Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Jiří M. (Klaudias) ID 373814
mimibazar.cz/klaudias
Oblast: Ostrava
Telefon: 774 829 819
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 2.6.2011
Naposledy: 8.7.2022 13:29
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 30
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Způsoby úhrady zboží:

1. převodem na účet
při platbě převodem na účet Vám nejprve vystavíme proforma fakturu, kterou Vám zašleme elektronicky nebo mailem. Proforma faktura bude obsahovat veškeré iniciály a číslo účtu, na který uhradíte danou částku.

- klient může být v případě objednávky, zadávané do výroby ,požádán o zálohu ve výši 20-30 procent z důvodu jejího individuálního vychystání ve výrobě v specifické kombinaci a pod zálohou tímto potvrzení jejího odebrání .Tímto se jedná o smlouvu o dílo.

po uhrazení platby na účet Vám zašleme vystavenou fakturu, jako doklad o zaplacení.

2. hotově
při osobním odběru, či při převzetí od přepravní služby na adrese klienta.

3. Koupě zboží na splátky
internetový obchod www.nabytek-kelt.cz nabízí koupi zboží na splátky od následujících partnerů: ESSOX či Cetelem

4. Záruka
záruku na prodávané zboží prodávající poskytuje dle obecně závazných právních předpisů po dobu uvedenou v záručním listě. Není-li v on - line katalogu na webových stránkách www.nabytek-kelt.cz uvedeno u daného produktu jinak, je záruční doba na produkty všech značek 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami. Při zjištění závad na nábytku, prosíme tento nábytek nemontovat - z důvodu možnosti reklamovat jednotlivé díly.

místem uplatnění reklamace je viz kontakty Václavovice,Vratimovská 618, 739 35

5. Vrácení zboží
spotřebitel má právo podle Občanského zákoníku č. 40/1964 sbírky v aktuálním znění ustanovení § 53 odst. 7 a 10 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Před odesláním na naší adresu prosíme o zaslání (emailem či faxem) formálního odstoupení od kupní smlouvy s uvedením čísla objednávky. Prosíme také o uvedení případného důvodu (není zákonem vyžadováno a ani není námi jeho uvedení podmiňováno pro vrácení prostředků za cenu zboží) - pomůžete však nám tak zkvalitnit naše služby. Děkujeme.

po obdržení vráceného zboží budou peníze za zboží, vyjma však dopravného a manipulačních poplatků, zaslány na adresu kupujícího nebo převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 10 pracovních dnů po obdržení podepsaného dobropisu, který je na adresu kupujícího odeslán neprodleně po fyzickém obdržení a překontrolování zboží. Zaslání zpět na dobírku není možné a všechny takovéto zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli.

kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání. V případě stornování potvrzené objednávky je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na nutné náklady, zejména v případě nákupu zboží "na objednávku", které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atd.

U zboží, které je zadáváno do výroby v provedení dle požadavku klinta: např barva, specifické rozměry, provedení strany výrobku, potahový materiál či jiné, se při zrušení objednávky klientovi vyúčtují již realizované náklady spojené s realizací objednávky či stáhnou ze zaslané zálohy. Také u zboží, které takto bylo klientovi vyráběno na zakázku u výrobce a je již dodáno, se nevztahuje možnost vrácení peněz dle Občanského zákoníku §53, odstavce 8, bodu C, kdy se bere za to, že se jedná při koupi, o sjednání smlouvy na dílo, jakožto dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

6. Zboží
potahové látky a barevné odstíny dřevěného nábytku se mohou lišit od skutečnosti (vlivem technických důvodu, nastavení monitoru, stáří, osvětlení v místnosti atd.).

prodávající si vyhrazuje právo rozdílu odstínu potahu a dřeva v závislosti na výrobních změnách výrobce, které nejsme schopni ovlivnit.

foto je ilustrační, dekorace není součástí výrobku.

povolená tolerance rozměrů nábytku +-5%.

7. Závěrečná ustanovení
tyto obchodní podmínky platí v tom rozsahu a znění, které je uvedeno na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky.

odesláním elektronické objednávky stvrzuje kupující prodávajícímu, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v momentě učinění a odeslání objednávky.

odeslanou objednávkou je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží vázán. Účastníci se výslovně ve smyslu ustanovení § 262, odstavce 1 Obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti Obchodním zákoníkem, zejména jeho ustanovením § 409 a následujícím.

Dodací podmínky
1. Dodací lhůta
dodací lhůta začíná dnem obdržení závazné objednávky za podmínky obdržení všech podkladů nutných pro její včasné vyřízení. Prodávající si vyhrazuje dodací lhůtu 0-7 týdnů z důvodu široké variability výrobků. Nedodá-li prodávající zboží ve stanovené lhůtě, oznámí toto prodávající kupujícímu a zároveň ho bude informovat o předběžném termínu dodání jiném nebo nabídne výrobek jiný, srovnatelný s původním. V tomto případě si však musí prodávající vyžádat odsouhlasení.

2. Dodávka zboží
prodávající bude informovat kupujícího o dodávce zboží telefonicky, emailem, faxem před dodáním zboží.

klient může být v případě objednávky, zadávané do výroby ,požádán o zálohu ve výši 20-30 procent z důvodu jejího individuálního vychystání ve specifické kombinaci a pod zálohou tímto potvrzení jejího odebrání .

kupující je povinen zajistit si dostatečný počet osob na složení objednaného zboží, zboží řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit odpovědné osobě (řidič). Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel. Faktura slouží zároveň i jako daňový doklad.

kupující je povinen dodané zboží bezodkladu prohlédnout a v případě nekompletnosti zboží nahlásit do 2 pracovních dnů ode dne doručení. Pozdější reklamace nebudou vyřízeny.

nebude-li kupující schopen dané zboží převzít ve stanoveném termínu, musí neprodleně informovat prodávajícího, nejpozději však do 24 h po sdělení termínu dodávky (z důvodu plánování tras, vytíženosti auta apod.).

odmítne-li kupující převzít zboží při dodávce, nebude-li k zastižení na kontaktní adrese bude prodávající požadovat náklady spojené s dodáním zboží.

3. Doplňková ustanovení
zboží je doručeno před dům kupujícího s ohledem na dostupnosti vozu. Řidič zpravidla jezdí bez závozníka, proto není schopen zboží stěhovat po domech či patrech. Naše firma je schopna zajistit připadnou vynášku zboží s ohledem na vytíženost kapacit.

zájem o vynášku, montáž je třeba uvést v poznámce při objednání zboží.

po obdržení objednávky, vyrozumí prodávající kupujícího a předběžné kalkulaci.

Cena vynášky - 75 Kč/ks á patro
Donáška k domu - 75 Kč/ks
služba vynášky je doplňková, prodávající si vyhrazuje právo tuto službu odmítnout z časových nebo kapacitních důvodů.
montáž -cena po individuální domluvě 300 kč/hodina/osoba.

platba vynášky a montáže lze pouze hotovostním stykem

objednávka montáže a vynášky je závazná, bude-li tato služba odmítnuta při dovozu zboží, bude prodávající požadovat po kupujícím náklady spojené s odmítnutím.

Reklamační podmínky
Jak se vyhnout neoprávněné reklamaci
Ošetření čalouněného nábytku

životnost látky zvýšíte pravidelným ošetřením a čištěním.
prašnost nepůsobí příznivě na tkaninu.
přímé sluneční světlo škodí jak textilním vláknům, tak i barvám, proto se doporučuje používání závěsů , markýz a žaluzií, aby se zabránilo přímému slunečnímu záření.
při čištění je nutné dodržovat postup předepsaný výrobcem čistících prostředků.
vzniklé skvrny je nutné okamžitě odstranit.
potahové látky ošetřujte, pouze k tomu určenými prostředky.
skvrny netřete, pouze odsávejte čistým bílým hadříkem.
tkaninu nečistěte kartáči s drsným povrchem.
nepoužívejte při čištění benzinový čistič.
chraňte tkaninu před ostrými předměty.
boční konstrukce opěradel není určena k sezení.
rozkládací typy sedacích souprav nejsou určeny ke každodennímu spaní.
vadou k reklamaci potahových, dřevěných popřípadě dýhovaných materiálů není obvyklý barevný nebo strukturovaný rozdíl, u přírodních, textilních materiálů nejsou vadou drobné odchylky ve vzoru nebo barevném tónu, zejména u dodatečně objednaného zboží.
výrobek nevystavujte dlouhodobému působení vody ani vodních par, sálavého tepla a přímého slunečního tepla a UV záření.
výrobky musí být ve vodorovné poloze, nerovnosti vypodložené.
vadou k reklamaci nejsou rozdíly rozměru u čalouněného nábytku v rámci tolerance.
dovozce si vyhrazuje právána drobné odchylky v technologii prodávaného zboží.
přirozené stárnutí potahové látky nebo koženky, usně , eko-kůže (různé projevy blednutí, popraskání , rozměrové změny, vytahání , tuhnutí , křehnutí) není vadou materiálu a nelze jej zaměňovat s jeho životností.
vadou k reklamaci nejsou zvukové projevy (potahové látky a kovových částí) na výrobku .
pro dlouhou životnost potahové látky nesmí být přímý kontakt lidské pokožky s povrchem potahové látky, postupné pronikání lidského potu, mastnot a nečistot při nadměrném pocení, pronikání mastnot a nečistot a potu z lidských vlasů, znečištění povrchu potahové látky domácími zvířaty zbarvení a znečištění povrchu od oděvu uživatelů na nichž může být nedostatečně fixovaná barva, zbarvení a znečištění od přehozů a jiných odložených předmětů, poškrábání a protržení potahové látky různými předměty (klíče, boty, nýty, nehty, zdrhovadla), pády odřeniny a hrubé otřesy při stěhování, manipulaci a dopravě, poškození vnějšími vlivy - oheň, cigareta, zaplavení vodou .
Pro odstranění nečistot doporučujeme:
slabý roztok mýdla , suché pěny - nejlépe speciální přípravky pro čalouněný nábytek (speciální prodejny , drogerie). U těchto přípravků dodržujte návod na potahovou látku čistěte po směru vlasu (nikdy nečistit krouživými pohyby kartáčkem), neperte (větší množství vody může znehodnotit výrobek) nežehlete .

Ošetření dřevěného, dýhového a nábytku vyrobeného z lamina

výrobek nečistěte abrazivními prostředky, organickými rozpouštědly, či jinými agresivními chemikáliemi. Nejste-li si jisti vhodností čistícího prostředku, pak jej neaplikujte !!!

výrobek nevystavujte dlouhodobému působení vody ani vodních par, sálavého tepla a přímého slunečního tepla a UV záření.

prach z nábytku odstraňte čistou měkkou prachovkou, která nemá brusné účinky.

čistění provádějte běžnými saponátovými prostředky s následným vytřením do sucha.

ke snížení tření u zásuvek na třecí plochy použijte parafin nebo suché mýdlo.

občasnou kontrolou a dotažením všech šroubů a vrutů na výrobku dosáhnete delší životnosti výrobků.

při možné nerovnosti podlahy je nutno seřídit dveře vyrovnáním pomocí seřizovacích šroubů u závěsu dveří.

výrobky musí být ve vodorovné poloze, nerovnosti vypodložené.

u výrobku s posuvnými dveřmi musí být skříň dána do vodováhy , což Vám zajistí lehký chod dveří.

vadou k reklamaci nejsou zvukové projevy.

záruka se nevztahuje na vady výrobku, které vznikly běžným opotřebením, nevhodným uskladněním, vlastní přepravou, manipulací, neodbornou montáží u spotřebitele a nesprávným používáním.

Reklamační řád
1. Povinnosti kupujícího
kupující je povinen dodané zboží bezodkladu prohlédnout a případné zjištěné závady nahlásit v co nejkratším termínu prodávajícímu. Nekompletnosti zboží nahlásit do 2 pracovních dnů ode dne doručení, pozdější reklamace nebudou vyřízeny. Při zjištění závad na nábytku, prosíme tento nábytek nemontovat - z důvodu možnosti reklamovat jednotlivé díly.

2. Povinnosti prodávajícího
o reklamaci prodávající rozhodne nejpozději do 30 pracovních dnů od doručení reklamovaného zboží.

kupující bude vyrozuměn formou elektronické pošty, pokud se obě strany nedohodly jinak.

reklamace bude vyřízena v co nejdříve možném termínu ke spokojenosti zákazníka, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace, pokud se obě strany nedohodnou jinak.

nebude-li schopen prodávající dodržet zákonnou lhůtu bude včas informovat kupujícího k individuálnímu řešení reklamace.

3. Způsob vyřízení reklamace
Reklamaci je možno podat těmito způsoby:

doporučeným dopisem na adresu prodávajícího

Kupující je povinen uvést:
číslo objednávky
doklad o vlastnictví zboží (kopie faktury)
vyplněný reklamační formulář
výstižný popis závad zboží (pokud máte možnost, přiložte fotografii)

4. Záruční podmínky
záruční doba je 24 měsíců u všech výrobků, pokud není uvedeno jinak.

záruka se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku se záruka neprodlužuje a zákazníkovi bude vystaven nový záruční list. Případná další reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto nového záručního listu.

Nárok na uplatnění záruky zaniká:
poškozením zboží při manipulaci.
neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v rozporu s návodem k obsluze.
používáním v podmínkách, které neodpovídají svými parametry uvedenými v dokumentaci.
zboží bylo poškozeno živly.
zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci.

5. Všeobecné podmínky
tento reklamační řád byl zpracován v souladu s Občanským zákoníkem a vztahuje se na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna v záruční době. Ke každému zboží je přikládána faktura a dodací list, který může sloužit i jako záruční list. Souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem dodacího listu při převzetí zboží. Pokud si zboží neodebírá osobně, tak se rozumí převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce. Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi tím, co je v dodacím listu a skutečně dodaným zbožím (například v druhu nebo množství) a nebo pokud s dodávkou neobdrží správně vyplněný dodací list, je povinen ihned, nejpozději však do tří dnů, podat písemnou či emailovou zprávu na adresu prodejny prodejci, který vyhotovil fakturu. Pokud tak neučiní, tak mu hrozí, že na pozdější případnou reklamaci nebude brán zřetel.

reklamace bude vyřízena v souladu s paragrafem 19 Zákona o ochraně spotřebitele.

U položek, kde je uvedená nulová kupní cena se jedná o zboží,které se naceňuje dodatečně dle požadavků klienta.

Je to z důvodu velkého množství kombinací a potřebných upřesńujících informací,které jsou potřeba pro stanovení správné ceny. V tomto případě u těchto položek se nejedná o koupi, ale dotaz na cenu.

Provozovatel Eshopu:
Sídlo společnosti:
Nábytek KELT s.r.o.
Dělnická 377/2
735 64 Havířov

Korespondenční adresa:
Nábytek KELT s.r.o.
Vratimovská 618
739 35 Václavovice

IČ: 26877163
DIČ: CZ26877163
Podmínky byly naposledy upraveny: 26.11.2013, 0:38
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu