Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Gabriela Z. (Viktorinka) ID 34387
Stanislav Zach
mimibazar.cz/viktorinka
Bazárek na Slovensku
Oblast: Havlíčkův Brod
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 7.12.2006
Naposledy: 28.2.2024 17:21
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 3084
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
PRODEJCE A PROVOZOVATEL INTERNETOVÉHO OBCHODU:
Stanislav Zach
Kontaktní osoba: Gabriela Zachová

KONTAKTNÍ ADRESA: Jeníkovec 4
58301 Chotěboř

PROVOZNÍ DOBA:
tel. 607858538 (8-17hod.)
Na internetu on-line.
e-mail: vikishop2@gmail.com

IČ 70094349 (nejsem plátce DPH)

PŘEDMĚT PODNIKÁNÍ: Maloobchod provozovaný mimo řádné provozovny

Všem přeji krásný den. Jsem ráda, že máte zájem o naše zboží

ZBOŽÍ: Jedná se především o zboží z NEXT Customer Return, což je zboží vrácené v záruce na obchod v Anglii, nošené i nenošené a OUTLET - například vyřazeno z prodeje pro VADU, UŠPINENÍ nebo, že kus se ztratil z vícepacku.. Toto zboží většinou neperu. ADIDAS je nové zboží originály, né žádné napodobeniny, většinou druhé jakosti. Nestandartní výrobek s drobnými odlišnostmi od originálního střihu.
Zboží,které je použité,je tudíž nošené a nemusí být od původního majitele VYPRANÉ.

Velikosti, které jsou na štítcích mnohdy neodpovídají naší české velikosti. Prosím překontrolujte si míry v inzerátu. Rozměry jsou důležitější než udaná velikost výrobcem či mnou.

OBJEDNÁVKY: Na Vaše objednávky, rezervace a maily odpovídám pokud možno ihned, pokud to není možné, odpovím nejpozději do 48hodin.
Pokud se neozvu do 48 hodin a není v albu žádný vzkaz o mé nepřítomnosti, napište mi prosím znovu, občas zlobí mail, tak ať zbytečně předejdeme nedorozumění.
O dostupnosti zboží Vás budu informovat v platebních podmínkách, které Vám budou zaslány.

REZERVACE: Zboží rezervuji maximálně 12 hodin, potom nabízím znovu do prodeje (pokud se neozvete). U dotazů na zboží (typu zimní, letní, odepnout kapuca atd...) čekám max. 2 hod. na Vaši odpověď. Přednost má závazná rezervace a záleží vždy na mě komu zboží prodám. V případě, že potřebujete delší čas na rozmyšlenou, je možná samozřejmě domluva, ale je potřeba o delší rezervaci požádat.
U své objednávky prosím uvádějte vždy svou adresu, urychlíte tím odeslání balíčku!!!
Způsob stornování objednávky (zákazníkem do 24 hodin telefonicky nebo mailem)

PLATBA: Peníze za zboží požaduji předem na účet do 7 pracovních dnů (připsání částky na účet). V případě, že budete potřebovat na platbu delší čas, ráda vyjdu vstříc, je nutné ale požádat hned při objednání zboží.
Doklad bude přiložen do balíčku na vyžádání.

ODESLÁNÍ: Balíčky odesílám 1x týdně.

CENA POŠTOVNÉHO:
Je učtováno dle platných tarifů České pošty.
Doporučená zásilka:
Částka za zboží + poštovné 45- 60 Kč (přesnou cenu vám napíši po zvážení balíčku).
Doporučeně lze zaslat pouze zásilka, která není hrubší než 5 cm!!!!!

Cenný balík:
částka za zboží + poštovné 58 - 70 Kč. Takto je nutné od 1.1. 2009 zasílat všechny zásilky, které jsou hrubší víc než 5 cm.

Obyčejně:
Pouze po domluvě, na vaše riziko (o odeslání mi pošta nevystaví doklad) a vaši výslovnou žádost. Takto lze zaslat zásilku jejiž výška nepřesáhne 2 cm.

Na dobírku nazasílám!!!!!

MOŽNOST VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU:
Viz výše OP ověřených obchodníků.


REKLAMACE: Reklamace zboží dle zákona o ochraně spotřebitele tj. vracíme zpět celou částku, která byla připsána na účet včetně poštovného, v případě přehlédnutí a neuvadení vady, jelikož prodáváme především zboží vrácené s vadou do obchodů, tato možnost může nastat. A to do 3 dnů od odeslání.
Nové zboží přijímáme pouze s neustřiženými cedulkami a nepoškozené.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ bez udání důvodu je možné do 14 dnů od převzetí zásilky, v tomto případě vracím na Váš účet částku za zboží i s poštovným. Poštovné zpět k prodejci hradíte vy. Zároveň po odečtení manipulačního poplatku ve výši 60 Kč, a to do 7 dnů od převzetí zásilky!!!!!!!!

V případě ztráty zásilky Českou poštou je zákazníkovi vrácena celá částka včetně poštovného do 30 dnů od ztráty zásilky.

ZÁRUČNÍ LHŮTA:
Na nové zboží je záruční doba poskytována dle platného záručního řádu

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ: Prodejce je nucen shromažďovat některé osobní údaje jako je jméno a adresa zákazníka.
Tyto údaje slouží pouze k vyřízení objednávky a realizaci dodávky objednaného zboží.
V žádném případě nejsou tyto udaje žádným dalším způsobem nikterak zpracovávány.

UKONČENÍ OBCHŮDKU: Prosím o zaslání zprávy o doručeném balíčku, pokud se neozvete do 14 dnů od odeslání, považuji obchůdek za ukončený!! Děkuji za pochopení!!


Děkuji a přeji příjemný nákup.
Podmínky byly naposledy upraveny: 7.2.2017, 16:53
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu