objednávky ze strany zákazníka

Storno objednávky lze provést jen e-mailem na adrese obchod@autosedacky-online.cz , info@autosedacky-online.cz nebo objednavky@autosedacky-online.cz a je nutno uvést číslo objednávky nebo celé jméno a adresa na kterou byla objednávka zhotovena. Storno nelze provést telefonicky! Objednávku lze stornovat maximálně před expedováním zásilky! Ve chvíli, kdy dojde k předání zboží spediční firmě (obdržíte potvrzovací email), nelze již provést storno bez smluvní pokuty - viz upozornění níže. V tomto případě doporučujeme převzít zásilku a vrátit ji dle zákona do 14 dnů nepoužitou.

UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb.) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude expedovaná objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 500,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazená smluvní pokuta), budou postoupeny společnosti k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených.
Podmínky byly naposledy upraveny: 30.6.2010, 11:12
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu