Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Vendulka Š. (venča) ID 260983
mimibazar.cz/vencasindelarova
Oblast: Pardubice
Telefon: 724981151
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 12.11.2009
Naposledy: 21.11.2023 15:09
Aktualizace: 10.11.2023 19:56
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 1
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 295
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Část II.
Adresa:
Bc.Vendulka Šindelářová
Pardubická 1455
5350 01 Přelouč


telefon: 724 981 151
mail: sindelarova.job@seznam.cz

účet: Česká spořitelna : 2786836123 / 0800 - použité zboží - soukromý prodej

Telefonní kontakt: Pondělí – Neděle : 9.00 – 20.00

POUZE INTERNETOVÝ PRODEJ.

INFORMACE
Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Přijímané způsoby platby jsou:
-platba na dobírku
-platba bankovním převodem

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.


DORUČOVÁNÍ ZBOŽÍ
Prodávající dodá zboží kupujícímu nejpozději do 5 dnů od potvrzení objednávky při zvolené přepravě prostřednictvím České pošty. Kupující je povinen zboží zaplatit a převzít . Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem.

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.
Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky - množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu - požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky. V případě nestandardní objednávky může být požadována záloha na objednané zboží.

Objednávky, u kterých byla zvolena platba převodem, jsou rezervovány jeden týden, pokud není platba provedena a domluvené jiné podmínky, objednávka se po uplynutí této doby ruší.

Objednávky s osobním odběrem jsou rezervovány jeden týden, pokud není výslovně domluven delší termín odběru, v případě nevyzvednutí objednávky v této lhůtě se objednávka ruší.

Veškeré změny v objednávce může kupující uskutečnit písemnou formou před jejím odesláním.

PLATEBNÍ PODMÍNKY A DOPRAVA

Platba předem na účet.
Zboží rezervuji 5 dnů od závazné rezervace pokud není dohodnuto jinak, do 5 dnů očekávám platbu, po uplynutí 5 dnů a bez udání důvodu (s platbou ráda posečkám) jsem nucena objednávku stornovat. K ceně u inzerátu je nutné připočítat poštovné dle sazebníku české pošty. Po objednání očekávejte podklady k platbě nejpozději do 24 hod. Pokud nedorazí, napište raději přes vzkazy na MMB .

Doprava:
Zboží zasílám Českou poštou. Za tuto dopravu nezodpovídám a případné poničení či nedodání balíčku je nutné reklamovat u České pošty.

Váha do: Balík do ruky Balík na poštu
2 kg 128 Kč 108 Kč
3 kg 138 Kč 116 Kč
4 kg 142 Kč 120 Kč
5 kg 149 Kč 127 Kč
6 kg 153 Kč 131 Kč
7 kg 156 Kč 137 Kč
8 kg 159 Kč 138 Kč
9 kg 165 Kč 142 Kč
10 kg 170 Kč 145 Kč

Doporučený balíček:
500 g 74 Kč
1 kg 79 Kč
2 kg 83 Kč

Zboží, které je nutné z důvodu možnosti poškození při dopravě, zasílám jako „křehké“ a poštovné se řídí Ceníkem České pošty.
Zboží zaslané na dobírku odesílám pouze výjimečně a po vzájemné domluvě. Poštovné je vyšší a řídí se Ceníkem České pošty.
Balné si neúčtuji.

V případě, že se zboží vejde do bublinkové obálky, započítávám cenu koupě dle velikosti obálky.
Obálka s obsahem nesmí být vyšší než 2 cm, jinak ji Česká pošta odesílá jako doporučený balíček.

DOSTUPNOST ZBOŽÍ
Vynakládám veškeré úsilí pro co nejrychlejší dodání zboží od chvíle Vaší objednávky. Většinu zboží nemám skladem. V závislosti na aktuálním stavu zásob mých i dodavatelů a provedených objednávek, se dostupnost může mírně lišit. Skladová dostupnost zboží u dodavatelů také, bohužel, nemusí být vždy aktuální. Pokud by se dodací doba zboží měla prodloužit, budu Vás neprodleně informovat a dohodneme další postup.

Fotografie produktů jsou pouze ilustrativní a nemusejí zcela přesně odpovídat skutečnému barevnému od-stínu/zobrazený odstín závisí rovněž na barevném nastavení Vašeho monitoru. Texty popisů výrobku jsou z informačních zdrojů výrobců a distributorů.


VYŘÍZENÍ REKLAMACE
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.


Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e mailovou zprávou.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.


Záruky na použité zboží:
Na věci použité (oblečení a věci po nás) neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY:
Kupující má právo na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu vždy, pokud kupuje věc přes internet. Vrátit bez udání důvodu lze nové zboží v původním obalu a včetně dokladu o koupi.


ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ:
- u používaných věcí se snažím psát jejich stav a je možné, že něco přehlédnu
- u všech věcí je přesný popis s přesným měřením
- pokud máte o danou věc zájem a neozvete se do 24 hodin, jsem nucena dát nazpět do inzerce a danou věc nabízet dál
- pozor na velikosti, řiďte se raději rozměry, každý výrobce uvádí jinak velikosti
- pokud si vyberete věci z prodeje a současně z prodeje soukromého, zašlu podklady k platbě na dvě čísla účtu samozřejmě s jedním poštovným....
Oblečení použité a hračky jsou po mých dětech - soukromý prodej !!! U oblečení po mých dětech se řiďte napsanými a mnou přeměřenými rozměry, za velikosti na oblečení neručím,každý výrobce značí jinak.


Reklamace zásilky poškozené přepravcem - v případě poškozeného obalu sepíše kupující s přepravcem Zápis o škodě. Pokud je poškození zásilky zjištěno až po odjezdu přepravce, je třeba reklamaci nahlásit nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky. K reklamaci je třeba fotodokumentace poškozeného zboží, obalu i výplně zásilky. Při nenahlášení škody do dvou dnů od převzetí zásilky se zákazník vystavuje nebezpečí zamítnutí reklamace.

Případné vady zásilky týkající se množství, druhu objednaného zboží, správnosti vystavené faktury, tak i případné zjevné vady zboží je povinen kupující reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží.



OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.
Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.
Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.

ŘEŠENÍ SPORŮ
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující se může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Mimosoudní řešení sporů probíhá prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz na webové stránce www.vasestiznosti.cz.

Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na soud.



OSTATNÍ
Spotřebitelem se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.


Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.
Podmínky byly naposledy upraveny: 4.5.2018, 9:41
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu