Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Jana J. (Janca kocarky) ID 257681
KOČÁRKY - ŠARM
mimibazar.cz/jancakocarky
Oblast: Ústí nad Labem
Ověřená adresa
Telefon: 602940727, 472771581
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 2.11.2009
Naposledy: 25.2.2020 13:36
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
15177165
DIČ CZ6257131056
HODNOCENÍ 140
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Vážení a milí zákazníci,
děkuji Vám za zájem o zboží z mého obchůdku. K objednávkám mi prosím posílejte vaše TELEFONÍ ČÍSLO, urychlíme tak komunikaci.
Také je nutné v případě zasílání na dobírku.

Rezervace:
Zboží rezervujeme po dobu 5 kalendářních dnů ,dále prodloužení rezervace po vzájemné dohodě.
Veškeré zboží je skladem, může se stát, že zboží došlo v tomto případě může byt doba dodání až 21 dní. V JINÉM PŘÍPADĚ BUDETE INFORMOVÁNI.

Způsob dodání :
Zboží zasíláme až po obdržení platby na účet ,
nebo je zasíláno prostřednictvím služby PPL dobírkou
Zpracování poptávky 24 hod.
Poštovné je účtováno dle platného tarifu PPL (je vždy uvedeno u každého prodeje), nad 500 Kč zásilku automaticky pojišťujeme proti ztrátě.
Při platbě předem na účet je částka 99,-Kč
Při platbě na dobírku je částka 140,-Kč
Na dobírku zasílám pouze po předchozí dohodě.
BALNÉ NEÚČTUJEME.

Jak platit:
Platby prosím odesílejte na číslo účtu:453157 / 0300
Jako VS uveďte své ID na mimibazaru.

Ceník dopravného přepravce:PPL

Dobírková zásilka:
- platba předem na účet 99,-Kč
- za každý balík 100,-kč
- doběrečné 40,-kč

Pojištění balíků:
přes tohoto přepravce jsou pojištěny všechny balíky



Záruky a reklamace:

Jakost při převzetí:
(1) Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
(2) Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

(1) Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
(2) Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
(3) Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Zákazník má právo bez udání důvodu odstoupit do 14 dní od kupní smlouvy. V takovém případě je mu vrácena v případě platby předem celá částka
do 5 kalendářních dnů převodem na účet a to až po obdržení vráceného zboží od zákazníka.
Při vrácení zboží ve 14denní lhůtě se nevrací poštovné zákazníkovi.

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.


Vrací-li zákazník zboží ve 14denní lhůtě a je-li zákazníkem zvolena varianta výměny za jiné zboží, hradí zákazník druhé poštovné za následné zaslání.

Odstoupení od objednávky je možno do 24 hod. od vytvoření objednávky - písemně přes vzkazy či objednávky,dále pak telefonicky na čísle 602940727

Provozní doba dostupnosti linky je Po- Ne od 09:00- 22:00 hod tel. +420 602940727. kontakt.e-mail sarm-kocarky@seznam.cz.
nebo pevná linka 472771581 PO-PA od 09-18 00 hod

Při reklamaci bude postupováno dle platného reklamačního řádu nebo dle individuální dohody.

Na nové zboží je záruka dva roky. Také na použité zboží se vztahuje záruka dle platných zákonů. Použité zboží neprodáváme.

Ochrana osobních údajů
Prodejce je nucen shromažďovat některé osobní údaje jako je jméno a adresa zákazníka.
Tyto údaje slouží pouze k vyřízení objednávky a realizaci dodávky objednaného zboží.
V žádném případě nejsou tyto udaje žádným dalším způsobem nikterak zpracovávány.

. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů:
V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná


Moc mně potěší Vaše zpráva,že balíček v pořádku dorazil.
Na případné dotazy ráda odpovím :-).

Přeji příjemný nákup Jana Josková

KAMENNÝ OBCHOD
OC SEVER
Mírové Náměstí 103/27
Ústí nad Labem
400 01

KOČÁRKY - ŠARM
Olešnice 19
Ústí nad Labem
40322

IČ: 15177165
DIČ: CZ6257131056
odpovědný vedoucí: Jana Josková
Tel: 602940727
Podmínky byly naposledy upraveny: 14.11.2018, 21:07
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu