PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Vážení zákazníci,
děkuji za návštěvu mého obchůdku a za pozornost věnovanou podmínkám prodeje.

DRUH ZBOŽÍ
Zboží, které prodávám, mám vše SKLADEM, nebo je dostupnost uvedená v poznámce. To se týká zboží, které mám právě objednané a je na cestě...
U všech výrobků se jedná se o nové originální licenční zboží různých značek a je připraveno k okamžité expedici.


UPOZORNĚNÍ:
• Barva zboží se může od skutečnosti mírně lišit, a to v závislosti na individuálním nastavení monitoru.
• Rozměry jsou přesnější informací než zařazení do velikostní kategorie. Proto nezapomeňte na "velikostní tabulku" .

2. OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ
Komunikace mezi obchodem a zákazníkem probíhá v těchto krocích:
a. Objednávka
Při objednávce uvádějte pro urychlení komunikace ihned svou adresu,
popřípadě i telefonní číslo, pro případ chybně zadané mailové adresy - platí hlavně pro neregistrované návštěvníky MMB.
Vybírejte prosím pouze z velikostí, vypsaných v popisce, ty, co nejsou uvedené,
už nemám skladem !!!
VEŠKERÉ OBJEDNÁVKY JSOU POVAŽOVÁNY ZA ZÁVAZNÉ!!
b. Potvrzení objednávky
Na objednávku odpovídám zákazníkovi v pracovní dny do 24 hodin, pokud u mě nenajdete vzkaz o mé nepřítomnosti, čímž objednávku potvrzuji. Odpovídám vždy prvnímu zájemci, při uvolnění zboží zájemcům následujícím, a to dle pořadí.

3. ÚHRADA ZBOŽÍ
Platba je částka složená ze 2 částí: cena zboží + 45 až 90,- Kč poštovné.

Na provedení platby má zákazník lhůtu 7 kalendářních dní. Po tuto dobu probíhá rezervace zboží. Prodloužení této 7 denní lhůty je možné pouze na základě dohody, v opačném případě rezervaci ruším a zboží nabízím opět k prodeji.

Platbu zasílejte:
a. bankovním převodem na účet Fio Banky 2600722831 / 2010. Do platebního příkazu uvádějte své jméno, aby nedošlo k záměně u balíčků stejné hodnoty.
b. složenkou na výše uvedený účet. Adresu zašlu na vyžádání.

Po připsání platby na účet je objednávka odeslána nejpozději následující pracovní den.

c. Pokud na balíček spěcháte, můžu ho poslat i na dobírku, cena za poštovné pak bude 100,- Kč a 29,- Kč dobírka. Prosím uveďte v objednávce způsob platby.

Zboží na dobírku zasílám pouze na území České Republiky !!!

4. ODESÍLÁNÍ ZBOŽÍ
Zboží zasílám prostřednictvím České pošty doporučeně nebo obyčejně, ale to jen na vyžádání zákazníka a následné domluvě a také na vlastní riziko zákazníka. V takovém případě nenesu odpovědnost za případnou ztrátu.
Poštovné je účtováno dle aktuálních tarifů České pošty.

PŘI NÁKUPU NAD 3000,- KČ A PLATBĚ NA ÚČET JE POŠTOVNÉ ZDARMA.

5. VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE
Zákazník má právo na vrácení zboží do 14-ti dnů od jeho převzetí. V takovém případě je nutné vrátit zboží nepoškozené, nepoužité, kompletní a v původním obalu. Částka za vrácené zboží bude zaslána zpět na uvedený účet, poštovné se nevrací.

6. ZÁRUČNÍ DOBA
Na všechno zboží se vztahuje 2-letá záruční doba.

7. NEPŘEVZETÍ ZÁSILKY
Nepřevzetí zásilky není zákonem považováno za odstoupení od smlouvy.
Zákazník je povinen převzít objednané zboží a zaplatit je v plné míře. Nevyzvednutí zboží je považováno za porušení kupní smlouvy a prodejce má právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s nevyzvednutím zboží (poštovní náklady, obal)
podle § 53 odst.10 Občanského zákoníku. Při opětovném zaslání zboží k ceně zásilky bude připočteno poštovné a balné.V případě opakovaného odeslání bude požadována úhrada předem na účet a částka bude navýšena o nové poštovné.
Pokud by ovšem pohledávka nebyla do stanoveného termínu uhrazena, dovolujeme
si Vás informovat, že využíváme systém kdy pohledávky po splatnosti evidujeme
v Centrálním registru dlužníků ČR. Pohledávku postupujeme inkasním agenturám
k vymáhání (včetně exekucí na majetek), a tím se konečná vymáhaná částka významně navyšuje o úrok z prodlení a náklady na vymáhání. Pokud si zákazník zboží nepřevezme, ocitá se v prodlení věřitele a podle §522 obč.z. je povinen uhradit náklady, které nám vznikly (tedy poštovné apod.). Takto vzniklé náklady je možné samozřejmě vymáhat i soudně.

8. STORNO OBJEDNÁVKY
Bez uvedení důvodu můžete svoji objednávku stornovat - nejpozději však do 24 hodin. Učinit tak lze mailem na adresu grezdena@seznam.cz, nebo mě kontaktujte telefonicky, na čísle 776 126 269.


Děkuji Vám za strávený čas a přeji příjemné nakupování a radost ze zakoupeného zboží.
Zdena Gregorová
Podmínky byly naposledy upraveny: 10.2.2015, 0:27
© 2004-2017 Affectio s.r.o. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Kontakt | Facebook