Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Bohumír N. (miomio78) ID 250267
Bohumír Náhlý
mimibazar.cz/miomio78
Oblast: Vsetín
Telefon: 777180978
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 9.10.2009
Naposledy: 10.10.2013 20:27
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
75222531
DIČ CZ7809184845
HODNOCENÍ 8
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Mgr. Bohumír Náhlý, IČ: 75222531, se sídlem Okružní 434, 75501 Vsetín, Telefon: 777180978 (dostupný 16-18h.) Email: miranahly@seznam.cz (dále jen „prodávající“). Není plátcem DPH.

Poptávka na zboží zaslané emailem popř. telefonicky bude zpracována ještě tentýž den a nejpozději do 24hod. bude zaslána odpověď.

Ceny zboží zahrnují DPH v zákonné sazbě.

Podnikatel: Mgr. Bohumír Náhlý
místo podnikání: Okružní 434,Vsetín 75501.

Záruční doba u všech produktů je 24 měsíců.

Kupní cena za dodávané zboží a případné náklady na jeho dopravu budou kupujícím zaplaceny takto:
a. dobírkou
b. platbou v hotovosti při osobním odběru
c. bankovním převodem na účet prodávajícího dle specifikace v potvrzení zakázky.

V případě, že zboží má prodávající skladem , zavazuje se je vyexpedovat – předat dopravci bez zbytečného odkladu, nejpozději však od 3 do 5 -ti pracovních dnů po uzavření kupní smlouvy. (v období říjen-prosinec 7-10 pracovních dní) v České republice. Dodací lhůty se pak řídí přepravními podmínkami dopravce dle kupujícím zvoleného způsobu dopravy (cca dva dny pro Českou republiku). Pokud zboží nemá prodávající skladem, zavazuje se podat neprodleně zprávu kupujícímu o termínu odběru.

V případě, že objednané zboží nemá prodávající skladem nebo je nebude možné z jiného důvodu předat dopravci či připravit k osobnímu odběru ve lhůtách dle předchozích dvou odstavců, oznámí tuto skutečnost prodávající kupujícímu a zároveň mu sdělí předpokládaný termín expedice či umožnění osobního odběru dodávaného zboží kupujícím. V případě, že by tento předpokládaný termín dle předchozí věty měl být delší než 10-ti pracovních dní ode dne uzavření kupní smlouvy, vzniká kupujícímu právo odstoupit od kupní smlouvy, avšak jen bez zbytečného odkladu poté, kdy se o tomto důvodu pro odstoupení dozví.

Doprava:
A) Dobírka službou Obchodní balík České pošty, s dodáním do 24 hod od expedice. V případě, že Vás pracovník České Pošty nezastihne doma, bude OB na poště uložen ještě 7 dní. Poštovné za dobírku činí dle váhy 55 - 155,- Kč.

B) Platba převodním příkazem (uveďte do poznámky) - po připsání kompletní úhrady na náš účet bude zboží odesláno nejpozději do dvou pracovních dní jako Obchodní balík České Pošty. Poštovné za dodání činí dle váhy 55 - 134,-Kč.

C) Pokud se bude jednat o osobní odběr, je nutné toto napsat do poznámky v objednávce. Osobní odběr se může provést na této adrese:

1) Okružní 434, Vsetín 75501. Tel: 777180978



Platba v hotovosti, bez poštovného a balného. Je možné se domluvit i na dopravě v rámci Vsetína zdarma! Je nutno uvést v poznámce objednávky!

Uvedené ceny jsou vždy v Kč a zahrnují 20% DPH. Balné neúčtujeme.

V případě volby osobního odběru Vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem, jakmile pro Vás bude zboží připraveno.

Za odběr zboží v hodnotě vyšší než 8 000,- - doprava obchodní balík a dobírka v České republice ZDARMA.

Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně písemně oznámit přepravci samotnému i prodávajícímu.

Zboží zasíláme jen v rámci ČR.

Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na
vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo
až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a
pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se
nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v
obecně v obchodních podmínkách.

Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy i bez udání důvodu, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne faktického převzetí dodávaného zboží. Odstoupení od smlouvy je právem kupujícího, které však nesmí být zneužíváno a využíváno například v úmyslu bezplatného zapůjčení zboží.

REKLAMACE:

Kupující je povinen prohlédnout zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Má-li zboží vady v době jeho předání, je kupující oprávněn odmítnout jeho převzetí. Vady předaného zboží, které mělo zboží v době jeho předání je kupující povinen reklamovat prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, kdy je sám zjistí nebo mohl zjistit, nejpozději však do 2 (dvou) pracovních dnů od převzetí zboží.

2. Za neoprávněnou bude považována reklamace v případě, že k vadě či poškození zboží došlo při jeho přepravě od prodávajícího kupujícímu. V tom případě nese odpovědnost za poškození zboží dopravce. Při převzetí zásilky je kupující, případně příjemce zásilky povinen zkontrolovat, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky vnějšího poškození.
Pokud kupující nebo příjemce zásilky zjistí zjevné vady (např. poškozený obal), je oprávněn ve svém vlastním zájmu zásilku odmítnout převzít a sepsat s dopravcem zápis o škodě. Podpisem dodacího listu kupující potvrzuje, že zásilka byla doručena řádně a neporušena. Pokud kupující či příjemce zásilky zjistí po převzetí zboží vadu vyplývající z poškození při přepravě, je povinen oznámit tuto skutečnost bez odkladu písemně nebo elektronickou poštou na info@apapi.cz prodávajícímu a především dopravci, nejpozději však do 2 (dvou) kalendářních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena a vyžádat si současně sepsání zápisu o škodě. Do doby sepsání zápisu o škodě nesmí kupující se zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal zásilky, ve které mu byla zásilka doručena. Prodávající poskytuje kupujícímu záruku na zboží dodané prostřednictvím internetových obchodů , a to v délce trvání 24 (dvacetičtyř) měsíců od faktického převzetí zboží kupujícím. Tato záruční doba může stanovena i v delším rozsahu, pokud je tak uvedeno u popisu zboží na webových stránkách internetového obchodu apapi.cz a jestliže tak stanoví i dodavatel či výrobce tohoto zboží. Vyskytnou-li se na dodaném zboží v průběhu záruční doby vady, je kupující oprávněn tyto vady reklamovat

3. Reklamaci vad zboží je kupující povinen učinit písemně na adresu sídla prodávajícího. V písemné reklamaci vad je kupující povinen vady označit nebo popsat jakým způsobem se projevují, a dále pak navrhnout způsob vyřízení reklamace.

4. Současně s reklamací vad je třeba, aby kupující doručil prodávajícímu reklamované zboží osobně nebo obchodním balíkem na adresu sídla, popř. skladu prodávajícího spolu s dokladem o koupi zboží, a to kompletně s veškerým příslušenstvím a příslušnou dokumentací, návodem k obsluze a případně i se záručním listem. Prodávající není povinen převzít zboží, které by mu bylo zasláno na dobírku. Reklamované zboží je kupující povinen zabalit či jinak opatřit pro přepravu tak, aby nemohlo dojít k jeho následnému poškození nebo jinému znehodnocení.

5. Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o doručení reklamace. Následně vydá prodávající kupujícímu i písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace případně odůvodnění zamítnutí reklamace. Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat telefonicky na tel: 777180978, a to v pracovní dny 16:00 – 19:00 hod nebo na info@apapi.cz

6. Za neoprávněnou bude považována reklamace v případě, že k vadě došlo používáním zboží jiným způsobem než je uvedeno v návodu k němu, běžným opotřebením nebo poškozením, nesprávnou manipulací, nesprávným skladováním, neodborným zásahem kupujícího či třetí osoby nebo v důsledku živelních pohrom.

7. Náklady na dopravu reklamovaného zboží dodavateli hradí zákazník. Z důvodu možnosti poškození zásilky při zasílání Vám doporučujeme zásilku pojistit.

8. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Kupující může stornovat svou objednávku, musí ale neprodleně, nejpozději do 24hod od objednávky informovat telefonicky nebo emailem prodávajícího.
nahlásit
Podmínky byly naposledy upraveny: 3.4.2010, 0:49
Reklama | Podmínky pro užívání služby Mimibazar | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje
Kontakt | Redakce | Jednotná kontaktní místa / Single Points of Contact | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura | Povinně zveřejňované informace

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu