Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

ÚČET BYL POZASTAVEN
Lenka M. (mlena) ID 35135
mimibazar.cz/mlena
Oblast: Litoměřice
Registrace: 14.12.2006
Naposledy: 21.3.2012 9:27
Aktualizace: 20.3.2010 13:23
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 915
VŠECHNY FOTOGRAFIE 115
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Odesílám balíčky jednou týdně (dle došlých plateb) většinou ve středu, pokud spěcháte lze se domluvit...:-)
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé maminky,

zboží rezervuji týden, který lze po dohodě i prodloužit. Mám pochopení, není li zrovna z čeho platit nebo jsou aktuálnější platby. O delší rezervace si můžete požádat, ale je dobré vědět do kdy čekat, také musím zaplatit své účty.

Pouze v případě, že zjišťujete informace a nejste rozhodnutí rezervovat zboží hned, věc podržím od posledního emailu 12 hod. Na případné informativní otázky ke mně a na vaše rozhodnutí, zda máte o zboží zájem, by to mohlo stačit. Opět je to o dohodě, pokud se ozvete a nenecháte mě v nejistotě, počkám i déle.

Po potvrzení rezervace, zašlu číslo účtu a částku kterou máte uhradit, po připsání peněz na účet, zasílám doporučeně balíček na Vaši adresu, balíčky odesílám maximálně dvakrát týdně.Pokud spěcháte, vše je otázkou domluvy...ráda vyhovím :-)

V případě, že jde o dražší věci, je samozřejmostí, že lze zboží PO DOHODĚ obratem po vyzkoušení poslat zpět. Vím, že nákup je bohužel pouze vizuální a představy od skutečnosti se pak mohou lišit. Ovšem většina věcí je po mých dětech, je potřeba počítat s tím, že byly používané. Před prodejem věci kontroluji a na případné nedostatky upozorňuji, ovšem může se stát, že nějakou drobnější závadu přehlédnu, není to úmysl.Věci měřím důkladně v klidu ležící na zemi, je možné, že třeba centimetr nebude hrát.
Pokud chcete věc z tohoto důvodu vrátit, je to možné po DOMLUVĚ!!!! a vracím částku Vámi uhrazenou...ne náklady na dopravu(zaslání )zboží zpět...stejně jako většina zásilkových obchodů :-))

Pokud se mi vrátí balíček (z důvodu Vaší nespokojenost)) bez předchozího upozornění,či domluvě... vracím za vrácený balíček jen částku BEZ POŠTOVÉHO, je slušností domluvit postup reklamace!

Pokud se objeví nějaká vážná skrytá vada, která nebyla v popisu uvedena, napište a domluvíme další postup, příp. poslat foto. Do skrytých vad se nezapočítávají škrábanečky, odřeniny apod...to prostě k použitým věcem patří. Vždy se snažím nafotit vše ze všech stran a detailně.

Na "reklamace" po uplynutí 14 dnů od odeslání, nebudu reagovat...

Poštovné je dle sazeb pošty, balné a poplatky bance za převody se snažím počítat už do základní ceny.

Vrátí li se mi balíček zpět z důvodu neodebrání na vaší adrese nebo poště,udáte-li jiné příjmení, než zná pošta na udané adrese, platíte znovu poštovné, neboť je chyba z vaší strany.

Ještě prosba :-) Snažím se vás o všem, co se týká vašeho balíčku informovat, dejte mi po doručení věcí také nějaké info, že dorazily na místo určení.

Děkuji.

Ať jste s nákupem spokojeny.

S pozdravem Lenka Mičková
Podmínky byly naposledy upraveny: 11.2.2010, 18:32
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu