PODMÍNKY PRODEJE
Petr K. (Tatínek) ID 31741 |
 |
mimibazar.cz/Tatinek |
Oblast: Liberec |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení) |
Registrace: 17.11.2006 |
Naposledy: 20.5.2017 21:07 |
|
|
|
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFUPOZORNĚNÍ: Zboží uvedené v naší BAZAROVÉ části nabídky je privátní prodej použitého zboží výhradně po našich dětech a není tedy předmětem podnikání.
OBCHODNÍ PODMÍNKY PLATNÉ PRO PRODEJ NOVÉHO ZBOŽÍ:
Uvedené podmínky prodeje se týkají pouze prodeje námi inzerovaného Nového zboží a všechny ceny jsou uváděny v Kč včetně DPH.
Kupujícím v našem obchodu je výhradně Spotřebitel - definice dle platného znění Občanského zákoníku.
Objednávka
Vaši objednávku Vám potvrdíme vždy emailem. Vaše objednávka bude zároveň sloužit jako rezervace a budete mít tak 5 dní na provedení platby. Pokud nebudou v této lhůtě připsány peníze na náš účet může být zboží uvolněno k prodeji jinému zájemci. Pokud si budete přát rezervaci prodloužit, informujte nás při objednání nebo ještě ve lhůtě rezervace! Prodloužení rezervace Vám potvrdíme emailem.
Stornování objednávky:
Objednávku může kupující stornovat emailem ještě před zaplacením požadované částky na náš účet.
Objednávka bude automaticky stornována, pokud kupující nezaplatí ani do 5-ti dnů po skončení lhůty rezervace zboží a nebo se písemně nedohodne s prodávajícím na prodloužení lhůty rezervace.
Prodávající má právo odstoupit od smlouvy pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě stane-li se plnění nemožným např. z důvodu nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. V takovém případě prodávající kupujícího neprodleně informovat a navrhneme jiné řešení. Obvykle doporučíme náhradní zboží nebo finanční vyrovnání - vrácení peněz nebo vyrovnání přeplatku či nedoplatku.
Požadované kontaktní údaje ve Vaší objednávce:
jméno a příjmení
adresa pro doručení
emailová adresa
telefonní číslo
Nebudou-li kontaktní údaje ve Vaší objednávce uvedeny, budete k tomu vyzváni emailem. Bez těchto kontaktních údajů nelze objednávku potvrdit a zaslat podklady pro platbu.
Platební podmínky:
Zboží je možné zaplatit předem převodem na náš účet - po připsání platby na účet bude objednávka uvolněna k expedici. Převod mezi různými bankami může trvat 1-3 pracovní dny.
Na dobírku zasíláme pouze po dohodě našim stálým zákazníkům.
Dodací podmínky:
Zboží skladem bude odesláno zpravidla druhý pracovní den po připsání požadované částky na náš účet. Pokud zboží nebylo skladem a lhůta pro dodání by tak přesáhla 2 týdny, budeme vždy zákazníka informovat emailem
Zásilku doručíme na Vaši adresu uvedenou v objednávce poštou s potvrzením o podání (podací lístek). Jiný způsob doručení je po dohodě a za příplatek rovněž možný (např. Obchodní balík).
Kupujícímu je doporučeno, aby bezprostředně při dodání překontroloval spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost lepící pásky a obalu, poškození krabice).
Celkové náklady na doručení po celé ČR včetně balného jsou uvedeny přímo u zboží. Není-li cena poštovného s balným u zboží uvedena, bude doplněna v podkladech pro platbu dle aktuálního sazebníku České pošty a v závislosti na velikosti resp. hmotnosti zásilky.
Po předchozí emailové nebo tel. domluvě je možný i osobní odběr zboží.
Další náklady ani příplatky k ceně zboží neúčtujeme s výjimkou případů, kdy to bude způsob doručení nebo charakter objednaného zboží vyžadovat (nadměrné nebo nepravoúhlé tvary obalů, zkrácený termín dodání apod.). V takových případech bude zvýšená cena s kupujícím vždy předem dohodnuta a bude vyžadován písemný souhlas kupujícího.
K prodávanému Novému zboží je vystaven daňový doklad (faktura) s uvedenou cenou zboží, náklady na doručení event. s vyrovnáním zaplacené zálohy. Doklad zasíláme zdarma emailem v PDF souboru. Na vyžádání zašleme doklad emailem zdardma i opakovaně (např. při jeho ztrátě).
Odpovědnost Prodávajícího:
Prodávající odpovídá Kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
d) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí, to se však netýká:
a) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
c) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo
d) vyplývá-li to z povahy věci.
Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil.
Odstoupení od smlouvy spotřebitelem:
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o
a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,
b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží
Odstoupit lze korespondenčně, a to na adrese Prodávajícího.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá Prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od Prodávajícího obdržel, a to na své náklady.
Zboží by měl spotřebitel vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.
Rozhodne-li se spotřebitel pro odstoupení v uvedené lhůtě, doporučujeme pro urychlení vyřízení odstoupení zboží doručit na adresu Prodávajícího spolu s přiloženým průvodním dopisem s případným důvodem odstoupení od kupní smlouvy (není podmínkou), s číslem nákupního dokladu a uvedeným číslem bankovního účtu pro zaslání platby.
Spotřebitel odpovídá Prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, Prodávající však není povinný vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než jí spotřebitel zboží předá.
Spotřebitel bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy, darovací smlouva pozbývá účinnosti a spotřebitel je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky včetně všeho, oč se obohatil. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení spotřebitele. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má Prodávající právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny.
Odstoupení v ostatních případech:
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,
a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
b) použil-li Kupující věc ještě před objevením vady,
c) nezpůsobil-li Kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
d) prodal-li Kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí Kupující Prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá Prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.
Neoznámil-li Kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.
Záruční doba:
Záruční doba začíná běžet zásadně dnem převzetí zboží Kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě.
Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší. Výjimku může tvořit zboží prodávané se slevou (zboží poškozené, použité, nekompletní atd. – taková charakteristika je vždy uvedena u zboží – pokud není, má se za to, že se jedná o zboží nové, nepoškozené a kompletní). Jde-li o věci použité, neodpovídá Prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím, a práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 12 měsíců ode dne převzetí věci Kupujícím. Tuto dobu uvede Prodávající v dokladu o prodeji věci a dostatečně výrazně i u nabízeného zboží a v potvrzení objednávky. U věcí prodávaných za nižší cenu z důvodu vady či nekompletnosti se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
Záruční doba se dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v reklamaci. Práva z odpovědnosti za vady zboží, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.
Kupující musí vadné zboží na reklamaci zaslat přepravní službou na adresu provozovny Prodávajícího. Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, balík by měl být označen viditelně "REKLAMACE" a obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje Kupujícího (zejm. zpáteční adresa a tel. číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží. Tento postup je doporučen i Kupujícímu-spotřebiteli, pokud neprokáže a nedoloží uvedené skutečnosti jinak.
Záruka se nevztahuje na vady vzniklé použitím nesprávného spotřebního materiálu, ani na případné škody v důsledku toho vzniklé, pokud takové použití není obvyklé a přitom nebylo vyloučeno v přiloženém návodu k použití. Dále se záruka nevztahuje na závady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením, použitím a instalací, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou, nebo poškozením účinky přepětí v rozvodné síti (např. bleskem) s výjimkou běžných odchylek.
Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá (v případě, že taková činnost není činností obvyklou a přitom není zakázána v přiloženém návodu k použití):
mechanickým poškozením zboží,
elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje) s výjimkou běžných odchylek,
používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je přímo prodejcem nebo výrobcem určeno,
neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží,
zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami,
provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů,
zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.), vznikla-li vada v důsledku této úpravy,
zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.
Vyřízení reklamace:
O reklamaci Prodávající rozhodne ihned po obdržení výrobku, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamaci včetně odstranění vady Prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě se spotřebitelem – takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou nebo nepřiměřeně dlouhou. Po uplynutí této lhůty se má za to, že vada na věci skutečně existovala a spotřebitel má stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
Kupující má právo na úhradu nutných nákladů (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady (doporučujeme požádat nejdéle do 30 dnů po vyřízení reklamace – zákonná lhůta tím není dotčena) a byly vynaloženy skutečně a účelně. V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení.
Internetový obchod ZORiN.CZ
Kontakt pro korespondenci:
Ing. Petr Král, Jizerská 402, 460 15 Liberec 15
Tel.: +420 605308717 (8-17 hod.)
Email: obchod@zorin.cz
IČ:71951580, plátce DPH.
Podmínky byly naposledy upraveny: 27.2.2017, 11:03
VELIKOSTI OBLEČENÍ
32,
34,
36,
38,
40,
42,
44,
46,
48,
50,
52,
54,
56,
58,
60,
62,
64,
66,
68,
70,
74,
80,
86,
92,
98,
102,
104,
110,
116,
122,
128,
134,
140,
146,
152,
158,
164,
170,
176,
182,
XXS,
XS,
S,
M,
L,
XL,
XXL,
XXXL,
4XL,
5XL,
6XL,
7XL VELIKOSTI OBUVI
15,
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
23,
24,
24.5,
25,
26,
27,
28,
29,
29.5,
30,
31,
32,
33,
33.5,
34,
35,
35.5,
36,
36.5,
37,
37.5,
38,
38.5,
39,
39.5,
40,
40.5,
41,
41.5,
42,
42.5,
43,
43.5,
44,
44.5,
45,
45.5,
46,
46.5,
47,
47.5,
48,
49,
50,
51,
52 Nově na Mimibazaru
TESTY A SOUTĚŽE
© 2001–2025 Copyright
CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10,
IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490
a dodavatelé obsahu