PODMÍNKY PRODEJE
Dagmar S. (TOPOLINO-SHOP) ID 279511 |
|
mimibazar.cz/topolino-shop |
Oblast: Varnsdorf |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení) |
Registrace: 31.1.2010 |
Naposledy: 27.5.2018 16:26 |
Aktualizace: 29.8.2011 20:42 |
|
|
|
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFMilé maminky a všichni nakupující,
vítáme Vás v našem obchůdku, kde nabízíme německou módu pro celou rodinu.
JAK OBJEDNAT :
Oficiální stránky TOPOLINO:
www.ernstings-family.de
Oficiální stránky C und A:
www.c-and-a.com/de/de/shop/start.html
Kurz je nyní 30Kč za Euro
OBJEDNÁVKA:
Věci, jsou na objednávku, temín dodání cca.10 dní. Jelikož Topolino i C und A mění sortiment zboží denně, tak se může stát, že některá věc , kterou by jste rády objednaly, je vyprodaná.
Pokud máte zájem o objednání čehokoli stačí mi poslat objednávku na stekla.dagmar@seznam.cz
stekla.d@seznam.cz
1. odkaz na danou věc nebo obrázek
2. velikost a barvu !!!
Jakmile objednám, píši podklady k platbě. Na platbu čekám týden, pak objednávku ruším, pokud se předem nedohodneme jinak.
Všechny věci mi přijdou zhruba za týden.Vyjímkou je Topolino( akční věci v určitý den prodeje) Pokud mezitím přijde i platba od Vás, obratem pak odesílám a píši info.
Jsem velmi ráda, když zpětně napíšete, že balíček dorazil v pořádku , popřípadě hodnocení, které vždy mile potěší a umožnuje ostatním maminkám nahlídnout na spolehlivost našich obchůdků.
PODMÍNKY PRODEJE
1. JAK NAKUPOVAT:
a/ Pozorně si prohlédněte všechno zboží a vyberte si daný/é/ druh/y/ zboží, o který/é/ máte zájem.
b/ Nejdéle do 48 h Vám bude zaslána odpověď. Objednávku lze také přijmout osobně v Rumburku po předchozí telefonické domluvě.
2. Storno objednávky, popř. vrácení zboží bez udání důvodu
a/ Stornovat objednávku lze do 48 hodin po jejím odeslání a následném doručení na e-mail prodejce.
b/ Možnost vrácení zboží bez udání důvodu – lze do 14 dnů od jeho převzetí zákazníkem / určující je datum odeslání zákazníkem zpět prodávajícímu /. Skutečnost, že vracíte zboží zpět sdělte telefonicky nebo emailem prodávajícímu. Zákazník bere na vědomí, že zboží , které zašle na dobírku nebude prodejcem přijato. Po doručení zboží zpět prodejci bude zákazníkovi v případě platby převodem na účet vrácena částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží / bez poštovného a poplatků/ na jím zadané číslo bankovního účtu.
3. Dodací lhůta, způsob dodání zboží, jeho převzetí
Některé zboží máme skladem,jiné objednáváme, doba dodání bude proto upřesněna zákazníkovi emailem nebo telefonicky.Stejně tak bude řešeno se zákazníkem, pokud nebudeme schopnit dodat Vaše objednané zboží nebo budeme schopni dodat jen částečně. Zboží je zasíláno na adresu uvedenou v objednávce. Pokud požadujete vystavit fakturu či paragon, sdělte nám toto prosím přímo v objednávce.
a/ O odeslání zásilky je zákazník informován e-mailem
b/ Zboží je zasíláno prostřednictvím České pošty ( jako doporučené psaní nebo doporučený balík ).
Po dohodě je možno převzít zboží osobně v Rumburku.
c/ Zákazník je povinen po převzetí zboží od České pošty zkontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné vady poškození. Při osobním odběru je zákazník povinen si při převzetí zkontrolovat samotný výrobek ihned.
V případě zjištěných nedostatků je nutné nás ihned kontaktovat emailem nebo telefonicky – viz. Kontaktní údaje.
4. Způsob platby za zboží, poštovné a balné
Platba předem převodem na účet prodejce, popř. vložením peněz složenkou typu „C“ na účet prodejce (přesné podklady k platbě budou sděleny při odsouhlasení objednávky)
Výše poštovného dle tarifů České pošty.
Osobní odběr = platba v hotovosti při převzetí .
Při odběru většího množství možno sjednat smluvní cenu.
5. Záruční doba
Záruční doba je 2 roky na nové zboží
Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na
vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo
až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a
pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se
nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v
obecně v obchodních podmínkách
6. Ostatní
Prodejce se zavazuje chránit Vaše osobní data, která musela být uvedena při vyřízení Vašeho zájmu . Vaše osobní
data budou použita pouze pro účely obchodu mezi /prodejcem/ a Vámi / zákazníkem/, nebudou poskytnuta třetí osobě.
V situacích, které neupravují tyto obchodní podmínky se vztah kupujícího a prodávajícího řídí platnými
právními úpravami, především Obchodním a Občanským zákoníkem.
Reklamační řád
1. V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím České pošty je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou .
Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat se správcem zápis o škodě. O případném poškození při přepravě je kupující povinen co nejdříve informovat také prodávajícího buď e-mailem, popř. telefonicky na kontaktní telefon.
2. Při dodání zboží jeho doručením na uvedenou adresu je kupující povinen překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí a zjevné vady zboží je povinen reklamovat u prodávajícího ihned, nejpozději následující den po převzetí zboží.
Na pozdější reklamace zjevných vad nebude prodávající brát zřetel.
3. Při osobním odběru zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady ihned uplatnit u prodávajícího. Na zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebude brán zřetel.
4. Objeví-li se na zboží v záruční lhůtě vada, která byla způsobena pravděpodobně již při výrobě, měl by kupující co nejdříve telefonicky informovat prodávajícího a dohodnout se s ním předběžně na dalším postupu. Vždy je ale nutné uplatnit reklamaci e-mailem nebo písemně na poštovní adresu prodávajícího. Oznámení o závadách na výrobku musí obsahovat jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla.
V případě zaslaní oznámení o reklamaci prodávajícímu e-mailem je nutno reklamovaný výrobek co nejdřív po konzultaci s prodejcem odeslat prodávajícímu . V případě odeslání oznámení o reklamaci Českou poštou přibalte výrobek spolu s originálem dokladu o zaplacení / faktury/ k tomuto oznámení. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží obalem při přepravě nemusí být reklamace uznána.
5. Po obdržení oznámení o závadách na výrobku, prodávající co nejdříve informuje e-mailem, popř. telefonicky nebo písemně kupujícího o následném postupu reklamace a jejího vyřízení. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem doručení výrobku prodávajícímu. V závislosti na druhu vady na zboží bude oprávněná reklamace řešena buď opravou, případně výměnou zboží za nové nebo vrácením kupní ceny způsobem dohodnutým s kupujícím.
6. Reklamace se nevztahuje na vady způsobené užíváním, opotřebováním, nevhodným zacházením.
Platnost od 1.2.2010
ZPŮSOB DORUČENÍ :
OSOBNÍ ODBĚR ...V RUMBURKU - DLE DOHODY
ČESKÁ POŠTA -sazebník České pošty
ZPŮSOB ÚHRADY:
PŘEVODEM NA ÚČET .. PŘESNÉ ÚDAJE K PLATBĚ VÁM BUDOU ZASLÁNY NA EMAIL...
DOBÍRKOU NEZASÍLÁME
PŘEJEME VÁM PŘÍJEMNÉ NÁKUPY
DÁŠA S RODINOU
DAGMAR STEKLÁ GABRIELA STEKLÁ
Novákova 202/10 Novákova 1430/š
40801 Rumburk 408 01 Rumburk
Česká republika Česká republika
IČ 72643838 IČ 68279477
nejsme plátci DPH nejsme plátci DPH
odpovědná osoba: Gabriela Steklá
Email: stekla.dagmar@seznam.cz
stekla.d@seznam.cz
PO-PÁ 10.00-17.00 hod
Mobil 723 578 351
Podmínky byly naposledy upraveny: 4.4.2011, 11:18
VELIKOSTI OBLEČENÍ
32,
34,
36,
38,
40,
42,
44,
46,
48,
50,
52,
54,
56,
58,
60,
62,
64,
66,
68,
70,
74,
80,
86,
92,
98,
102,
104,
110,
116,
122,
128,
134,
140,
146,
152,
158,
164,
170,
176,
182,
XXS,
XS,
S,
M,
L,
XL,
XXL,
XXXL,
4XL,
5XL,
6XL,
7XL VELIKOSTI OBUVI
15,
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
23,
24,
24.5,
25,
26,
27,
28,
29,
29.5,
30,
31,
32,
33,
33.5,
34,
35,
35.5,
36,
36.5,
37,
37.5,
38,
38.5,
39,
39.5,
40,
40.5,
41,
41.5,
42,
42.5,
43,
43.5,
44,
44.5,
45,
45.5,
46,
46.5,
47,
47.5,
48,
49,
50,
51,
52 Nově na Mimibazaru
TESTY A SOUTĚŽE