Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Katka D. (dosk) ID 261756
mimibazar.cz/dosk
Oblast: Brno
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 15.11.2009
Naposledy: 18.6.2020 6:04
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 210
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milí nakupující, milé maminky!
Děkuji za Váš zájem o věci z mého alba.

Lidé v poslední době zkoušejí opravdu různorodé věci či triky, proto POVAŽUJI ZA VHODNÉ NASTAVIT PRAVIDLA. Předejdeme tak zbytečným nedorozuměním. Tyto pravidla postupně upravuji a doplňuji dle zkušeností, ať už z pozice prodávajícího nebo kupujícího.

KOMUNIKACE
Základem rychlého a dobře provedeného obchodu ku spokojenosti obou stran je dobrá komunikace! Pište přes MMB!!! Spousta e-mailů padá do spamu. Toto platí obzvláště, pokud se Vám zdá, že nereaguji na Vaše zprávy. Zkontrolujte Spamy a případně mě opětovně kontaktujte. Snažím se odpovídat bez průtahů viz. níže. Děkuji.

PŮVOD VĚCÍ
Všechny nabízené věci prodávám v rámci SOUKROMÉHO PRODEJE. Jsou to věci, které jsem nakoupila pro vlastní potřebu, použité a poté prodávané na MMB.
Výjimečně na MMB nabízím ke koupi i věci zakoupené pro vlastní potřebu, ale nepoužité - tyto jsou označeny NENOŠENÉ nebo N.O.V.É. apod. - míním tím, že je to nové nenošené/nepoužité zboží, jedná se často o neuváženou koupi nebo nevhodné dárky.
Záruka, možnost reklamace nebo vrácení peněz se nevztahuje na žádné prodávané věci!
Čas od času nabízím k prodeji kamarádčiny věci. To potom je v inzerátu jasně uvedeno např. "Kamarádka prodává..." nebo "Prodávám kamarádce..." apod. I pro takové věci platí tyto podmínky prodeje v plném znění.

OBCHODOVÁNÍ VÝMĚNOU
!!!!!!Nabízené věci jsou určené k prodeji, proto mi, prosím, nenabízejte případnou výměnu - NEMĚNÍM. Na tyto nabídky nereflektuji. Děkuji za pochopení.

DOPRAVA, OS.ODBĚR
Pokud není u inzerátu uvedeno jinak, upřednostňuji zaslání poštou. Pokud máte zájem o os. odběr, pak jen upozorňuji, že většinou bývá možný mimo pátek a víkendy denně 8:00 - 13:30 v Troubsku, ul. Zahradní. Případně v Brně, ul. Labská mezi 15-16:00 dle domluvy (podle toho, jak končím v práci a vyzvednu děti a mimo pátek a víkendy). ČESKÁ POŠTA UŽ NEVÍ, CO BY SI ZA SVÉ SLUŽBY ÚČTOVALA, TUDÍŽ POKUD MÁTE MOŽNOST OS.ODBĚRU VIZ. VÝŠE, NEBOJTE SE OZVAT, VŽDY SE SNAŽÍM VYJÍT VSTŘÍC. V PŘÍPADĚ OS.ODBĚRU PROSÍM PŘIPOJTE TELEFONNÍ ČÍSLO NA SEBE, PRO OPERATIVNĚJŠÍ A RYCHLEJŠÍ DOMLUVU A REALIZACI PŘEDÁNÍ. Vše je o komunikaci.

POŠTOVNÉ
Poštovné, pokud není uvedeno jinak, určuji dle www.ceskaposta.cz, tedy dle aktuálně platných TARIFŮ ČP. Posílám vždy doporučeně, na vyžádání a vlastní riziko i obyčejně. Pokud mě výslovně nepožádáte nebo nedomluvíme-li se jinak, balíčky jsou jištěny standardně do 500,-Kč. Na větší hodnotu lze připojistit - na vyžádání, po domluvě a za příplatek dle aktuálního sazebníku ČP. Elektroniku a křehké věci doporučuji připojistit jako křehké - nelze u doporučených balíčků, lze u cenných balíčků a balíku do ruky nebo na poštu.
Chcete-li balíček pojistit nad 500,- nebo připojistit křehké, informujte mě o tom, abych mohla přepočítat poštovné dle Vámi zadaných požadavků na bezpečnost obsahu balíčku.

PLATBA ZA ZBOŽÍ
Platbu upřednostňuji předem na účet. Platbu očekávám do 3 prac. dnů od odeslání podkladů pro platbu, déle pouze po domluvě. Domluvit se vždy dá, ale musí se komunikovat. Proto mě v případě jakýchkoliv dotazů neváhejte kontaktovat.
V případě os. odběru probíhá platba v hotovosti - to potom prosím o přesnou částku (nosím u sebe minimum hotovosti, tudíž z 99% nebudu mít na rozměnění nebo na vrácení).
Z důvodu špatných zkušeností věci zásadně NEPOSÍLÁM NA DOBÍRKU.

REKLAMACE, VRÁCENÍ VĚCÍ
Zakoupené věci ze soukromého prodeje neměním ani za ně nevracím peníze - proto, prosím, věnujte pozornost popisům u inzerátů! Nabízené věci se snažím co nejlépe popsat, změřit a na případné vady upozorňuji. Většina textilních věcí má klasický chloupek od praní, což rozhodně nelze brát za vadu a může se stát, že v kolotoči vkládání inzerátů o tomto mohu zapomenou informovat. Domnívám se, že u každého nošeného textilu je nutno s tímto počítat. Elektroniku a dražší věci (kočár, kolo, odrážedlo apod.) pro případ potřeby vždy točím bezprostředně před a v průběhu balení na video, aby bylo možné zdokladovat funkčnost zasílaných věcí.

JAK NAKUPOVAT
DOTAZ na rozměry či detaily NENÍ REZERVACE!!! Otázky typu "Máte je?", "Jsou volné?" apod. jsou zbytečné. Pokud se takto dotazujete na zboží, je to v podstatě zbytečná otázka. Pokud zboží někdo koupí chvíli po Vašem dotazu - myšleno, že přímo napíše "Mám zájem o tuto věc." apod., prodávám ho jemu, tj. vážnému zájemci. Pokud se takto zeptáte, odpovím vám "Ano, mám ho, chcete podklady pro platbu?" nebo "Ne, prodalo se těsně před vámi". A důvod? Takovéto otázky jsou v průměru 3 týdně a minimálně polovina maminek již neodpoví (ani kladně ani záporně). Pokud bych čekala, až mi odpovíte, zda ho chcete, druhému zájemci psala, že musí počkat, až Vy mi odpovíte, bude to trvat v průměru 2 dny a to není možné! Díky nespolehlivým zájemcům, kteří neodpovídají či neinformují, že si zájem rozmysleli, jsem promarnila spoustu času, elánu a obchůdků. Otázky typu "Jsou ty kalhoty volné?" nebo "Je ta barva světle nebo tmavě modrá?" apod. jsou dotazy, na které vždy odpovím, ale na základě nich věci nerezervuji! Pouze jasný a konkrétní zájem je rezervací. Popřípadě přiměřený čas na přeměření Vašeho dítka dle naší domluvy respektuji - to potom ale uveďte, do kdy se opět ozvete s informací, jestli přeměřovanou věc budete kupovat nebo ne. Reakce večer - držím na přeměření do rána cca 9:00. Reakce ráno nebo během dne - držím na přeměření do večera 21:00. Na e-maily či vzkazy se snažím odpovídat do 24, max. do 48hodin. Přes víkend může dojít k prodlení, to odpovídám nejpozději v průběhu pondělí. V létě se může stát, že budu mimo internet a lhůta se tak může prodloužit až na 7 dní, ZA případné PRODLENÍ SE OMLOUVÁM. Pokud Vám neodpovím do 2 prac. dnů, napište mi prosím přes VZKAZY na MMB znovu - stává se občas, že mail spadne do spamu a nedojde mi. KONTROLUJTE SI PROSÍM I SPAMY VE VAŠÍ SCHRÁNCE, stává se totiž, že Vám odpovím a můj mail ve Vaší schránce spadne so spamu a Vy si myslíte, že nereaguji. Děkuji.

REZERVACE
Rezervace=doba pro provedení platby viz. dále. Věci REZERVUJI po dobu 3 PRAC. DNŮ OD ODESLÁNÍ PODKLADŮ PRO PLATBU. V případě vážného zájmu je možná delší rezervace dle domluvy, pouze na základě zálohové platby cca 30-50%. Pokud do 3 (nebo dle domluvy více) dnů nebudou připsány peníze na účet, uvolňuji věci ZPĚT DO PRODEJE popř. postupuji zájemci v pořadí, REZERVACE ZANIKÁ a tzv. Mrtvým broukům uděluji negativní hodnocení. ZÁJEMCE V POŘADÍ = zájemce, který čeká, zda-li zájemce před ním zaplatí ve sjednané lhůtě či nikoliv. Pokud si koupi rozmyslíte, za informaci o tom předem děkuji. Pokud jste zájemce v pořadí a já Vám dám vědět, že zboží je Vám k dispozici, očekávám obratem odpověď, zda-li je chcete nebo nikoliv (obratem = do 6ti hodin od mailu z mé strany)...jinak uvolňuji dál do prodeje.

Pokud jste dočetli až sem, děkuji za pozornost a přeji pěkný den. Katka
Podmínky byly naposledy upraveny: 15.1.2017, 15:24
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu