Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Radka L. (SamaRada) ID 235918
mimibazar.cz/samarada
Oblast: Cheb
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 7.8.2009
Naposledy: 5.4.2024 20:15
Aktualizace: 3.4.2023 7:09
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 962
VŠECHNY FOTOGRAFIE 79
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Děkuji, že jste nakoukli. Prosím čtěte podmínky prodeje. Nesmlouvejte prosím o cenách, jsou pevně dané. Děkuji.
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
MILÉ MAMINKY, VŠECHNY VÁS ZDRAVÍM A VÍTÁM NA MÝCH STRÁNKÁCH. PŘEJI PŘÍJEMNÉ NAKUPOVÁNÍ A ZÁROVEŇ VÁS PROSÍM O PŘEČTENÍ PODMÍNEK PRODEJE.

ZBOŽÍČKO:
Jedná se o věci nošené. Někdy víc, někdy míň. Pokud je něco nové, tak to napíšu. Ale prosím, čtěte si důkladně popisky. Opravdu se snažím věc podrobně popsat. Většinou změřit. Ale pokud potřebujete ještě další rozměry, klidně si napište. Doměřím , dofotím. Jsem také jen člověk, tak nevylučuji, že bych mohla něco přehlédnout. I když se snažím být důsledná, co se prodeje týče. Takže kdyby nastal jakýkoliv problém s prodanou věcí, že jsem něco přehlédla ,jsem určitě přístupná k rozumné domluvě (sleva či vrácení zboží i peněz). Ale znovu upozorňuji - kupujete použité věci!!! Přestože jsem na věci myslím pečlivá, novou věc z nich neudělám!!!!

REZERVACE:
Délka rezervace je závislá na domluvě, ale zpravidla rezervuji 7 dnů, pak rezervaci ruším. Během této doby očekávám platbu na účet, pokud se tedy nedomluvíme jinak!!!!
Jakýkoliv dotaz, např. na rozměry atd. NENÍ ZÁVAZNÁ OBJEDNÁVKA ČI REZERVACE. Pokud se do 24 hodin od mé odpovědi nezvete, tak Vaši objednávku ruším a věc přenechám dalšímu zájemci!!!!!!!

PLATBA:
Upřednostňuji platbu převodem na účet. Podklady k platbě vždy zašlu. Samozřejmě mohu s platbou počkat, stačí se jen domluvit!!!
BOHUŽEL PO VELMI ŠPATNÝCH ZKUŠENOSTECH S NEREGISTROVANÝMA MAMINKAMA, KTERÉ SE SNAD BAVÍ TÍM, ŽE OBJEDNÁVAJÍ A BLOKUJÍ ZBOŽÍ A PAK UŽ SE NEOBTĚŽUJÍ NAPSAT, ŽE SI OBCHŮDEK ROZMYSLELI. ČEKÁM U NEREGISTROVANÝCH ZÁJEMCŮ NA PLATBU 3 DNY!!! Po té vracím věci zpět do prodeje, anichž bych se také obtěžovala jim napsat. Samozřejmě jsem vždy pro se domluvit, nemám problém počkat. Ale vše je kominkaci !!!

ZASÍLÁNÍ BALÍČKU:
Balíček zasílám doporučeně, ve většině případů po připsání peněz na účet a prosím zprávičku, že balíček dorazil v pořádku.Obyčejné zásilky jen pouze na Vaše vyžádání a Vaše riziko (NEMÁM ŽÁDNÝ DOKLAD O ODESLÁNÍ). Obyčejně lze ale poslat pouze zásilku, která není vyšší, než 2 cm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NA DOBÍRKU A DO ZAHRANIČÍ NEZASÍLÁM!!!

POŠTOVNÉ:
Poštovné se snažím účtovat dle platných tarifů České pošty.
Vzhledem k tomu, že většinou nejde odhadnout kolik si pošta naúčtuje na odeslaném balíčku, může se stát , že na poštovném zaplatíte někdy víc a někdy míň. Omlouváme se předem pokud zrovna zaplatíte víc. Na každého to může vyjít jinak. Pokud s tímto nesouhlasíte, tak raději u mě nenakupujte, aby nedošlo ke zbytečným konfliktům. Bohužel jsou tu nakupující, které se hádají i o 5 korun.Děkuji za pochopení.

Po obdržení objednávky Vám pošlu mail s potvrzením objednávky, celkovou cenou za zboží, cenou poštovného a číslem účtu.
Zboží se snažím odeslat ještě týž den, kdy byly připsané peníze. Ale mám tři dětičky, a to dvě malé, tak se může odeslání opozdit. Snažím se chodit na poštu jak to jde. Ale vždy o odeslání informuji.
Pokud mi nepřijde zpráva do týdne od odeslání balíčku, budu považovat obchůdek za vyřízený.


Vrácení zboží je možné v případě, že má zboží vady, na které jsem Vás neupozornila. K popisu zboží dávám většnou všechny míry /nebo si o ně napište/, tak si je prosím kontrolujte!
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Prodejce neručí za škody, způsobené na zásilce přepravcem (Českou poštou a.j.), pokud Vám je zásilka doručena poškozena (potrhaný, zjevně deformovaný, otevřený transportní obal, jiné poškození apod.), je zákazník oprávněn zásilku nepřevzít a ihned na místě sepíše s pracovníkem České pošty protokol o poškození a neprodleně kontaktuje prodejce a zákazníkovým partnerem pro reklamaci se stává dopravce (Česká pošta).Po úspěšném vyřízení reklamace u České pošty, na základě řádně vyplněného protokolu o poškození/nedoručení/pátrání po zásilce ( vyplněného kupujícím a pracovníkem České pošty) bude kupujícímu vrácena částka. Při nesplnění těchto podmínek se prodejce zříká všech závazků. Poštovní a jiné poplatky, vynaložené kupujícím se nehradí.

Děkuji za přečtení podmínek. Přeji příjemné nakupování. Radka
Podmínky byly naposledy upraveny: 8.9.2016, 21:17
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu