Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Ivo K. (pc-it) ID 268950
PC-IT.cz
mimibazar.cz/pc-it
Oblast: Děčín
Telefon: 412511496
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 10.12.2009
Naposledy: 2.12.2010 22:01
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
62233793
DIČ cz7607120972
HODNOCENÍ 21
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den,

zde na Mimibazaru se budeme snažit představit výrobky které jsou vhodné pro děti a rodiče a jsou z našeho oboru. Rozšíříme tím nabídku našeho běžného obchodu a eshopu s výpočetní technikou o věci které třeba jinde nenajdete nebo by se Vám mohly líbit. Budou to tedy většinou dětské nebo dámské motivy, různé designové doplňky, nápady na dárky.
děkujeme za Váš zájem a doufáme, že budete spokojení zákazníci.

dotazy ohledně zboží Vám rádi zodpovíme.
těšíme se na Vaše objednávky :-)

Romana a Ivo Karlovi
______________________________________________________________________________

Provozovna - kamenný obchod a kontaktní místo:

PC-IT.CZ
Ivo Karel
náměstí 28 října 153/16
407 21 Česká Kamenice
IČO: 62233793
DIČ: CZ7607120972
tel/fax: 412511496 po-pá 9-17hod
www.pc-it.cz

Kontaktní osoba:
Romana Karlová
mail: rumenka.k@seznam.cz mmb@pc-it.cz
______________________________________________________________________________

Všeobecné obchodní podmínky

Ochrana osobních údajů

1. Zavazujeme se respektovat a chránit osobní údaje poskytnuté zákazníkem v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů (zákon č. 101/2000 Sb.).
2. Poskytnuté osobní údaje jsou využívány zejména za těmito účely
• úspěšně vyřizovat zákazníkovy objednávky, reklamace atp.
• informovat zákazníka o skutečnostech, které přímo souvisejí s jeho objednávkami, reklamacemi atp.
• poskytovat zákazníkovi informace o zboží, cenách atp.
3. Vyhrazujeme si právo využívat všech veřejně dostupných prostředků k ověření pravdivosti a aktuálnosti poskytnutých osobních údajů.
4. Dále si vyhrazujeme právo odmítnout zpracovat objednávku v případě, že dojde ke zjištění, že poskytnuté údaje
• nejsou pravdivé
• byly poskytnuty osobou nebo subjektem, jemuž nepřináleží
• byly poskytnuty se záměrem, který je v rozporu se zákony platnými na území ČR
5. Zákazníkem poskytnuté osobní údaje jsou zpracovávány a bezpečně uchovány v informačním systému a jsou bezpečně chráněny proti zneužití třetí stranou.

Objednávka
1. Objednávat je možno následujícími způsoby:
• internetovým obchodem Mimibazaru
• e-mailem na adrese: sales@pc-it.cz, případně na konkrétní adrese některého z obchodníků
• osobně
2. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout přijetí objednávky prostřednictvím ICQ, Skype apod.
3. Objednávka zrealizovaná některým z výše uvedených způsobů je závazná a zrušit ji lze jen za následujících podmínek:
• Zákazník oznámí prodávajícímu záměr o zrušení objednávky nebo její části, bez jakýchkoliv nákladů do 24hodin emailem nebo telefonicky.
• V případě že je zboží pro zákazníka již odesláno a zákazník odmítne převzít objednané zboží, je prodávající oprávněn vystavit zákazníkovi penalizační fakturu.
• Minimální částka penalizační faktury je 300,- Kč bez DPH.

Platební podmínky
1. Platba v hotovosti při nákupu.
2. Platba předem bankovním převodem na číslo účtu 188104927/0600, variabilní symbol je Vaše ID.

Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

Expedice zboží
1. Osobní vyzvednutí na prodejně dle otevírací doby.
2. Zásilkou České pošty
3. Expresní balíkovou přepravou DPD nebo PPL
4. Cena dopravy je v případě objednávky nad 10000 Kč s DPH zdarma.

ceny přepravného:
DPD - platba bankou: 80 Kč s DPH
PPL - platba převodem: 90 Kč s DPH
Česká pošta - Obchodní balík: platba bankou: 80 Kč s DPH
Česká pošta - Doporučený balík: platba bankou: 50 Kč s DPH - jen malé velikosti, není garance data doručení


Pokud nebude v objednávce vybrán žádný způsob dopravy, bude automaticky zvolena zásilka DPD.
Při odběru zboží na prodejně je blokováno 48hodin po vyřízení objednávky, pak je opět uvolněno k prodeji.
Po domluvě je možné termín prodloužit.
Při platbě předem bankovním převodem je zboží expedováno až po připsání platby na náš účet.
Sledování zásilky je možné u všech způsobů přepravy mimo Doporučeného balíku České pošty.

Souhlas se zasíláním informací
1. Kupující souhlasí se zasíláním obchodních informací na poskytnutou e-mailovou adresu. Tento souhlas má právo kupující kdykoliv odvolat. Tímto není dotčena ochrana osobních údajů kupujícího.

Záruční podmínky a odstoupení od kupní smlouvy
1. Záruční podmínky a odstoupení od kupní smlouvy se řídí samostatným „Reklamačním řádem“ prodávajícího.

Reklamační řád

Základní ustanovení
Ke každému zboží zakoupenému u prodávajícího je přikládána faktura, která slouží zároveň jako záruční list. Osobním převzetím zboží nebo převzetím zboží od dopravce kupující souhlasí s Reklamačním řádem prodávajícího a potvrzuje tím, že s ním byl seznámen.

Reklamační řízení
Reklamace musí být vždy uplatněna v reklamačním oddělení prodávajícího.
Délka záruky na zboží zakoupené u prodávajícího pro koncového zákazníka je vždy minimálně 24 měsíců.
Délka záruky na zboží je v okamžiku realizace nákupu vždy zveřejněna v platném ceníku, dodacím a záručním listu, případně samostatně na záručním listu. Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití věci, skončí záruční doba uplynutím této lhůty. (cartridge, tonery, baterie)
Záruční doba začíná běžet dnem vystavení faktury a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za jiný kus (případně typ) začíná běžet nová záruční lhůta. Kupující obdrží reklamační protokol, kde bude uvedeno nové sériové číslo. Případné další reklamace se uplatňují na základě tohoto reklamačního protokolu.
Prodávající vyřizuje standardní reklamace do 5-ti pracovních dnů (ostatní nejpozději do 30-ti kalendářních dnů) ode dne přijetí vadného zboží v reklamačním oddělení prodávajícího.
Náklady spojené s vyřízením reklamace nejsou předmětem záruky. Jedná se zejména o přepravní náklady směrem od kupujícího. Přepravní náklady směrem zpět ke kupujícímu hradí prodávající, avšak pouze v případě oprávněné reklamace.
Informace o technických parametrech, výbavě a kompletnosti dodávaných produktů prodávajícím se v případě rozdílů řídí výhradně podle originálních popisů o technických parametrech, výbavě a kompletnosti udaných výrobcem a nejsou důvodem k příjmu zboží do reklamačního řízení.
Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.

Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na
vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo
až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a
pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se
nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v
obecně v obchodních podmínkách.

Zánik nároku na uplatnění záruky
• Vypršela-li u reklamovaného zboží dnem převzetí do opravy záruční doba.
• Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou - poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem).
• Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svoji teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému prostředí, pro které byl výrobek určen výrobcem.
• Neodbornou instalací, zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží.
• Pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není kupující schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software.
• Použitím neoriginálního spotřebního materiálu.
Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami.
• Provedením neoprávněného zásahu do zařízení či jiných úprav bez svolení prodávajícího.
• Zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN.
• Zboží bylo poškozeno živly.
Seznam možných závad které nemohou být uznány jako oprávněné reklamace z důvodu mechanického poškození nebo spálení.

Práva kupujícího
Práva kupujícího se řídí Občanským zákoníkem č. 40/1964 Sb. se všemi příslušnými novelami a Zákonem o ochraně spotřebitele č. 643/1992 Sb. se všemi příslušnými novelami.

Povinnosti kupujícího
Kupující má povinnost zboží dodané prodávajícím prohlédnout bezodkladně po přechodu nebezpečí škody na zboží, tzn. po převzetí zboží od prodávajícího. V případě odeslání zboží, po jeho předání dopravci na dohodnutém místě a není-li místo určeno, po předání zboží prvnímu dopravci pro přepravu do místa určení. Jestliže kupující zboží neprohlédne nebo jinak nezajistí, aby bylo zboží prohlédnuto v době přechodu nebezpečí škody na zboží, může uplatnit nárok z vad zjistitelných při této prohlídce, pokud prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době přechodu škody na zboží. Prohlídku musí kupující provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při vynaložení odborné péče.
Kupující má povinnost uplatnit reklamaci u zboží, jemuž je na území České republiky zajišťován autorizovaný servis přímo v těchto autorizovaných servisních střediscích, pokud jsou v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším (prodejce výpočetní techniky má tuto povinnost vždy, bez ohledu na lokaci servisního střediska). V případě, že autorizované servisní středisko provede opravu zboží, reklamace je takto vyřízena. V případě, že autorizované servisní středisko sdělí kupujícímu, že vada je neodstranitelná, je kupující povinen reklamovat vadu u prodávajícího, a to do konce záruční lhůty, prodloužené o dobu, po kterou bylo zboží v autorizovaném servisním středisku. Nebude-li tato lhůta dodržena, reklamace bude jako opožděná odmítnuta.
V případě že spolu se zbožím je kupujícímu dodán i záruční list dodaný výrobcem nebo dodavatelem, je tento záruční list nezbytný k reklamaci zboží v záruční době. Bez tohoto záručního listu, nelze zboží v záruční době reklamovat.
V případě zjištění rozdílu v množství nebo druhu dodávaného zboží mezi údaji na dodacím listu a skutečně dodaným zbožím, je nutno podat nejpozději do druhého pracovního dne od zjištění této skutečnosti prodávajícímu zprávu o tomto rozdílu. Vady, které existovaly v době přechodu nebezpečí škody na zboží, avšak projevily se později, je kupující povinen oznámit prodávajícímu ihned poté, kdy vady mohly být zjištěny při vynaložení odborné péče.
Při převzetí zboží a jeho prohlídce je kupující povinen provést kontrolu sériových čísel zboží a sériových čísel vyznačených na dodacím listě a pokud zjistí rozdíl, kontaktovat nejpozději do druhého pracovního dne prodávajícího. Prodávající zajistí odstranění vzniklého rozdílu a zaslání opraveného dodacího listu. Při nedodržení tohoto postupu se kupující vystavuje nebezpečí, že vzhledem k rozdílu mezi sériovým číslem zboží a sériovým číslem uvedeným na dodacím listě nebude uznána jeho případná pozdější reklamace za oprávněnou.
Pokud kupující bude chtít zaslat jakékoliv zboží na reklamaci prodávajícímu, je povinen si nechat předem přidělit tzv. RMA

RMA číslo a postup vyřízení reklamace
RMA číslo je identifikační číslo, které je nutné k započetí reklamačního řízení. Pod tímto číslem může kupující po celou dobu reklamačního řízení sledovat stav konkrétní reklamace.
RMA číslo si může nechat kupující přidělit e-mailem, popř. telefonicky nebo osobně na reklamačním oddělení prodávajícího.
RMA číslo bude kupujícímu poté přiděleno nejpozději do následujícího pracovního dne.
Kupující může také využít možnosti doručit reklamované zboží na reklamační oddělení osobně. RMA číslo mu poté bude přiděleno přímo na místě.

Postup reklamace s přiděleným RMA číslem
Po přidělení RMA čísla doručí kupující zboží prostřednictvím např. spediční firmy nebo České pošty na adresu reklamačního oddělení prodávajícího.
Zásliku je kupující povinen na přepravním obalu výrazně označit nápisem "RMA" v samostatném poli o velikosti minimálně A5 a příslušnými čísly RMA.
Pokud bude v jedné zásilce více reklamovaného zboží, je kupující povinen zřetelně označit RMA číslem jak jednotlivé reklamované zboží uvnitř balíku, tak i všechna RMA čísla zřetelně uvést na přepravním obalu. Zásilka musí obsahovat seznam zboží.
Zboží, které zašle kupující prodávajícímu a nebude mít přiděleno číslo RMA je prodávající oprávněn zaslat zpět kupujícímu na jeho náklady.
Opravené nebo vyměněné zboží zašle prodávající zpět na své náklady.
Pokud nebude na RMA číslo do 10 dnů od jeho přidělení zasláno reklamované zboží, přidělené číslo se ruší a je nutno zažádat o nové.
Prodávající je oprávněn přijmout na reklamační řízení pouze kompletní zboží (tzn. včetně kabeláže, příslušenství, ovladačů atp.).

Odstoupení od kupní smlouvy

Storno objednávky ze strany kupujícího
Při chybné objednávce ze strany kupujícího a následné výměně zboží (v původním balení bez porušení) si prodávající vyhrazuje právo účtovat manipulační poplatek ve výši 10% z ceny vraceného zboží + náklady vynaložené prodávajícím při prvotní expedici zboží, byť nebyly účtovány. Tímto není dotčeno právo prodávajícího rozhodnout se, zda bude vrácení zboží akceptovat či nikoliv.

Jak odstoupit od smlouvy
Jako kupující máte právo odstoupit od objednávky kdykoliv před expedicí zboží a to bez jakéhokoliv postihu. V souladu s § 53 zákona č. 40/1964 Sb. máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
Kupující je povinen zboží vrátit nejpozději do 3 pracovních dnů po odeslání oznámení o odstoupení buď fyzickým dodáním na prodejnu v sídle společnosti nebo odesláním na adresu. (zboží odeslané na dobírku nebude kupujícím převzato a bude kupujícímu vráceno na jeho náklady zpět). V opačném případě je prodávající oprávněn účtovat kupujícímu tzv. zpozdné ve výši: 10% z ceny zboží za každý den prodlení. V případě, že kupující využije právo na vrácení zboží, musí být zboží vráceno nepoškozené, bez známek opotřebování, v původním obalu. Jakmile prodávající vrácené zboží obdrží, má 15 dnů na jeho překontrolování a přezkoušení. Pokud bylo zboží vráceno nepoškozené a neopotřebované, odešle do konce uvedené 15-ti denní lhůty kupujícímu informaci, že zboží bylo vráceno v pořádku. Prodávající zašle v takovém případě kupujícímu do 15-ti dnů od odeslání výše uvedené informace zaplacenou kupní cenu za zboží, a to buď poukazem peněz na adresu nebo převodem na účet kupujícího. Pokud došlo k částečnému opotřebování zboží, nebo není zboží v původním
obalu, bude spotřebiteli vyplacena kupní cena ve snížené hodnotě.

Rozhodnete -li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek.
Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena.
Odešlete dopis na adresu PC-IT.cz, náměstí 28.řijna 153/16, 40721 Česká Kamenice, nebo email reklamace@pc-it.cz
s textem: 'Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu (pokud požadujete vrácení peněz na účet, uveďte prosím číslo účtu).' Datum a podpis.
Zboží doručte.

Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na naši adresu, musí být v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi. Neposílejte zboží na dobírku (zboží odeslané na dobírku nebude kupujícím převzato a bude kupujícímu vráceno na jeho náklady zpět), doporučujeme Vám zboží pojistit.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Možnost odstoupit od smlouvy zaniká podle ustanovení § 53 odst. 8 zákona č. 40/1964 Občanského zákoníku v platném znění
• Pokud bylo zboží odebráno osobně ze skladu prodávajícího.
• Na software, porušil-li kupující jejich originální obal.
• Na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.
• Při porušení podmínek pro odstoupení od smlouvy je prodávající oprávněn uplatnit náhradu škody, která mu vznikla dle příslušných zákonných ustanovení.
• Storno objednávky ze strany prodávajícího, právo na změnu ceny.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech
• Zboží se již nevyrábí nebo nedodává
• Výrazným způsobem se změnila cena dodavatele zboží, v případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.
• Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu v okamžiku potvrzení objednávky
• je-li platná cena totožná nebo nižší, než na objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzována a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky
• Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo dodávku odmítnout.

Tento „Reklamační řád“ se řídí platným ustanovením Občanského zákoníku č. 40/1964 Sb. se všemi příslušnými novelami a Zákonem o ochraně spotřebitele č. 643/1992 Sb. se všemi příslušnými novelami a vztahuje se na zboží, jenž bylo kupujícím zakoupeno přímo u prodávajícího a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. V případě, že zde není uvedeno jinak, řídí se průběh reklamačního řízení oběma výše uvedenými zákony v platném znění.

Kontaktní údaje reklamačního oddělení
PC-IT.cz
náměstí 28.října 153/16
Česká Kamenice
407 21
tel.: 412 511 496
e-mail: reklamace@pc-it.cz

Závěrečná ustanovení
1. Tyto „Všeobecné obchodní podmínky“ a „Reklamační řád“ jsou platné od 1.2. 2010, pouze pro Mimibazar.
2. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto „Všeobecné obchodní podmínky“ a „Reklamační řád“ bez předchozího upozornění.
3. Kupující svým nákupem stvrzuje, že souhlasí se všemi výše uvedenými body v plném rozsahu.
nahlásit
Podmínky byly naposledy upraveny: 2.2.2010, 11:17
Reklama | Podmínky pro užívání služby Mimibazar | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje
Kontakt | Redakce | Jednotná kontaktní místa / Single Points of Contact | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura | Povinně zveřejňované informace

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu