Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Veronika Š. (kyticka86) ID 306087
mimibazar.cz/kyticka86
Oblast: Olomouc
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 2.6.2010
Naposledy: 9.12.2016 22:28
Aktualizace: 16.4.2014 16:54
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 5
VŠECHNY FOTOGRAFIE 48
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 14
IČ: 87503964
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Obecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen OP) upravují v souladu s ustanovením obchodního zákoníku smluvní vztahy vznikající mezi prodávajícím Veronika Šiblová, Werichova 25, 779 00 Olomouc, IČO 87503964, ČR a kupujícím prostřednictvím e-shopu. Provozovatelem e-shopu (elektronického obchodu) je Veronika Šiblová, Olomouc, ČR.
Předmět plnění

Předmětem plnění je sjednaná dodávka zboží prostřednictvím objednávky z e-shopu.
Registrace a nákup v e-shopu

V českém jazykovém rozhraní e-shopu mohou nakupovat pouze řádně registrovaní zákazníci z České republiky. Žádost o registraci je možno vyplnit kdykoli, registrace je ovšem prováděna ručně. Zaregistrovány mohou být fyzické osoby, bydlištěm na území ČR a zboží je určeno pro území ČR.
Kupující odesláním objednávky souhlasí s cenou objednaného zboží i s obchodními podmínkami.
Cena, placení a doprava

Kupní cena je sjednána na základě ceníku prodávajícího, který je platný v den, kdy kupující objednává zboží. Standardně je cena stanovena s DPH.
Zboží je expedováno od pondělí do pátku prostřednictvím české pošty, přepravní společností nebo je možnost osobního převzetí dle dohody.
Vlastnické právo k dodávanému zboží přechází na kupujícího až okamžikem zaplacení celé kupní ceny.
Kupující je povinen překontrolovat při převzetí stav zásilky neporušenost obalů. V případě pochybnosti o nepoškozenosti zásilky je kupující oprávněn zásilku nepřevzít. Dojde-li k újmě na zboží během přepravy a kupující tuto skutečnost zjistí při předání přepravcem, posečká s převzetím, ihned kontaktuje prodávajícího a dohodne se na dalším postupu.
Dodací lhůta

Termín dodání zboží závisí na čase doručení objednávky z e-shopu. Objednávky jsou expedovány v nejbližším termínu, záleží na jejich rozsahu a na vytíženosti expedice. Nejpozději do 5 pracovních dnů (obvykle dříve), ovšem po ověření platby na účtu.
Odeslání zásilky je avizováno změnou stavu objednávky v e-shopu, v den odeslání v odpoledních hodinách.
Prodávající je oprávněn plnit předmět smlouvy i částečně, dojde-li v průběhu zpracování objednávky k nedostupnosti některé objednané položky. Kupující je povinen částečné plnění předmětu dodávky převzít.
Prodávající neodpovídá za zpoždění nebo nemožnost dodávky zboží v důsledku vyšší moci.
Prodávající je v takovém případě povinen informovat kupujícího a má pak právo prodloužit dodací lhůtu nebo odstoupit od smlouvy a to bez odpovědnosti za škody vzniklé kupujícímu nesplněním dodávky.
Nevyzvednutí zásilky a storno objednávky po jejím odeslání

Každá objednávka je závazná. Pokud nebude zaslaná objednávka zákazníkem vyzvednuta (nebo bude objednávka stornována po jejím odeslání), bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 200,-Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazená smluvní pokuta), mohou být postoupeny k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených, třetí osobě.
V případě nepřevzetí zásilky v úložní době, dochází ze strany zákazníka k porušení obchodních podmínek.
Smluvní pokuta zahrnuje vzniklé náklady za poštovné a blokování zboží, případně nevyžádané skladové zásoby ( v případě, že je zboží doobjednáváno ). Za tím účelem je vystavena zákazníkovi faktura či zaslány platební informace potřebné k úhradě sankce.
Opakované zaslání

Zákazník má možnost v případě nevyzvednutí zásilky požádat o opakované zaslání zásilky do 2 dnů od vrácení zásilky nebo upozornění o nevyzvednutí.
Původní cena zásilky je však navýšena o dodatečné poštovné a to ve výši dle platného tarifu přepravní firmy (Česká pošta, či jiný dopravce).
Další ujednání

Zjevné vady musí být kupujícím oznámeny prodávajícímu a to nejpozději do 7 dnů po převzetí zboží. Reklamace na zboží je prodávajícím vyřízena neprodleně, je-li náhradní zboží skladem. Není-li zboží okamžitě dostupné, reklamace se řeší dohodou s kupujícím (posunutí termínu náhradního dodání, ev.vystavení dobropisu).




Zboží zasíláme Českou poštou. (doporučený balíček nebo balík)
Poštovné je počítáno dle podmínek a tarifů České pošty:

Doporučený balíček:

do 0,5 kg ... 59,- Kč
do 1 kg ... 64,- Kč
do 2 kg ... 68,- Kč
Balík:

do 5 kg ... 80,- Kč
do 10 kg ... 95,- Kč
do 15 kg ... 110,- Kč
do 20 kg ... 125,- Kč
Podmínky byly naposledy upraveny: 3.5.2012, 19:30
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu