Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Petr Š. (PovlečeníPlus) ID 242056
Petr Šťastný
mimibazar.cz/povleceniplus
Oblast: Kyjov
Telefon: +420 731 228 597
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 8.9.2009
Naposledy: 4.6.2013 19:01
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
71786759
HODNOCENÍ 57
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé maminky, milí tatínci, milí nakupující,
děkujeme, že jste zavítali do našeho albíčka a doufáme, že budete s případným nákupem spokojeni.

Veškeré námi zde nabízené zboží je NOVÉ a snažíme se je mít SKLADEM. Nabízené i další zboží je také možné koupit v našem e-shopu.


KONTAKTNÍ ÚDAJE

E-mail: obchod@povleceni-plus.cz
Telefon: +420 731 228 597 (pracovní dny od 9 do 16 hodin)

Na e-mail reagujeme nejpozději následující pracovní den. Pokud na e-mail v této době nezareagujeme nebojte se ozvat telefonicky (e-mail se může „zatoulat“ nebo skončit jako spam).


PRODÁVAJÍCÍ

Petr Šťastný
696 33 Archlebov 160
IČ: 71786759
Nejsme plátci DPH.

Adresa provozovny:
696 33 Archlebov 276

Odpovědná osoba: Petr Šťastný (stastny@povleceni-plus.cz)


Veškeré objednávky jsou závazné.


DOPRAVA a PLATBA

Veškeré zboží dodáváme prostřednictvím České pošty.

Zboží, které zde nabízíme, standardně zasíláme jako cenný balík po připsání platby na účet.

Na základě objednávky Vám zašleme číslo účtu, variabilní symbol a další podrobnosti k platbě. Očekáváme, že zboží uhradíte do 5 pracovních dní (samozřejmě se lze domluvit i na delší době) jinak objednávku stornujeme a zboží jde zpátky do prodeje.
Zboží expedujeme do 2 pracovních dní od připsání platby na náš účet (v případě platby na dobírku do 2 pracovních dní od objednávky) – většinou však hned ten samý den. Pokud bychom tento termín nemohli dodržet (zboží nemáme skladem apod.) budeme Vás o tom neprodleně informovat, abychom dohodli další postup.

Cenný balík při platbě předem .................................... 58,- Kč

Zboží lze zaslat také jako Obchodní balík (balík je dodán následující pracovní den od odeslání).
Zboží zasílané na dobírku zasíláme pouze jako Obchodní balík.

Obchodní balík při platbě předem .............................. 69,- Kč
Obchodní balík na dobírku ........................................... 99,- Kč

Zboží je možno odebrat také osobně v naší provozovně (696 33 Archlebov 276 – cca. 13 km od Kyjova). Osobní odběr je samozřejmě zdarma.

Veškeré výše uvedené ceny za dopravu jsou účtovány paušálně (případnou vyšší cenu poštovného dotujeme).

BALNÉ neúčtujeme, tzn. je zdarma.


STORNO OBJEDNÁVKY

Objednávku je možno stornovat e-mailem nebo telefonicky do 24 hodin od objednání.


ZÁRUČNÍ DOBA

Záruční doba u veškerého námi nabízeného zboží je 24 měsíců.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat.


VRÁCENÍ ZBOŽÍ – ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, toto právo je podmíněno nákupem jako spotřebitel (nepodnikatel). Při odstoupení od kupní smlouvy nás prosím kontaktujte nejlépe písemně nebo e-mailem, uveďte číslo faktury od dodaného zboží a datum nákupu zboží.

Zboží zašlete zpět na naší adresu: Petr Šťastný, 696 33 Archlebov 160 a to za následujících podmínek – zboží musí být ve vhodném, nejlépe původním, obalu. Vhodným obalem se rozumí např. pevná krabice.

Spotřebitel má právo si zboží případně vyzkoušet s tím, že by měl dodržet základní hygienické předpoklady takového vyzkoušení. Nedodrží-li stanovené hygienické podmínky, šlo by již o zboží, které nelze na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku pro svůj charakter vrátit.

Doporučujeme zboží zasílat doporučeně prostřednictvím České pošty a pojištěné, nijak neručíme za ztrátu nebo poškození při cestě k nám. Zboží nezasílejte zpět na dobírku, takto zaslané zboží nebude z naší strany přijato.

Po přijetí vraceného zboží a splnění výše uvedených podmínek, bude kupujícímu zaslána částka zaplacená za vracené zboží (zaplacené poštovné se nevrací), a to bankovním převodem, popř. složenkou. Částka může být snížena o hodnotu případného opotřebení zboží či chybějící části. Kupující nemůže (podle § 53, odstavce 8) odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.


REKLAMAČNÍ ŘÁD

Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná běžet záruční doba nová.

Zjistí-li kupující během záruční lhůty, že má zboží vady, je povinen tuto skutečnost bez zbytečného odkladu oznámit prodávajícímu jedním z níže uvedených způsobů: zasláním e-mailu, prostřednictvím pošty, telefonicky. Při uplatnění reklamace vám doporučujeme dodat spolu s reklamovaným zbožím i nabývací doklady vztahující se k reklamovanému zboží jako je doklad o koupi (účtenka nebo faktura) a záruční list (pokud byl ke zboží dodán), dále doporučujeme připojit stručný popis závady. Reklamované zboží zaslané na dobírku nebude přijato!

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do tří pracovních dnů od podání reklamace a vyrozumí o tom kupujícího zasláním e-mailu na jím uvedenou adresu, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci způsobené obvyklým používáním, škody způsobené užíváním v rozporu s návodem k použití, živelnými pohromami, jinými vnějšími vlivy. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku kratší životnosti výrobku.

Při výskytu odstranitelné vady má kupující nárok na její odstranění bez zbytečného odkladu. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

Při výskytu neodstranitelné vady, která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo může od smlouvy odstoupit. Táž práva příslušejí kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Pokud se jedná o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejdéle do 30 dní od jejího uplatnění.


Doufáme, že budete s nákupem spokojeni a budete se rádi vracet ;-)

Přejeme příjemný nákup.
nahlásit
Reklama | Podmínky pro užívání služby Mimibazar | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje
Kontakt | Redakce | Jednotná kontaktní místa / Single Points of Contact | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura | Povinně zveřejňované informace

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu