Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Romana V. (Všeprobydleníazahrad) ID 307128
mimibazar.cz/vseprobydleniazahrad
Oblast: Praha
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 10.6.2010
Naposledy: 6.7.2023 1:23
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 37
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel:

Romana Vavřichová

adresa podnikání:
Novodvorská 1092/116
142 00 Praha 4 - Bráník
Česká republika

IČO: 71392581
DIČ: Nejsem plátcem DPH

Kontaktní adresa:
U Lázní 1049/3
142 00 Praha 4 - Lhotka
email: romana14@email.cz


Část I.

1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.




2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.




Reklamační postup je uveden níže ve druhé – vlastní části podmínek prodeje.




3. Prohlášení:

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19 .

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.





Část II.

Vážení zákazníci,

vítám Vás v našem obchůdku, přejeme pěkný den a děkujeme za zájem o námi nabízené zboží.

Zde jsou obchodní podmínky.
………………………………………………………………………………………………………

PROVOZOVATEL:

Romana Vavřichová

ADRESA PODNIKÁNÍ:
Novodvorská 1092/116
142 00 Praha 4 - Bráník

IČO: 71392581
DIČ: Nejsem plátcem DPH


KONTAKTNÍ OSOBA

Romana Vavřichová

KONTAKTNÍ ADRESA:
U Lázní 1049/3
142 00 Praha 4 - Lhotka

E-mail: romana14@email.cz
Tel.: 732 360 578

Kontaktovat telefonicky prosím pouze ve výjimečných případech, upřednostňuji emailový
kontakt, případně SMS a já se Vám pak co nejdříve ozvu. děkuji

………………………………………………………………………………………………………


Většina zboží je na objednávku (pokud není uvedeno, že je SKLADEM).

Dodací lhůty jsou cca 5 až 21 dní od objednání.

Zboží, které není skladem, nemám doma, takže se ve výjimečných případech může stát, že zboží na objednávku již nebude u dodavatele dostupné, v tom případě Vás o této skutečnosti budu ihned informovat.

Občas v obchůdku naleznete i věci po našich dětech či jiné, co přebývá. Nové či použité.
Toto vždy označuji jako SOUKROMÝ PRODEJ.
………………………………………………………………………………………………………

Kontaktovat mne můžete nejlépe emailem či přes vzkazy na mimibazaru, telefonem jen prosím výjimečně. děkuji

Pokud se Vám do 48ti hodin neozvu, tak je možné, že se mailík někde zatoulal. Nebo mám kratší či delší dovolenou. Podívejte se do VZKAZů jestli tam je zpráva o mojí dovolené, pokud ne tak mě, prosím, kontaktujte znovu.

V případě, že nejsem delší dobu dostupná (dovolená), tak tuto skutečnost uvedu ve VZKAZECH.

Zboží rezervuji 5 dní a v této lhůtě očekávám platbu na účet, pokud nedorazí, vracím věc do prodeje.

Pokud se domluvíme, tak je možné na platbu počkat déle, ale vše je na domluvě!

Ceny za zboží jsou pevné a jsou uvedeny včetně DPH.
………………………………………………………………………………………………………

Objednávky odesílám až po připsání peněz na účet.
Pokud je zboží již SKLADEM, odesílám balíček do 3- 4 prac. dnů po připsání peněz na účet.

………………………………………………………………………………………………………

Zboží neměním, ale pouze prodávám! Nežádejte mne tedy, prosím, o výměnu za cokoli z Vašeho alba.

………………………………………………………………………………………………………


Zboží zasílám prostřednictvím České pošty.

Poštovné je většinou uvedeno u inzerátu nebo je zde uvedeno, že se řídí sazebníkem ČP.

Na dobírku zasílám jen ve výjimečných případech.
Záleží na Vašeho kladném hodnocení zde na mimibazaru.
NEREGISTROVANÝM ÚČASTNÍKŮM MIMIBAZARU NA DOBÍRKU NEZASÍLÁM NIKDY!!!

………………………………………………………………………………………………………

ZÁRUKA NA ZBOŽÍ a případná REKLAMACE:

Na veškeré nové zboží je poskytována záruka 24 měsíců.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávných použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.

Uznaná reklamace je vyřízena opravou, výměnou vadného zboží za bezvadné nebo vrácením peněz kupujícímu.

Lhůta na vyřízení reklamace je maximálně 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží.

Záruka na použité zboží – viz. níže
………………………………………………………………………………………………………

PRÁVO ODSTOUPIT OD SMLOUVY DO 14TI DNŮ OD PŘEVZETÍ BALÍČKU.

V souladu se zákonem č. 367/2000, sb., prodávající umožní nakupujícímu během 14ti dnů od obdržení zásilky s novým zbožím toto zboží bez udání důvodu vrátit.
Zboží musí být zákazníkem odesláno pouze doporučeně a nikdy ne formou dobírky a to na kontaktní adresu prodejce (tedy na adresu Romana Vavřichová, U Lázní 1049/3, 142 00 Praha 4 - Lhotka).
Zboží musí být v původním stavu a obalu, kompletní a nepoškozené s visačkami a NEPOUŽITÉ!!!
Při splnění těchto podmínek bude nakupujícímu vrácena celá kupní cena a to do 14ti dnů od obdržení vráceného zboží.


STORNO OBJEDNÁVKY:

Objednávku lze stornovat do 24 hodin po objednání a to pomocí vzkazů na Mimibazaru.
………………………………………………………………………………………………………


Předem děkuji za případný obchůdek

Romana Vavřichová
Podmínky byly naposledy upraveny: 20.8.2015, 13:16
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu