dobrý večer, balíky odesíláme max do pracovncíh dnů od přijetí platby
pozor snažím se na emaily odpovídat co nejdřív jak to jde,ale někdy se povede až pozdě večer,takže se předem omlouvám pokud nereaguji hned.
vyhrazujeme si právo, balíček odeslat max do týdne, např z důvodů nemoci, atd
BALÍČKY POSÍLÁM PŘES HROMADNÝ PODEJ, MŮŽE SE NĚKDY STÁT,ŽE JEJ VYPRAVÍ AŽ NA DRUHÝ DEN, TAK SE OMLOUVÁM,ALE CHYBA NENÍ NA MÉ STRANĚ :-( o výšce poštovného se nechci dohadovat, je jasně dáno.
Po přijetí zboží si ihned překontrolujte obsah balíku, na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
na platbu čekáme max týden, pokud nepříjdou peníze do týdne (pokud se samozdřejmě nedomluvíme jinak) , bude věc vrácená zpět do aukce, pokud zaplatíte později a zboží již nebude skladem vracíme obratem peníze na váš účet, i bez upozornění .
zboží reklamujte vždy v původním obale, jinak zboží nemůžeme příjmout zpět. všechno zboží co se odesílá je před cestou vyzkoušeno, vždy odesíláme funkční věci. kro věcí které jsou zataveny a poškodilo by se balení. při reklamaci je postup takový : zákazník zboží odešle zpět , po přijetí zboží bude zákazníkovi vyplacena plná částka včetně poštovného.
Zboží se dá vyměnit a nebo vrátit ve 14 denní lhůtě
nezasílám na dobírku, na slovensko ano
paragony vydáváme pouze na vyžádání
Podmínky byly naposledy upraveny: 14.10.2014, 23:17