Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Helena B. (hmnabytek) ID 307446
Interier shop s.r.o.
mimibazar.cz/hmnabytek
Oblast: Praha - město
Telefon: 737 51 45 45
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 13.6.2010
Naposledy: 2.6.2018 22:31
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
29043140
DIČ CZ29043140
HODNOCENÍ 10
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HMnábytek.cz
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Obchodní podmínky
1.VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.hmnabytek.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, který je Interier s.r.o., Koněvova 2660/141, Praha 3, 130 00, IČ 29043140 (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Výňatky z těchto zákonů najdete pod touto částí obchodních podmínek. Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.
Kontaktní údaje prodávajícího: Interier shop sro., jednatel Bc. Marian Budoš
Koněvova 2660/141
130 00, Praha 3
Telefon +420 / 737 51 45 45
Email: info@hmnabytek.cz

Číslo účtu: 2223508329/0800, Česká spořitelna, a.s., Koněvova 2660/141, Praha 3, 130 00
IBAN: CZ11 0800 0000 0022 2350 8329
Pracovní doba 8-17 hodin
1.1. Vymezení pojmů
Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel, resp. prodávající.
Dodavatel / prodávající - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Jedná se o podnikatele, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Spotřebitel / kupující - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
Kupující, který není spotřebitel - podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami.
Uzavření kupní smlouvy - umístěním nabídky prodeje zboží na internetových stránkách vyjadřuje prodávající svoji vůli uzavřít kupní smlouvu na zboží, popř. služby za uvedených podmínek. Kupní smlouva vzniká okamžikem doručení závazné objednávky kupujícího prodávajícímu. Od tohoto okamžiku vznikají mezi smluvními stranami vzájemná práva a povinnosti.

1.2. Informace o uzavřené smlouvě
Vaši objednávku považujeme za závaznou.Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád, které tvoří nedílnou součást kupní smlouvy, je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
Tyto obchodní podmínky a reklamační řád jsou zobrazeny na webových stránkách internetového obchodu www.hmnabytek.cz, a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím.
Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které objednatel používá.

2. OBJEDNÁVKA
Po odeslání objednávky Vám přijde na emailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci, automatické potvrzení objednávky. Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte, jestli jste nezadali při registraci špatný email (údaje v registraci můžete měnit po přihlášení kliknutím na Vaše přihlašovací jméno). Jestliže je email v pořádku a potvrzení objednávky Vám přesto nepřišlo, prosím kontaktujte nás na náš email info@hmnabytek.cz nebo na telefonu 737 51 45 45 . Jakmile bude Vaše zboží nachystáno na dodání, kontaktujeme Vás telefonicky, a dohodneme si místo a termín dodání.
2.a Storno objednávka ze strany kupujícího možná do 24 h od objednání, zrušení objednávky emailem nebo na tel. 737 51 45 45
2.b Storno objednávky ze strany prodávajícího - prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu.

2.1. Možnosti platby
a/ Vybrané zboží zašleme na Vaši adresu na dobírku.
Platíte při převzetí zboží. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).

b/Platbou předem bankovním převodem
Po odeslání objednávky Vám následující pracovní den zašleme na Vaši emailovou adresu zálohovou fakturu. Po přijetí Vaší platby na náš účet, zboží vyexpedujeme na Vaši adresu a přesný termín dodání Vám potvrdíme telefonicky a na email.
K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH). Číslo účtu: 2223508329/0800

c/ Jiné typy platby jako fakturou nebo složenkou jsou domlouvány individuálně podle bonity klientů.
Zboží Vám dopravíme naší dopravou, popřípadě kurýrskou službou nebo poštou na dobírku, na poštovní adresu uvedenou na objednávce. V ceně není vynáška do domu či bytu.Zboží Vám dovezeme na adresu před dům nebo panelák!
Datum dodání Vám bude avizovaný den dopředu prostřednictvím e-mailu a telefonicky. V případě, že Vám den dodání nebude vyhovovat, s kurýrem si dohodnete první, popřípadě druhý náhradní termín doručení. Tato služba je bezplatná. Všechno zboží posílané kurýrskou službou a nebo poštou je pojištěno do výše ceny zboží. Při zasílání zboží do zahraničí je cena dopravy vypočítána individuálně v závislosti od hmotnosti objednaného zboží a od země doručení. Po dohodě je možné si zboží přebrat i osobně.

3. DODÁNÍ ZBOŽÍ:
Dopravné se liší podle hodnoty zboží. V případě, že hodnota objednaného zboží překročí hranici 25.000 Kč, dovezeme Vám nábytek kamkoliv v České republice ZDARMA. Do 25.000- Kč je dopravné účtováno dle ceny objednávky:

do 5000,- Kč....………………………..290,- Kč,
od 5001 - 15 000,- Kč ……………....490,- Kč.
od 15 001 - 25 000,- Kč......................750,- Kč
od 25 001,- Kč ....................................zdarma

Zboží doručujeme prostřednictvím naší dopravy, nebo smluvního partnera přepravní společnosti. Za provedenou se rozumí přeprava v okamžiku složení zásilky na chodníku před vchodem domu na místě určení. Zboží je většinou dodáváno v demontu s podrobným návodem ke složení. Je důkladně zabaleno (krabice apod.) a pojištěné proti poškození.
Nabízíme také montáž zboží za poplatek 20% z celkové ceny zboží + 10Kč za 1 km z Prahy.

3.1. Dodací lhůta:
Termín pro dodání zboží je 2-4 týdny u tvrdého nábytku, 4-8 týdnů u polstrovaného nábytku (sedačky, pohovky). Pokud bylo u vámi vybraného zboží uvedeno, že je skladem, budeme ho expedovat do 48 hodin. Pokud jste si objednali více položek, budeme vám zboží expedovat najednou, až bude vše v našem skladu. Přesný den, kdy bude zboží doručeno na Vaši adresu Vám sdělíme na Váš email, popř. telefon, uvedený v objednávce ihned jak bude objednávka vyřízena. Přepravce bude mít k dispozici Vaše telefonní číslo pro případ nezastižení na dané adrese. Nejste-li k zastižení, nechá ve Vaší schránce oznámení o uložení zásilky na regionálním depu. Telefonicky si můžete objednat opětovné doručení na místo a v čase (mezi 9-16 hod.), který si s pracovníky přepravní společnosti domluvíte. Toto druhé doručení je zdarma. Případně si můžete zboží odebrat i na Vašem regionálním depu zásilkové společnosti. V případě, že přepravní společnost v námi avizovaný termín (rozpětí 3 dny) nedodá zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na daném depu přepravní společnosti. Termín dodání Vám potvrzujeme v momentě, kdy opustí zásilka pro Vás naši expedici a je tedy pevný!
Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), nese kupující náklady na dopravu nebo spojené s opakovaným dodáním v plné výši.

3.2 Upozornění
www.hmnabytek.cz – e-shop s nejširším sortimentem nábytku v ČR si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu. Na již uzavřenou kupní smlouvu se vztahují obchodní podmínky platné v době jejího uzavření.

Převzetí zásilky:
Ve smluveném termínu Vám bude doručena zásilka přepravní společností.
Při přebírání zásilky se prosím řiďte níže uvedenými zásadami:
Zboží při převzetí důkladně zkontrolujte. Minimálně je zapotřebí zkontrolovat vnější obal, zda není poškozen. V případě že zásilka obsahuje sklo, je nezbytné toto rozbalit a zkontrolovat. Reklamace na zboží bude uznána pouze pokud bude vnější obal nepoškozen. Reklamace na rozbité sklo je možné uplatnit pouze u dopravce. Ještě jednou Vás prosíme o spolupráci a důkladnou kontrolu zboží při přebírání. Záleží nám na tom, abyste mohli zboží dlouho užívat a byli s ním spokojeni. Nemůžeme však akceptovat reklamace zboží viditelně poškozeného přepravou. To je nezbytné již při kontrole reklamovat u dopravce. Děkujeme za pochopení.
V případě, že je přepravní box viditelně poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol. Vyžádejte si telefonní kontakt na depo přepravce odkud k Vám vyšlou technika, který vyhodnotí škodu a sepíše s Vámi zápis o poškození zásilky. O celé situaci nás informujte na info@hmnabytek.cz
V případě, že zjistíte výrobní vadu po rozbalení zásilky, jejíž obal byl neporušen, neprodleně nás kontaktujte. Takovou reklamaci samozřejmě přijmeme a vyřídíme v zákonné lhůtě (+ čas na dopravu náhradního zboží).
Při převzetí zásilky si prosím kontrolujte rovněž počet balení a tento počet balení zapište do přepravního listu, který podepisujete dopravci. Bude pak možné reklamovat eventuální nedodání nějakého dílu.

1. REKLAMAČNÍ ŘÁD, POSTUP REKLAMACE
1.1. Obecné podmínky
Povinnost kupujícího
Kupující, který není spotřebitelem, je ve vlastním zájmu povinen bezprostředně po dodání zboží jej prohlédnout a bez zbytečných odkladů informovat prodejce o případných zjištěných závadách. Kontaktní osobou při řešení reklamací je Marian Budoš, tel. 737 51 4545 e-mail: info@hmnabytek.cz . Kupující, který je spotřebitelem, by ve vlastním zájmu měl učinit obdobné kroky při převzetí věci jako kupující, který spotřebitelem není. Předejde tak případným nepříjemnostem při reklamaci z důvodu poškození zboží při přepravě.

Oprávněnou reklamaci doporučujeme podat těmito způsoby:
1. e-mailem nebo doporučeným dopisem
2. doručením na adresu sídla firmy
Kupující je povinen uvést:
1. co nejvýstižnější popis závad a jejich projevů
2. prokázat uzavření kupní smlouvy - zejména prostřednictvím faktury či dodacího listu.
3. pokud má možnost, přiložit fotografie poškození (pro snazší posouzení bez nutnosti dodání zboží)

1.2. Povinnost prodávajícího
O reklamaci spotřebitele prodávající rozhodne ihned, nejpozději do 3 pracovních dnů od doručení reklamovaného zboží (do této lhůty se nepočítá nutná doba pro odborné posouzení vady) a vyrozumí o tom reklamujícího formou elektronické pošty, pokud se strany nedohodnou jinak. Prodávající je povinen vydat písemný reklamační protokol, který obsahuje informace o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje, a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečných odkladů, a to nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se strany nedohodnou jinak. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
1.3. Rozpor s kupní smlouvou
Shodou s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím bez vad, dále že má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou, není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
2. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
2.1. Uplatnění reklamace v záruční lhůtě
Všeobecná ustanovení
Tento reklamační řád se vztahuje na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna v záruční době.
Ke každému zboží je přikládána faktura, která slouží i jako záruční list. Pokud si zboží kupující neodebírá osobně, tak se rozumí převzetím zboží okamžik, kdy kupující zboží přebírá od dopravce.
Pokud kupující, který není spotřebitelem, zjistí jakýkoliv rozdíl mezi tím, co je uvedeno na faktuře, a skutečně dodaným zbožím (například v druhu nebo množství), a nebo pokud s dodávkou neobdrží správně vyplněný dodací list, je povinen ihned, nejpozději však do tří dnů, podat písemnou zprávu na adresu prodejny prodejci, který vyhotovil fakturu. Pokud tak neučiní, hrozí mu, že na pozdější případnou reklamaci nebude brán zřetel. Kupující, který je spotřebitelem, by ve vlastním zájmu měl učinit obdobné kroky při převzetí věci jako kupující, který spotřebitelem není. Předejde tak případným nepříjemnostem při reklamaci z důvodu poškození zboží při přepravě. Spotřebiteli ale neučinění těchto kroků nijak nekrátí jeho práva. Reklamace se uzná také v případě, že se během záruční lhůty vyskytne na výrobku záruční vada zejména způsobená chybnou konstrukcí, zpracováním nebo materiálem, bude při splnění následujících podmínek vadný výrobek (nebo jeho součást či díly) bezplatně opraven nebo vyměněn za nový. Spotřebitel má také právo na odstoupení od smlouvy v případech, které stanoví zákon. Reklamovaný výrobek nebo jeho reklamovaná část musí být kompletní nejlépe v původním obalu, případně jinak vhodně zabalen.

Dodavatel se zavazuje provést vyřízení reklamace (záruční opravy) nejpozději do 30-ti dnů ode dne převzetí uplatnění reklamace včetně reklamovaného zboží.

Záruční podmínky
• Délka záruky je 48 měsíců, pokud není uvedena doba delší, a začíná se počítat ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruka se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. Dojde-li k výměně, začne běžet záruční doba znovu od převzetí nové věci.
• Zákazník pokud možno doručí reklamované zboží na adresu prodejny. V případě oprávněné reklamace hradí nutně vynaložené náklady za dopravu (spojené s reklamací) prodávající. V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů nutných k tomuto odstoupení.
. Jakmile bude reklamace vyřízena, tak prodávající bez zbytečného odkladu vyzve zákazníka k odběru zboží a nebo po předchozí dohodě přiveze zboží na adresu zákazníka. Zákazník se také může dotázat na aktuální stav reklamace buď telefonicky, nebo e-mailem.
. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na
vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo
až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a
pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se
nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v
obecně v obchodních podmínkách.

• Nárok na uplatnění záruky nelze uplatnit v případech, kdy vada vznikla
1. neodbornou instalací, zacházením či obsluhou nebo použitím
2. poškozením zboží živly
3. poškozením zboží nadměrným zatěžováním nebo používáním, jež je v rozporu s účelem zakoupeného zboží a návodem k použití

• Prodávající může po dohodě s kupujícím, který není spotřebitel, nahradit vadné a případně neopravitelné zboží jiným zbožím se stejnými parametry.
Záruka poskytovaná prodávajícím se nevztahuje na poškození způsobené ohněm, vodou, statickou elektřinou nebo jinou živelnou událostí, nesprávným používáním výrobku, běžným opotřebením, mechanickým poškozením nebo neodborným nastavením, modifikací, opravou nebo nesprávným způsobem použití neslučitelným s návodem k použití, technickými normami či bezpečnostními předpisy platnými v České republice. Záruka se též nevztahuje na poškození výrobku skladováním mimo rozsah teplot od -20°C až 45°C, pokud je tak blíže uvedeno v příslušné dokumentaci výrobku.

2.2. Práva plynoucí ze záruky
Spotřebitel při uplatnění záruky má:
1. jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
2. jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
3. jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
4. jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

4.3. Reklamace musí obsahovat:
• název reklamovaného zboží
• konkrétní popis závady
reklamovaný výrobek nebo reklamovaná část
• kopii dokladu o koupi(faktura), nebo jiný doklad potvrzující koupi
• doporučujeme též přiložit záruční list (u příslušenství je záručním listem doklad o koupi - stačí kopie)
• adresu kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email na Vás)

zboží nemusí být v původním obalu !!!!
Pokud reklamace nebude obsahovat tyto náležitosti bude reklamace s největší pravděpodobností vyřízena jejím zamítnutím, pokud kupující dodatečně nebude schopen napravit potřebné informace a doklady, které umožní reklamaci úspěšně vyřídit.
Reklamované zboží je nutné dopravit k nám jakýmkoliv způsobem na naši adresu. Zpět bude opravený výrobek dopraven na naše náklady.

2.4. Právo na odstoupení od smlouvy
• V souladu s občanským zákoníkem, máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V této lhůtě musí spotřebitel doručit prodávajícímu úkon, se kterým současná platná právní úprava spojuje projev vůle směřující k odstoupení od smlouvy, v opačném případě nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět. Toto právo se vztahuje pouze na nepodnikatelské subjekty (spotřebitele). Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:

• Kontaktujte nás (pokud možno písemně), že žádáte o odstoupení od smlouvy. Uveďte číslo faktury, variabilní symbol, datum nákupu.
• Pokud jste již zboží obdržel a převzal, zašlete jej zpět na adresu firemní prodejny: Interier shop, s.r.o. Koněvova 2660, Praha 3, 130 00, a to za následujících podmínek:
• zboží nemusí být v původním obalu
• musí být nepoškozené,
• musí být kompletní (včetně příslušenství, návodu atd.) s kopií dokladu o koupi.
• Zboží doporučujeme zaslat doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám (doporučeně neznamená na dobírku).
• Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet, a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nedodání kompletního zboží či bude-li zboží poškozeno nebo opotřebováno, má prodávající nárok na náhradu škody odpovídající snížení hodnoty zboží.
Podmínky byly naposledy upraveny: 29.5.2014, 13:06
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu