PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Pokud není někde uvedeno poštovné neznamená ,že se neplatí !!! Bylo by u popisu uvedeno VČETNĚ POŠTY

Něco ke zboží !!!!

1 . V případě , že jsem něco přehlédla na dané věci ráda Vám zboží vezmu zpět nebo po domluvě vrátím nějakou část peněz.
2 . V případě , že nebudete z něčím spokojená stačí napsat mail.Jistě se nějak domluvíme......
3 . Pokud Vám bude věc malá či velká reklamaci neuznávám - proto jsou rozměry uvedeny.
4. Pokud se Vám věc nelíbí a podobně reklamaci neuznávám.

5. NA DOBÍRKU zasílám , ale s tím , že vyžaduji dobírečné a to 40 - 80 kč dle velikosti balíčku + uvedené poštovné !

Milé nakupující v případě , že máte dotaz na danou věc neberu jí jako objednanou.Pokud Vám odepísu na Vás dotaz dejte mi prosím vědět do 24 hod , zda si věc berete nebo né ...ať neblokujete dalšího zájemce.Pokud se neozvete, tak Vás anuluji a dávám věc k prodeji.
Když si věc zarezervujete můžete jí do 24 hod.zrušit pokud není závazně objednaná !!!

Petra Dvořáková
U Rybníka 10
Bruntál 792 01

IČ 00972428


1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Dle Občanského zákoníku §53

Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.

Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.

Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.

Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.


2. Záruční lhůty, reklamace zboží

NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.



POZOR:

Vzhledem k tomu, že zboží odebírám ze zahraničí, zboží posílám mimo ČR a reklamace se může prodloužit o 14 dní k vůli pošty .
Je tedy nutno věc ihned po případném zjištění řešit e-mailem, nebo telefonicky, kdy bude dohodnut další postup. Zboží vracené ve stavu v jakém bylo dodáno do 14-ti dní u odstoupení od smlouvy odeberu bez udání důvodu zpět. V případě reklamace při dodání vadného, či poškozeného zboží, může být provedena výměna za jiné jen pokud bude zboží skladem, jinak na objednání v další dodávce.



3. Prohlášení

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet a tyto bude řádně dodržovat. Kupující uzavírá smlouvu učiněním objednávky zboží s jeho následným uhrazením a odběrem. Pokud je obchodní případ uzavřen, má se za to, že kupující se předem seznámil s těmito obchodními podmínkami prodejce.



4. Objednání zboží, dodací lhůty, platba, doklad o zakoupení zboží


Objednávky zboží jsou závazné, není problém předtím zodpovědět jakýkoliv Váš dotaz učiněný telefonicky,nebo e-mailem.


Objednávku můžete stornovat nejpozději do 24 hod. od objednání !

Objednávka zboží skladem Vám bude potvrzena e-mailem, kde bude uvedena naše fakturační adresa a č.účtu pro zaslání Vaší platby za zboží s uvedením celkové ceny.


Nabízím nové zboží skladem i na případnou objednávku v další dodávce. V případě takové objednávky zboží dle Vašeho požadavku objednám a informuji Vás následně o stavu zásilky. Doba dodání objednaného zboží ze zahraničí je zpravidla do 15-ti pracovních dní, ale může být ojediněle i delší, nelze to ovlivnit, proto nemůžu garantovat pevnou dodací lhůtu. Může rovněž dojít k tomu, že objednané zboží nebude doručeno z důvodu vyprodání skladů výrobce, budeme to s Vámi dále řešit. Ihned po dodání budete informováni o zboží na skladu a po přijetí Vaší platby bude provedeno odeslání zboží. Zboží zasílám tedy až po přijetí platby- nejpozději však do 3 pracovních dnů.



Zboží lze převzít osobně na níže uvedené adrese, kdy není účtován další poplatek,
platba probíhá v hotovosti při předání zboží.



Zboží na objednávku je hrazeno převodem na níže uvedený firemní účet.

Přijetím platby se rozumí připsání celkové částky na uvedený účet.


Celková částka zahrnuje vlastní cenu zboží a další poplatky jako poštovné a dobírku.
Poštovné se pohybuje od 55 – 99,- Kč dle objemu zásilky,kdy je zahrnuto i balné.

Zboží je možno zaslat i na DOBÍRKU - k poštovnému bude přičtena částka 35,- Kč.



Jako doklad o koupi zboží na objednávku bude vystavena faktura s uvedením dodavatele, odběratele, zakoupeného zboží a celkové ceny. Faktura bude odesílána VŽDY v balíčku se zbožím. V případě osobního odběru bude kupujícímu vystaven paragon.




4. Doprava zboží



Zasílám pouze přepravní společností Česká pošta s.p.- doporučeně s pojištěním balíku, nebo v případě domluvy na dobírku.


Zpráva o expedici zboží

V den expedice zboží Vám bude odeslán email s vyrozuměním o expedici Vašeho zboží. Zboží Vám bude doručeno přímo na Vaši adresu, pokud nebudete k zastižení pošta Vám zanechá ve Vaší schránce vyrozumění o uložení zásilky.



Pokud zásilku nebo oznámení o uložení zásilky do 5-ti pracovních dnů neobdržíte, tak si prosím zavolejte na Vaši poštu nebo si zkuste zásilku vyzvednout na poště bez tohoto upozornění. Je velmi pravděpodobné, že Vám Česká pošta neoznámila uložení zásilky pro Vás, zásilka je však na poště


Převzetí zboží od dopravce

Po převzetí zboží je nutno zásilku zkontrolovat-zda není poničena.Pokud je zásilka poškozena či podobně, tuto nepřebírejte, je nutno ihned sepsat s přepravní společností REKLAMAČNÍ ZÁPIS.Po nahlášení škodné události postupujte dle jejich pokynů, odesílatel ze toto nenese odpovědnost.
Podmínky byly naposledy upraveny: 31.5.2013, 13:51
© 2004-2021 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt