Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Kateřina M. (kachna29) ID 346046
mimibazar.cz/kachna29
Oblast: Litoměřice
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 21.12.2010
Naposledy: 8.2.2021 10:32
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 28
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel
Kateřina Macháčková

Horní Vysoké 29
41145 Úštěk
Česká republika

tel. 723 293 103

IČ 656183886
Živnostenské oprávnění vydal MěÚ Litoměřice pod č.j.0034639/13/OŽÚ/HAn

Nejsem plátce DPH


Společné (ověřené) podmínky prodeje Ověřených obchodníků

1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Dle Občanského zákoníku §53

odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.

odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:

•na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
•na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
•na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
•na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
•na dodávku novin, periodik a časopisů,

•spočívajících ve hře nebo loterii
Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.

Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.

Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.


2. Záruční lhůty

NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.

POUŽITÉ ZBOŽÍ:
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců, tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci).

Reklamační postup uvede prodávající ve druhé - vlastní části podmínek prodeje.


3. Prohlášení

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

VLASTNÍ PODMÍNKY PRODEJE

OBJEDNÁVKA, DOPRAVA A PLATBA

Každá objednávka je závazná.

Zboží zasílám výhradně přes Českou poštu. Cena dopravy je individuální, dle velikosti a hmotnosti zásilky - konkrétní částka je vždy uvedena u konkrétního zboží.
Většinou zasílám doporučeně nebo jako cenný balík nebo jako balík do ruky. O způsobu odeslání se domluvím předem s nakupujícím.

Zboží odesílám nejpozději do 3 dnů, obvykle ale ihned.

U zboží, které je na objednávku, je dodací doba 1 týden.

NA DOBÍRKU NEPOSÍLÁM!!!

Pro platbu předem použijte účet č. 670100-2210609649/6210
Podklady pro platbu posílám ihned po obdržení objednávky.

Na platbu čekám 7 dní, potom kontaktuji nakupujícího, pokud nebude reagovat, objednávku stornuji a udělím neg. hodnocení.

Výjimku tvoří rezervace, na kterých se předem dohodneme. Obvykle zboží rezervuji na dobu 7 dnů jen pro závazné objednávky.

Storno objednávky ze strany zákazníka je možné do 24 hodin telefonem nebo emailem.

Reklamace zboží:
Není-li u zboží uvedeno jinak, poskytuji záruční lhůtu na NOVÉ ZBOŽÍ v délce 24 měsíců od okamžiku převzetí zboží kupujícím. Při reklamaci je třeba uvést důvod reklamace (popis závady) a reklamované zboží po domluvě zaslat prodejci v původním obalu, včetně dokladu. O výsledku reklamace Vás v zákonné lhůtě informujeme na telefon nebo e-mail, který jste zadali při objednávce. Náhradou za oprávněnou reklamaci může být vrácení ceny zboží nebo dodávka náhradního zboží. Doručení nového zboží zařídím na vlastní náklady(v případě neopravitelnosti a následné dodávky nového zboží). V případě neoprávněné reklamace Vám však budu muset náklady spojené s vyřízením reklamace zpětně přeúčtovat.
Na použité zboží záruční lhůtu neposkytuji, případné závady jsou popsané u popisu zboží. V případě nespokojenosti je možné přijaté zboží vrátit. Ihned po přijetí takového zboží kontaktovat prodejce, informovat ho a domluvit se na způsobu vrácení zboží. Náklady na vrácení zboží hradí nakupující.

Vrácení zboží:
Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí pokud možno nepoškozené zboží, včetně veškerého dodaného příslušenství, v uvedené lhůtě poslat zpět. Po obdržení takto vráceného zboží prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku způsobem, na kterém se oba dohodnou. Prosím, neposílejte zboží na dobírku : takto zaslané zboží nebude převzato.
Jestliže bude vrácené zboží jevit známky použití či opotřebování, budu vůči kupujícímu uplatňovat nárok na náhradu chybějící hodnoty zboží v penězích.


Přeji příjemné nakupování.
Podmínky byly naposledy upraveny: 8.7.2013, 13:20
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu