Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Pavla J. (emmyshop) ID 301542
mimibazar.cz/emmyshop
Oblast: Most
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 9.5.2010
Naposledy: 25.12.2023 17:20
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
88757188
HODNOCENÍ 805
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Zboží, které zde prodáváme je nové, nepoužité, pokud se nejedná o bazárek. Pokud máte nějaké dotazy, ptejte se, odpovídáme max. do 24hod. Pokud se stane, že nedostanete odpověď, prosím, zašlete dotaz znovu. Zaplacené zboží odesíláme do 48 hodin od připsání platby na účet. Po obdržení pokynů k platbě připojte také Vaši platnou adresu, ať se nezdržuje odeslání balíčku. Po odeslání zboží udělujeme komentář. Při zarezervovaném zboží a jeho následném nezaplacení udělujeme negativní komentář, při ne-komunikaci informujeme administrátory Mimibazaru.
Vše záleží na dohodě!!!!

Zboží firmy CROCS je ORIGINÁL! Nekupuji zboží z Číny!! Ceny u některého zboží jsou mnohem levnější z toho důvodu, že jako stálý odběratel mám slevy, není to z důvodu neoriginálu ,, MADE IN CHINA,, či II. jakosti.

Prosíme nakupující, nesmlouvejte ohledně cen poštovného nebo o slevy na zboží.

Dostupnost zboží je orientační,záleží na dostupnosti zboží u dodavatele.
Zboží , které je SKLADEM zasíláme během 2 dnů.

Nákupem potvrzujete, že jste se seznámili s těmito podmínkami

Provozovatel a odpovědná osoba:
Bc. Pavla Přibylová

Nad Roklí 214
Braňany
435 22
Česká republika

IČ 88757188

NEJSME PLÁTCI DPH
Část I.

1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit.


Vzorový formulář odstoupení od smlouvy:


Emmystore.cz (Prosíme o zaslání na info@emmystore.cz)

…..................................................................................................................................................

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží

(uveďte název zboží, popř. číslo objednávky, počet kusů a pod.)........................................................................
Datum objednání zboží …......................................................................................................

Datum obdržení zboží …........................................................................................................
Jméno, příjmení a adresa spotřebitele/nakupujícího ..............................................................

Datum …...............
(v případě zaslání odstoupení od smlouvy v listinné podobě přidejte rovněž podpis)



................................


2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.


3. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.


4. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/



5. Prohlášení:

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet.

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

V případě, že je následující Část II. či jakákoliv její část v rozporu s platnými zákony a ustanoveními, stává se neplatnou a transakce se řídí výlučně společnými podmínkami prodeje z Části I.

Část II.

Obchodní podmínky

1. Základní údaje

Dodavatel/provozovatel:
Pavla Přibylová
Dodavatel je zapsán ŽÚ MÚ v Mostě, dne 30.4.2014.
Dodavatel není plátce DPH a není povinen EET.
IČ: 88757188


Zastoupen (zodpovědná osoba):
Pavla Přibylová mob. 702 176 919
Provozní doba:
- na internetu nepřetržitě
- telefonický kontakt využívejte od 9.00h do 15.00h každý všední den 702 176 919

Zákazník:
Osoba nakupující zboží, které je v nabídce provozovatele.


2. Objednávka zboží

• Přehled zboží je seznamem dodávaného zboží.
• Při objednání zákazník vybere zboží a v nabídce zatrhne kolonku „závazně objednat“. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží.
• Ceny zboží jsou uvedeny u jednotlivých položek zboží včetně DPH. Ceny za dopravu a další poplatky jsou uvedeny níže. Po odesláním objednávky bude dodavatelem vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků a zákazníkovi budou emailem zaslány podklady k platbě.
• Zrušení objednávky je možné do 24 hodin od závazného potvrzení objednávky. Objednávka musí být zrušena e-mailem, případně telefonicky.
• Zrušení objednávky po uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka.


3. Zaslání zboží

U zboží zasílaného zákazníkovi poštou se k vlastnímu uzavření kupní smlouvy vyžaduje potvrzení objednávky dodavatelem.
Závazným potvrzením objednávky je email s podklady k platbě, který dodavatel odešle zákazníkovi.
Okamžikem potvrzení je uzavřena kupní smlouva.

Dodací lhůta
Objednané zboží bude dodáno v co nejkratší době poštou, obvykle do 1-3 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky, pokud není uvedeno jinak. Zákazník o případném prodloužení dodací lhůty bude včas informován.

Platební podmínky a jednotlivé způsoby plateb

• (Dobírka – platíte na poště při převzetí zboží.) V současné době zboží na dobírku nezasíláme.

• Převodem na náš účet u MBank – platbu uhradíte na náš účet a to před samotným dodáním zboží. Podklady k platbě (číslo účtu, částka, variabilní symbol) Vám budou zaslány emailem. Zboží Vám bude expedováno až po připsání platby na náš účet.

Cena za dopravu
Všechny zásilky jsou zasílány prostřednictvím České pošty.

Poštovné


1. ve výši 120,- Kč v případě platby převodem
2. od částky 2500,- bez DPH je poštovné zdarma

Balné do ceny nezapočítáváme!

Ihned po převzetí zboží vždy pečlivě překontrolujte!!


4. Osobní odběr zboží (- V současné době osobní odběr zboží nenabízíme!)

Zákazník má právo si zboží v provozovně dodavatele před uzavřením kupní smlouvy prohlédnout.
V případě osobního odběru zboží v provozovně dodavatele se kupní smlouva považuje za uzavřenou až zaplacením celé kupní ceny a převzetí zboží zákazníkem.


5. Záruční podmínky

Záruční doba a záruční list
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním, dále na vady způsobené nesprávným užíváním, skladováním nebo poškozením zboží zákazníkem. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.


6. Reklamace

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. Vztahuje se jen na nové zboží.
Postup reklamace:

Pokud chce zákazník reklamovat zakoupené zboží, oznámí tuto skutečnost předem emailem, kde uvede popis reklamovaného zboží. Poté budou zákazníkovi zaslány informace o dalším postupu. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo jiném vyhovujícím obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
Vyřízení reklamace:
Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.


7. Odstoupení od smlouvy

Právo zákazníka na odstoupení
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.

Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s občanským zákoníkem právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží a to bez udání důvodu.
Právo na odstoupení podle předchozí věty se nevztahuje na zákazníky, kteří zboží zakoupili osobně v provozovně dodavatele, tedy prostřednictvím "osobního odběru" .

Právo dodavatele na odstoupení
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je dodavatel povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.
Postup v případě odstoupení od smlouvy
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění.

Rozhodne-li se zákazník v zákonem stanovené lhůtě (14 dní) pro odstoupení od smlouvy, bude postupovat podle níže uvedených podmínek:
• oznámí tuto skutečnost dodavateli nejlépe emailem, kde uvede datum a číslo objednávky (variabilní symbol) a způsob vrácení kupní ceny:
 převodem na účet (nutno zaslat číslo bankovního účtu)
 poštovní poukázkou na adresu
 zápočtem – pokud dodavatel eviduje u zákazníka novou objednávku nebo rezervaci, je cena vráceného zboží následně odečtena od této nově vytvořené objednávky nebo rezervace

• zboží zašle na naši adresu! Neposílejte zboží na dobírku!
• zboží, které bude vráceno by nemělo být použité, mělo by být nepoškozené, kompletní, nejlépe v původním obalu.

V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, poškozený obal, opotřebení zboží apod.).
Dodavatel je v případě odstoupení povinen zákazníkovi vrátit již zaplacenou kupní cenu nebo její část (v případě opotřebení zboží či neúplného obsahu a pod.)
Kupní cena nebo její část bude zaslána zákazníkovi převodem na účet nebo poštovní poukázkou a to nejpozději do 10-ti pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.


8. Ochrana osobních údajů


Provozovatel je oprávněn od uživatelů požadovat některé osobní údaje za účelem vedení jejich evidence, vedení jejich uživatelských profilů a plnění sjednaných povinností provozovatelem. Předání těchto osobních údajů není povinné, bez něj však nemusí být možné poskytnutí služby subjektu osobních údajů, který je provozovateli odmítne předat.

Za osobní údaj se ve smyslu § 4 písm. a) zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů považuje jakýkoli údaj, který je způsobilý přímo či nepřímo identifikovat konkrétní fyzickou osobu, zejména jméno, příjmení, ve spojení s datem narození adresou bydliště nebo telefonním číslem. Za osobní údaj se ve většině případů nepovažuje samotná e-mailová adresa (zejména je-li zřízena na freemailovém serveru, i když obsahuje jméno a příjmení uživatele).

Při zřízení uživatelského účtu je uživatel vyzván k zadání některých osobních údajů, minimálně v rozsahu jméno a příjmení, adresa bydliště, telefon a adresa elektronické pošty. Tyto informace jsou nezbytné k identifikaci a autorizaci kupujícího a provozovatel je používá ke komunikaci s uživatelem a k autorizaci při odpovědích na inzeráty.

Osobní údaje, předané provozovateli, jsou uchovávány a zpracovávány v rozsahu, v jakém byly uživatelem poskytnuty při vytvoření uživatelského účtu, a to po dobu existence uživatelského účtu, nebo po dobu trvání jakýchkoli závazků uživatele vůči provozovateli, podle toho, která z těchto skutečností trvá déle.

Vytvořením uživatelského účtu a přistoupením na tyto podmínky uděluje uživatel svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů způsobem a k účelu dle tohoto článku 5. podmínek. Tento souhlas je udělen na dobu zpracování osobních údajů, přičemž může být uživatelem kdykoli zcela nebo zčásti odvolán. Odvolání souhlasu může vést ke zrušení uživatelského účtu provozovatelem.

Provozovatel je správcem osobních údajů uživatele ve smyslu § 4 písm. j) zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, přičemž je registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod číslem ........

Provozovatel zpracovává osobní údaje vlastními prostředky, přičemž k jejich ochraně používá mechanické, elektronické a organizační prostředky zabezpečení (zejména omezení vstupu do prostor, v němž se nachází nosiče s osobními údaji, nastavení přístupových zpráv k datovým úložištím, bezpečnostní software včetně antiviru, SSL protokol).

Uživatel je oprávněn kdykoli provozovatele prostřednictvím e-mailu požádat o poskytnutí informací o účelu zpracovávání jeho osobních údajů, o jejich rozsahu a o případných příjemcích osobních údajů. Za poskytnutí těchto informací je provozovatel oprávněn požadovat náhradu odůvodněně vynaložených výdajů.

V případě důvodného podezření na straně uživatele z toho, že provozovatel zpracovává jeho osobní údaje v rozporu s těmito podmínkami nebo se zákonem, zejména jsou-li zpracovávány nepřesně nebo v rozporu se sjednaným účelem a rozsahem, je Uživatel oprávněn Provozovatele požádat o vysvětlení, a o odstranění protiprávního stavu ve smyslu § 21 zák. o ochraně osobních údajů, zejména o provedení opravy, doplnění nebo likvidace osobních údajů.

Provozovatel nepředává osobní údaje Uživatelů třetím osobám s výjimkou případů, kdy mu tak ukládá právní předpis. Provozovatel v žádném případě neprodává kontaktní údaje uživatelů jiným osobám za účelem zasílání obchodních sdělení těchto osob



9. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem.
Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit. Na změnu podmínek upozorní vhodným způsobem na těchto stránkách minimálně jeden měsíc před jejich vstupem v platnost.
Podmínky byly naposledy upraveny: 21.1.2018, 11:41
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu