Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Michaela K. (mišpule3) ID 309468
mimibazar.cz/mispule3
Oblast: Chomutov
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 25.6.2010
Naposledy: 30.1.2023 22:50
Aktualizace: 29.10.2022 11:19
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1043
VŠECHNY FOTOGRAFIE 2
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den,
děkuji za Váš čas a nákup.


Společné (ověřené) podmínky prodeje Ověřených obchodníků

1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Dle Občanského zákoníku §53
odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.
odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:
• na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
• na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
• na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
• na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
• na dodávku novin, periodik a časopisů,
• spočívajících ve hře nebo loterii
Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.
Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.
Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.
Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.

2. Záruční lhůty
NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.

POUŽITÉ ZBOŽÍ:
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců, tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci).
Reklamační postup uvede prodávající ve druhé - vlastní části podmínek prodeje.

3. Prohlášení
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

Vlastní podmínky prodeje - OSOBNÍ odběr UMOŽŇUJI !!
Pokud skladem nemám, uvádím datum, kdy zboží mít budu - do té doby nemohu poskytnou rozměry, jelikož zboží doma nemám a teprve přijde (je objednané)

Daňový doklad – jen na VYŽÁDÁNÍ

Pokud nemám uvedené rozměry nabízených věcí, není problém si zažádat o přeměření. Pokud je uvedené mám, tak znovu nepřeměřuji!!!
To platí i u reálných fotek, pokud je tam nemám , ráda nafotím. Pokud ale fotka odpovídá originál fotu, tak nefotím.
Závaznou rezervaci NEBERU jako dobu na rozmyšlenou , zda danou věc chcete či ne, ale jako dobu na zaplacení.
Pokud vám věci přeměřuji, očekávám co nejbližší odpověd , zda rozměry vyhovují. Pokud se na mmb přes den přihlašujete a mě na vzkaz neodpovídáte, dávám věci automaticky dále k prodeji a více už vám nepíši. Pokud se mi do 24 hod po přeměření neozvete, dávám automaticky do prodeje.

Pokud mi od vás nepřijdou peníze do 4 dnů, ruším vaši rezervaci a nabízím zboží dále k prodeji (pokud není domluveno jinak).


DODACÍ PODMÍNKY
Odesílám jakmile se platba připíše na účet, odesílám několikrát týdně.

PLATBA
Platbu požaduji pouze převodem z účtu nebo podle domluvy i na složenku typu A. Na dobírku v žádném případě nezasílám.

ZASLÁNÍ BALÍČKU
Balíček zasílám po připsání platby na účet jako doporučený dopis (v případě větší zakázky jako doporučený balíček, pojištěný balík, obchodní balík ) - vše dle tarifů pošty. Obyčejné zásilky zašlu pouze na Vaše vlastní riziko a Vaše vyžádání – a to bez jakékoliv záruky, bohužel vás nemohu nikterak přesvědčit, že jsem balíček odeslala a ani se nedá nikterak dohledat. Balíčky posílám několikrát týdně, většinou podle toho, jak se připisují platby - většinou druhý den po připsání peněz na můj účet.

K poštovnému si připočítávám balné, které je většinou cca 3 -5 Kč

V případě ztráty zásilky Českou poštou je zákazníkovi vrácena celá částka včetně poštovného do 30 dní od ztráty zásilky.

ZPŮSOB STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY (zákazníkem do 24 hodin mailem)
mispule3MMB@email.cz
Jedná-li se o zprostředkování zboží z dovozu - po připsání peněz na účet, nelze objednávku vystornovat. Věšinou je okamžitě zadána do systému a je nachystaná k vyřízení.

ZÁRUČNÍ DOBA: na nové zboží 2 roky, na použité zboží - vetšinou věcičky po mých dětech se vztahuje záruka dle platných zákonů......kupní smlouva.

CENA ZBOŽÍ
Určené ceny zboží NEJSOU smluvní, tedy není možné požadovat slevy. Cena zakázky je určena předem a kalkulace je provedena automaticky s přihlédnutím ke všem nákladům.

STORNO OBJEDNÁVKY A VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU
KOUPĚ ZBOŽÍ SKLADEM Z MÉHO BAZÁRKU

Kupující má právo zboží vrátit do 14ti dnů od jeho obdržení. musí nepoškozené zboží bez známek užívání nebo opotřebování, v původním a nepoškozeném obalu včetně veškeré dokumentace a příslušenství poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení přepravní firmou). Prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku převodem na účet zákazníka.
Vrácení peněz provádím převodem na účet. Od vrácené částky budou odečteny náklady spojené s objednávkou pro zákazníka a expedicí zboží které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (např. přepravné, přebalení zboží apod.). O rozhodnutí, že kupující odstupuje od kupní smlouvy infomuje dodavatele písemně nebo elektronickou poštou. Doručení zboží zpět prodávajícímu hradí nakupující. Zboží zasílá (doporučuji pojistit)poštou, nebo přepravní službou. Zboží neposílejte na dobírku, nebude přijato. Bude-li zaslané zboží nekompletní, vykazovat znaky poškození nebo používání, bude zasláno kupujícímu na jeho náklady zpět.
Vrácena bude platba pouze za zboží (ne za poštovné).


REKLAMAČNÍ ŘÁD
Povinnosti kupujícího
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách do 5 pracovních dnů od doručení zásilky. Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:

Na e-mailovou adresu provozovatele-odpovědné osoby: mispule3MMB@email.cz
- Poštou na adresu provozovatele-odpovědné osoby.
Náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradí prodejce.

Povinnosti prodávajícího
Prodávající rozhodne o reklamaci do 15 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou nebo telefonicky, pokud se s kupujícím nedohodne jinak.

Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

Při uplatnění reklamace je nutno předložit:
- stručný popis závady
- data dodání závadného zboží
- náklady na dopravu k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradí prodejce.

Oprávněnou reklamaci řeším max. do 30 dnů od obdržení zboží - vrácením celé částky (včetně poštovného) převodem na účet, popř. výměnou zboží či vzájemnou dohodou

Reklamace uplatněná v záruční době
Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
-poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí)
-porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou
-neodborným zacházením,
-zboží bylo poškozeno živly
-zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním


REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ - SE NEVZTAHUJE NA OSTATNÍ ZBOŽÍ U KTERÉHO NENÍ UVEDENO NOVÉ A NA NOŠENÉ OBLEČENÍ - VĚTŠINOU PO MÝCH DĚTECH, v jejichž popisu je vždy pravdivě uvedno v jakém jsou stavu. Dohoda je možná pouze v případě, že něco přehlédnu.

Ochrana osobních údajů
Provozovatel tohoto elektronického obchodu, fyzická a odpovědná osoba Michaela Kratzerová , prohlašuje, že poskytuje své služby v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Všechny získané osobní údaje zákazníků budou používány pouze pro účely obchodní ve smyslu plnění služeb zákazníkům. Nebudou poskytnuty třetím osobám a ani jinak zneužity.
Zákazník využíváním služeb tohoto elektronického obchodu uděluje souhlas ke shromaždování osobních údajů a to na dobu neurčitou.


Pokud jste dočetli až sem, tak vám děkuji za váš čas a přeji příjemné nakupování
Díky za respektování mých podmínek, pokud to půjde i já vám vyjdu vstříc.
Míša
Podmínky byly naposledy upraveny: 24.8.2016, 9:58
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu