POKUD SI U MĚ VYBERETE ZBOŽÍ, NA PLATBU ČEKÁM MAX.3 PRACOVNÍ DNY, POKUD SE SPOLU NEDOHODNEME JINAK.
PO TŘECH DNECH VÁS AUTOMATICKY BEZ JAKÉHOKOLIV KONTAKTOVÁNÍ ANULUJI A DÁVÁM ZBOŽÍ ZPĚT DO ALBA, NEBYLO BY FÉR VŮČI DALŠÍM ZÁJEMCŮM
BOHUŽEL, JIŽ NĚKOLIKRÁT JSEM ČEKALA NA PLATBU 14 DNÍ I DÉLE A PAK SE MI ZÁJEMCE ANI NEOZVAL, PLATBU NEPOSLAL, ANI NEMĚL SLUŠNOST NAPSAT, ŽE ZBOŽÍ RUŠÍ A DĚLAL JEN ZE SEBE MRTVÉHO BROUKA!!!!
Z TĚCHTO DŮVODŮ JSEM NUCENA UPRAVIT PODMÍNKY PRODEJE NEREGISTROVANÝM UŽIVATELŮM.
** OD 1.3.2017 UŽ NEPOSÍLÁM BALÍČKY OBYČEJNĚ - NEBAVÍ MĚ DOHADOVAT SE NA POŠTĚ S PANÍ U OKÉNKA O ROZMĚRECH A CENĚ!!
DĚKUJI VÁM ZA POCHOPENÍ A TĚŠÍM SE NA DALŠÍ NOVÉ SPOKOJENÉ ZÁKAZNÍKY
MARTINA
Podmínky byly naposledy upraveny: 23.2.2017, 18:56