PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den milé maminky,nakupující vítám Vás v mém obchůdku:

Prodejce a provozovatel:

Tomáš Preis
Hálkova 716,Dobřichovice 25229
IČ: 61013552
DIČ:CZ7404160027

Předmět podnikání-nákup zboží za účelem jeho dalšího prodeje.

Provozovna:
Tomáš Preis,
Komenského 59,Zdice 26751

kontaktní adresa a zodpovědná osoba:Klára Preisová
Komenského 134,Zdice 26751
email:klaris.06@seznam.cz
telefon:733 666 340 PO-PÁ 10-16h.

Na dotazy,objednávky se snažím odpovědět do 24h.
Pokud není uvedeno jinak,vzkazem na mé stránce MMB.

PODMÍNKY PRODEJE:

OBJEDNANÉ ZBOŽÍ:
Vybrané zboží Vám ráda rezervuji-max.7 dnů,po dohodě i déle.
Do této doby očekávám od Vás potvrzení objednávky,zaslání Vaší adresy a platbu na účet.
PROSÍM UVÁDĚJTE PŘI OBJEDNÁVCE VAŠÍ ADRESU A TEL.ČÍSLO.


Každou objednávku můžete zrušit písemně(emailem) do 24h.

PLATBA:
Platit můžete převodem na účet nebo přes Pay-sec.

Na dobírku zasílám,po dohodě se zákazníkem.

DOPRAVA:
Zboží zasíláme Českou poštou nebo přepravní službou-dle jejich platných tarifů.

ODESLÁNÍ:
Zboží odesílám po připsání částky na účet nebo zaslání potvrzení o provedené platbě a to nejdéle do 2-3 pracovních dnů.

POZOR-BĚHEM LETNÍCH PRÁZDNIN BUDU ODESÍLAT BALÍČKY 1-2 TÝDNĚ.

V případě,že některé zboží nemůžeme z jistého důvodu dodat,budeme Vás neprodleně kontaktovat.

O ODESLANÝCH BALÍČKÁCH INFORMUJI VZKAZEM NA MÝCH STRÁNKÁCH NA MMB.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
Zákazník-spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží a následně vrátit zboží.Za vrácené nepoškozené a plně funkční zboží bude vrácena celá částka. Za vrácené zboží poškozené,použité nebo jinak znehodnocené bude částka adekvátně ponížena.Ostatní dle platných obchodních podmínek obchodního zákoníku.

REKLAMACE:
Reklamace zboží je možno uplatnit dle zákona o ochraně spotřebitele.

DŮLEŽITÉ:
Při přebírání zboží od dopravce ho prosím vždy překontrolujte.
Jedná se hlavně o přepravní obal. Pokud bude obal vykazovat známky porušení (promáčklý, protržený,prořízlý,mokrý....), tak je nutné obsah balíku před řidičem překontrolovat.Takto zjištěné poškození obalu se musí vždy uvézt do přepravního listu dopravce (ten papír, co řidiči podepisujete). Pokud takto poškozený balík přijmete bez připomínek jen těžko se pak s dopravcem řeší reklamace. V případě, že poškození zboží zjistíte až po rozbalení(obal nejevý známky porušení), je potřeba reklamaci uplatnit do 2 pracovních dnů a to písenmě u dopravce,který zboží Vám doručil. Pošlete mi prosím vždy fotky poškozeného zboží.


ZÁRUKA:
Na nové zboží se vztahuje ze zákona 24 měsíční záruka.
Na použité zboží se vztahuje záruka dle platných zákonů.

Děkuji a přeji příjemné nakupování.
Podmínky byly naposledy upraveny: 31.10.2014, 10:27
© 2004-2021 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt