Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Hana H. (hanka13) ID 38658
mimibazar.cz/hanka13
Oblast: Opava
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 21.1.2007
Naposledy: 24.9.2019 18:31
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
15439330
HODNOCENÍ 162
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé maminky,
j sem ráda, že Vás zaujala některá z mých nabízených věcí. Pokud máte dotaz na přeměření - ráda jej zodpovím.
1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Dle Občanského zákoníku §53
odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.
2. Záruční lhůty
NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.
3. Prohlášení
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

Vlastní podmínky prodeje
Milé maminky,
Platby přijímám převodem na účet a poštovné dle tarifů pošty .Na dobírku neposílám.
Zboží, které máme skladem odesíláme hned jak penízky dorazí na účet. Ostatní položky pro Vás rádi objednáme u našich dodavatelů neboť naše skladové prostory nepojmou tolik položek zboží, které Vám právě v našem obchůdku nabízíme. Dodací lhůta je orientační a může se stát, že zboží bude již u výrobce vyprodané. V tomto případě si vyhrazujeme právo zaslat i nekompletní objednávku, pokud neuvedete v poznámce jinak. Pokud však budeme moci nabídnout podobné zboží budeme Vás s naší nabídkou kontaktovat, děkujeme za pochopení a přejeme příjemný nákup.
O odeslání balíčků Vás budu informovat, a zároveň prosím o zprávu od Vás jak balíček dorazil.

Prodávající:

Hana Hluchníková,Padoly 28 Bolatice 74723

IČ: 15439330
DIČ: CZ6901305455 - nejsme plátci DPH

č.ú. 237110638/0300

kontaktní osoba: Hana Hluchníková

Na vaše dotazy atd. odpovídáme Po-Pá od 15 do 20 hodin

Objednávky můžete uskutečnit na:
našem e-shopu: www.hlumi.cz
Telefonicky na čísle: 737118130
E-mailem: hana.hluchnikova@seznam.cz

Pokud vám do 48 hodin neodpovím na vaši e-mailovou objednávku, prosím kontaktujte mne znovu na výše uvedených kontaktech, někdy si prostě e-mail nepřijde.

Sortiment našeho obchodu je velice široký a není v našich silách mít veškerý sortiment skladem. Zboží které neni skladem bude zajištěné od dodavatelů na základě Vaší objednávky v co nejkratších termínech, pokud bude i u dodavatelů vyprodané, budeme vás o tom informovat a objednávku stornujeme.

VÝMĚNA ZBOŽÍ – velikostí - Zde musí být zboží zasláno nezničené, nepoužité. Budeme vám účtovat pouze dopravu a případný rozdíl cen. Výměnu prosím předem konzultujte telefonicky nebo mailem.

pokud se stane že zboží máte již zaplacené a bohužel neni možné dodat z důvodu vyprodání u dodavatelů atd, jste informováni mailem a platba vám bude do 30 dnů vrácena

ODESÍLÁNÍ BALÍČKŮ A POŠTOVNÉ:
ceny poštovného se odvíjí od výše objednávky a také od hmotnosti zboží

DOPORUČENĚ je minimálně od 55 Kč - při platbě převodem
- OD 1.1. 2009 nelze BOHUŽEL většinu zboží zasílat tímto způsobem- balíček nesmí na výšku překročit 5 cm rozměrově.

CENNÝ BALÍK poštovné je většinou od 89 Kč - tímto způsobem vám budeme odesílat větší objednávky

STORNO OBJEDNÁVKY

Odesláním své objednávky potvrzujete její závaznost a souhlasíte s obchodními podmínkami. Objednané zboží můžete stornovat do 24 hodin od zaslání objednávky, a to zasláním e-mailu na adresu petra.zahourova@seznam.cz


ZÁRUKA A ZÁRUČNÍ LIST

Klasický záruční list se dnes již moc nepoužívá- místo něj slouží paragon nebo faktura, která vám bude zaslána vždy se zbožím.



VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Objednáváte-li jako soukromá osoba, máte v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodu.
Vrátit bez udání důvodu lze i nové zboží, které již nemá původní obal, bylo použito nebo třeba nemá visačky. Pak si vyhrazujeme právo jako prodejci, ponížit adekvátně vracenou částku o opotřebení výrobku.

UPLATNÍ-LI SPOTŘEBITEL PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, MÁ DODAVATEL DLE
§53 odst.10 Občanského zákoníku právo pouze na náhradu skutečně
vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží (tím se rozumí náklady
za rozbalení zboží, kontrolu zboží, zda je v pořádku - čisté,
nepoškozené, kompletní, za zavedení zboží zpět do systému, naskladnění,
vystavení opravného dokladu, vrácení peněz zákazníkovi, vrácení zboží
zpět do prodeje). Maximální výše těchto nákladů je 65,- Kč. Částka bude
zahrnuta do opravného dokladu, který bude vystaven kupujícímu. Vrácení
výrobku dodavateli provádí spotřebitel na vlastní náklady.

Peníze vám budou zaslány do 30 kalendářních dnů od vrácení zboží


REKLAMACE

1. Obecná ustanovení Reklamační řád řeší reklamace vad zboží, které je v záruční době. Tento reklamační řád v souladu s ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, v platném znění (dále také jen „občanský zákoník“), upravuje způsob a hlavní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky. 2. Základní pojmy „Prodávajícím“ se rozumí firma Petra Žahourová, Průběžná 464, 391 81 Veselí nad Lužnicí „Zbožím“ se rozumí výrobek zakoupený v našem internetovém obchodě „Záruční list“: záručním listem se rozumí daňový doklad vystavený prodávajícím, obsahující zákonem stanovené minimální náležitosti, který potvrzuje nabytí zboží zákazníkem. „Reklamací“ se rozumí oznámení zjištěné vady, kterou zjistí kupující a neodkladně oznámí tuto skutečnost prodávajícímu písemně e-mailem nebo telefonicky. Oznámení musí vždy obsahovat jméno kupujícího, zboží a popis vady, datum dodání.

2. Záruční podmínky Záruka vyplývající z tohoto listu je poskytována pouze kupujícímu spotřebiteli (dále také jen „Kupující“) a jen na výrobek sloužící k běžnému nekomerčnímu používání. Prodávající poskytuje Kupujícímu spotřebiteli Záruku v trvání dvaceti čtyř měsíců, a to zpravidla od převzetí prodaného výrobku Kupujícím. Pokud neni záruční doba Kupující má v rámci záruku právo na bezplatné, včasné a řádné odstranění vady, popřípadě – není-li to vzhledem k povaze (tzn. příčině i projevu) vady neúměrné – právo na výměnu vadné součásti výrobku. Pokud není takový postup možný, je kupující oprávněn žádat přiměřenou slevu z ceny výrobku.

3.Právo na výměnu nebo odstoupení od kupní smlouvy lze uplatnit jen při splnění všech zákonných předpokladů, a to pouze tehdy, nebyl-li výrobek nadměrně opotřeben nebo poškozen. Podmínkou pro uplatnění každého práva ze Záruky přitom je, že: a) výrobek byl používán v souladu s návodem k obsluze, případná vada byla oznámena neprodleně po jejím zjištění b) nebyla překročena záruční lhůta c) Kupující při reklamaci výrobku předloží platný Záruční list (fakturu o nákupu).

4.Právo na odstranění vady výrobku (i všechna případná další práva ze Záruky) je kupující povinen uplatnit u dodavatele a zároveň mu musí umožnit ověření existence reklamované vady, včetně odpovídajícího vyzkoušení. Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace a podle povahy vady výrobku rozhodne o způsobu jejich řešení. Kupující je povinen poskytnout dodavateli součinnost potřebnou k prokázání uplatněného práva z odpovědnosti za vady, k ověření v předchozí větě. Jestliže nebude reklamovaná vada zjištěna nebo nejde-li o záruční vadu, za kterou odpovídá Prodávající, či neposkytne-li Kupující dodavateli shora uvedenou součinnost, je Kupující povinen nahradit dodavateli veškeré případné náklady, které jim v souvislosti s tím vzniknou.

5.Záruka vyplývající z tohoto Záručního listu platí pouze na území České republiky. Nevztahuje se na opotřebení nebo poškození výrobku nevhodným používáním nebo nevhodnými provozními podmínkami aj.), případný nedostatek jakosti nebo užitné vlastnosti (který není vadou výrobku) ani na výrobek použitý nad rámec běžného používání v domácnosti (např. k podnikatelským účelům aj.).

6. Záruční lhůta Konkrétní délka záruční lhůty odpovídá vždy nejméně minimální délce záruční doby dle Občanského zákoníku, t.j. 24 měsíců. Záruční lhůta začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím Záruční lhůta se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě

7. Potvrzení převzetí zboží a vystavení záručního listu Jako Záruční list slouží daňový doklad tj. Faktura, která bude zákazníkovi doručena současně se zbožím.

8.Zákazník přebírá od dodavatele (nebo dopravce) jen zásilky bez viditelného poškození. V případě viditelného poškození zásilky nebo pokud zjistí jakýkoliv rozdíl s daňovým dokladem, je povinen sepsat s dodavatelem (dopravcem) reklamační protokol a je oprávněn zboží nepřevzít. Vždy je nutné provést zápis do reklamačního protokolu. Nebude-li sepsán nebude na pozdější reklamace brán zřetel. Pokud po rozbalení zásilky zaslané zákazník zjistí, že obsah byl přepravou poškozen, upozorní neprodleně - do jednoho pracovního dne písemně na adrese či telefonicky prodejce. Pokud tak neučiní, vystavuje se riziku, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána. Totéž se týká i případných nesrovnalostí v dodávce!

9. Způsob reklamace a jejího vyřízení Reklamace vyřizuje internetový obchod www.pro-deticky.cz
Po obdržení reklamace informuje prodávající kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží. Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující předložil – fakturu, která byla potvrzena prodávajícím.
Zboží zaslané k posouzení dodavateli by mělo být v úplném stavu včetně manuálů a ostatního příslušenství,
Dále je zákazník povinen zboží zabalit tak,aby obal vyhovoval nárokům zvolené přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.

Zboží k reklamaci přijímáme pouze čisté. V opačném případě vám bude vráceno k vyčištění.
Po přijetí reklamace bude kupující vyrozuměn o nejvhodnější formě a podrobnostech reklamační procedury.

10. Závěrečné ustanovení Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1.1.2011

-
V situacích, které neupravují tyto obchodní podmínky, se vztah kupujícího a prodávajícího řídí platnými právními předpisy, především obchodním a občanským zákoníkem.
-
Pokud nebude objednávka,která vám bude zaslána dobírkou, vyzvednuta,
bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání a zabalení zboží (zašleme vám fakturu)
-
*Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami

Prodávající si vyhrazuje právo změnit Obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

Stanovené ceny zboží jsou včetně DPH a jsou aktuální pouze do vyprodání zásob.

POUŽITÉ OBLEČENÍ PO MÝCH DĚTECH - reálný popis je vždy pod fotografií. Zde platí šestiměsíční záruka na skryté výrobní vady. Kupující je povinen si po doručení, zboží bez prodlení prohlédnout a pokud neodpovídá popisu ihned prodávajícího informovat. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel


NEZNALOST ZÁKONA NEOMLOUVÁ
***********************************************************************************************
OMLOUVÁM SE, ALE ZBOŽÍ ZE SVÉHO ALBA POUZE PRODÁVÁM,NEVYMĚŇUJI SE ZBOŽÍM Z VAŠICH ALB. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ.
**********************************************************************************************
Děkuji za Váš zájem a doufám, že budete spokojeni. Přeji krásný den. S pozdravem Hanka.
Podmínky byly naposledy upraveny: 13.12.2011, 19:38
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu