Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Simona L. (S&D) ID 362481
Radek Langer
mimibazar.cz/s-d
Oblast: Zlín
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 23.3.2011
Naposledy: 4.1.2016 15:31
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
66941563
HODNOCENÍ 37
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Vážení zákazníci,
Vítáme Vás v eshopu plném luxusního zboží za velmi příjemné a nízké ceny.

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetových obchodech provozovaných Radkem Langerem.
Odpovědná osoba: Simona Langerová, tel.: +420602576876

Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je Radek Langer s místem podnikání Cecilka 38, 760 01 Zlín-Příluky, IČ: 66941563, DIČ: CZ7505144669, podnikající na základě živnostenského oprávnění a kupujícího (zákazník, spotřebitel).
Provozovna: CHILDRENS FASHION,Sokolská 557, Zlín

Naleznete zde kvalitní dětské oblečení, ale také sportovní oblečení a doplňky za skvělé ceny dovezené přímo z anglie.

Zboží je přidáváno pravidelně. Nabídka se stále rozšiřuje.

Vážení zákazníci,
níže uvádíme podmínky prodeje týkající se konkrétně dodání zboží, platby za zboží, poštovné atd.

Dodání zboží:
Při odeslání objednávky Vám bude zaslán v pracovní dny po- čt od 8hod. - 16hod. pátek 8-12h. potvrzující email.

ZPŮSOB DORUČENÍ A PLATBY:
Výše poštovného se řídí platným ceníkem České pošty.
Pro úhradu objednávky si můžete vybrat platbu předem na bankovní účet po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Po připsání platby na náš účet Vám odešleme objednané zboží.
Obvyklá doba dodání zboží je cca 2-7 pracovních dnů od přijetí platby až po dodání zákazníkovi.
Výše poštovného se řídí platným ceníkem České pošty./Zpravidla je to částka do 40,-kč/.
Pokud zaškrtnete možnost osobního vyzvednutí a také platbu při osobním převzetí, není Vám účtováno žádné poštovné ani další náklady.

O odeslání zboží Vás budeme informovat.

Zboží bude odesláno Českou poštou, nebo na dobírku.
Zboží lze odebrat také osobně na adrese: Sokolská 557, Zlín

Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na uvedenou adresu kupujícího. Při převzetí zásilky od přepravce, obdrží kupující se zbožím i daňový doklad.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech : 
- zboží se již nevyrábí, nedodává nebo není dostupné
V případě, že tato situace nastane, prodávající se zavazuje, že neprodleně (e-mailem nebo telefonicky) kontaktuje kupujícího a domluví se na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, apod.).

Práva a povinnosti kupujícího

Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží zasláno.
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami.
Kupující má právo zrušit odeslanou objednávku nebo odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží podle platného Občanského zákoníku. Pokud se tak rozhodne, musí pokud možno nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, nejlépe v původním obalu a s veškerým příslušenstvím poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zboží prodávajícímu). Po obdržení vráceného zboží, prodávající kupujícímu vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Zboží zaslané na dobírku nepřebíráme.

Jestliže je ve čtrnáctidenní lhůtě zboží spotřebitelem vráceno nekompletní nebo se známkami použití či opotřebení, může být vrácená částka snížena o hodnotu opotřebení.


Při převzetí zásilky je kupující povinen překontrolovat stav zásilky (počet balíků, poškození krabice, apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
     Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno ihned telefonicky oznámit prodávajícímu.
Sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu. 
     V případě převzetí zásilky od dopravce nemá kupující žádné nároky na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči prodávajícímu. Převzetím zásilky je další reklamace ohledně poškození a neúplnosti zásilky řešena pouze s dopravcem.

Postup spotřebitele při reklamaci vad:
1. Kontaktujte nás na tel.:+420 602 576 876.
2. Sepsat zápis o škodě, popsat vadu, napsat Vaše kontaktní údaje, datum a zaslat e-mailem prodávajícímu.
3. Prodávající Vás bude kontaktovat a osobně se domluvíme na dalším postupu.

V případě vrácení zboží, prodávající kupujícímu vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Zboží zaslané na dobírku nepřebíráme.

Jestliže je ve čtrnáctidenní lhůtě zboží spotřebitelem vráceno nekompletní nebo se známkami použití či opotřebení, může být vrácená částka snížena o hodnotu opotřebení.



Přejeme Vám příjemný nákup
Podmínky byly naposledy upraveny: 30.5.2014, 13:24
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu