Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Martina S. (Martina kosmetika) ID 387475
mimibazar.cz/martinakosmetika
Oblast: Praha - město
Telefon: +420 604 898 400
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 7.9.2011
Naposledy: 13.2.2015 10:04
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 37
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Levnější POŠTOVNÉ PPL 79, DODÁNÍ DO 24hod, GODLWELL AKCE 5+1 ZDARMA
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Obchodní podmínky
1.Základní pravidla
Objednávky zasíláme výhradně na území ČR a SR. Při zasílání zboží do jiného státu je nutné předem domluvit individuální přepravní podmínky. Do zahraničí zasíláme přepravní službou PPL, Uloženka a jejích partnerů.
Odeslané objednávky považujeme za závazné. Řádně vyplněná a prostřednictvím internetového obchodu www.kosmetikanavlasypraha.cz odeslaná popř. prostřednictvím telefonu učiněná objednávka kupujícího je závazným návrhem na uzavření kupní smlouvy s prodávajícím, přičemž kupující je svým návrhem na uzavření kupní smlouvy vázán po dobu 21 dní od odeslání objednávky .
Odesláním objednávky zákazník potvrzuje souhlas s obchodními podmínkami a reklamačním řádem elektronického obchodu www.kosmetikanavlasypraha.cz. Prodávající potvrdí neprodleně obdržení objednávky zasláním souhrnného emailu a přehledu objednávky ve smyslu § 53 odst. 5 občanského zákoníku prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v objednávce, přičemž toto potvrzení není akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího, přičemž za akceptaci se považuje odeslání zboží ze strany prodávajícího kupujícímu nebo výslovná akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího prostřednictvím e-mailu.
V případě nepřevzetí a nezaplacení objednaného zboží spotřebitelem je dodavatel oprávněn požadovat po spotřebiteli úhradu ve výši dle platného ceníku viz. bod 7.
Pokud bezprostředně po odeslání objednávky potřebujete upravit nebo doplnit objednávku, nebo lze tak učinit písemnou formou na: obchod@kosmetikanavlasypraha.cz nebo telefonicky na tel: 604 898 400.
Objednávku lze stornovat v den objednání. Spotřebitel má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku odeslání zboží. Tuto skutečnost je spotřebitel povinen prodávajícímu oznámit e-mailem, nebo telefonicky. e-mail: obchod@kosmetikanavlasypraha.cz, telefon: 604 898 400.
V případě, že kupující chce zrušit objednávku na zboží, které bylo pro něj speciálně po dohodě objednáno, je stanoven storno poplatek ve výši 50 % z kupní ceny zboží.
Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Kupní smlouva je po uzavření archivována pouze po dobu nezbytně nutnou pro její vyřízení. Měnit objednávku a opravovat chyby lze do okamžiku předání zboží k odeslání.
Slevy a akce se nesčítají. V případě dárku zdarma nebo slevy nad určitou hodnotu, platí vždy pouze nejvyšší dosažená sleva nebo dárek (nevybere si zákazník jinak). Daňový doklad je kupujícímu zaslán spolu se zásilkou.
2.Záruka
Na zboží objednané v elektronickém obchodě www.kosmetikanavlasypraha.cz poskytujeme záruku dle expirační doby jednotlivého produktu za podmínek dle platných zákonů.
Záruka vrácení peněz - viz. Reklamační řád bod. 3.
3.Podmínky výměny zboží reklamace
Spotřebitel má možnost vrácení zakoupeného zboží do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodu. K takovému odstoupení od kupní smlouvy je třeba, aby projev vůle spotřebitele, kterým se odstupuje od kupní smlouvy, byl ve výše uvedené lhůtě doručen prodávajícímu na e-mailovou adresu: obchod@kosmetikanavlasypraha.cz nebo na adresu: Americká 12, Praha 2. Navrácení celé fakturované částky bude uskutečněno bankovním převodem nebo zasláním složenkou nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.
Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze u zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů (např. rtěnky, krémy, řasenky, šampony, kondicionéry, štětce na líčení apod.). Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, může prodávající uplatnit náhradu škody.
Zboží, u kterého nelze odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, musí být vráceno naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje. Jestliže zboží není vráceno v původním stavu - je bez původního obalu, bez visaček, použité, opotřebované či částečně vypotřebované je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.
Zákazník zašle vrácené zboží na vlastní náklady na adresu prodávajícího, zboží bude zpětně expedováno v co nejkratší lhůtě spolu s vyúčtováním skutečných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s vrácením zboží (nikoliv s dodáním). Manipulační poplatek - dle platného ceníku viz. bod 7.
4.Záruka vrácení peněz
Kupující má právo zboží rozbalit a odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží. Zákazník musí odstoupit od smlouvy do 14 dnů od obdržení zboží*. Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové složenky a kopie faktury.
Zákazníkovi bude vrácena celá částka zakoupeného zboží včetně poštovného a balného. Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijato. Peníze za vrácené zboží Vám zašleme na bankovní účet do 30ti dnů* od doručení odstoupení, proto nám nezapomeňte písemně sdělit číslo účtu na který chcete finanční prostředky poukázat.
*Lhůta začíná běžet den následující po převzetí zboží (končí-li v den pracovního volna, prodlužuje se až do následujícího pracovního dne). Nejpozději poslední den lhůty je nutné odstoupení doručit prodávajícímu, nikoliv pouze odeslat.
**Netýká se případů, kdy je zboží spotřebitelem poškozeno, nebo ho zjevně užíval nad míru.
5.Prodávajícím internetového obchodu (provozovatel) je:
Martina Sikorová
Americká 4/444, Praha 2
IČ: 87382512, DIČ: CZ7660240555
6.Dodací lhůty
Objednávky jsou expedovány v co možná nejkratší době. Většinu zboží máme skladem a objednávky jsou expedovány do druhého dne. Pokud zboží není skladem, objednáváme zboží v centrálním skladu a expedujeme obvykle do 10ti pracovních dnů.
V případě platby zboží převodem z účtu, Vám bude zboží zasláno až po uhrazení příslušné částky a připsání na náš účet. Zákazníkovi je vždy automaticky zalán email v den expedice zboží. Nabídka našeho internetového obchodu zahrnuje i zahraniční dodavatele. Z tohoto důvodu není možné určit přesnou dobu dodání zboží. Naší snahou je vyřídit všechny objednávky co nejrychleji k Vaší plné spokojenosti.
Obvyklá doba expedice od objednání zboží je 1 - 5 dní. Dodací lhůty (pokud jsou uvedeny) u jednotlivých druhů zboží jsou "obvyklé" pokud je zboží u nás skladem, ale nemohou být chápány jako přesné či závazné. V případě nedostatku některé položky objednávky nebo určitého druhu zboží Vás budeme neprodleně informovat a dohodneme se na dalším postupu. Pokud není smluveno jinak, odesíláme objednávky pokud jsou kompletní.
7. Doprava zboží a způsob platby
Objednané zboží bude odesláno na Vámi uvedenou adresu ČR, SR nebo jiného, Vámi zvoleného státu, nebo připraveno k osobnímu odběru v provozovně Praha 2.
7.1. FORMA ÚHRADY ZBOŽÍ ČR:
"na dobírku"
- tzn. že zaplacení zboží proběhne při předání zásilky (úhrada v hotovosti přímo doručovateli České pošty, PPL nebo v odběrním místě Uloženka.cz)
- zde vždy hradíte doběrečné + poštovné
- jednotné doběrečné 29,- kč, poštovné viz bod 7.2.
"platba předem"
- bankovním převodem na účet u Fio banka, a.s. č.účtu: 2600097036/2010
- nehradíte doběrečné, hradíte poštovné
"v hotovosti"
- platbu v hotovosti lze uskutečnit pouze při osobním odběru v naší provozovně Americká 4, P-2
- nehradíte doběrečné, nehradíte poštovné vše zdarma
7. 2. POŠTOVNÉ - FORMY DORUČENÍ ZBOŽÍ ČR:
1)PPL
PPL, platba předem na náš účet: 79,- Kč
- doručení následující pracovní po vyexpedování zboží, řidič PPL adresátovi 2x volá na uvedené telefonní číslo, uvádějte vždy variabilní symbol tj. číslo objednávky
PPL, platba v hotovosti na dobírku 79,- kč + 29,- kč doběrečné (celkem 108,-)
- doručení následující pracovní po vyexpedování zboží, řidič PPL adresátovi 2x volá na uvedené telefonní číslo, platba při doručení zásilky
Výhody PPL - řidič Vám 2x zavolá, doručení přímo domu nebo na jiné domluvené místo, popř. se dohodnou na jiné době předání. Velmi dobrá přepravní společnost. Lze také platit dobírku pomocí platební karty. Přepravní služba PPL v provozu od 1. 4. 2011.
2)Česká pošta
Česká pošta, platba předem na náš účet: 89,- kč
- obchodní balík, doručení následující pracovní den po vyexpedování, uvádějte vždy variabilní symbol tj. číslo objednávky
Česká pošta, platba v hotovosti na dobírku 89,- Kč + 29,- kč doběrečné ( celkem 118,-)
- obchodní balík, doručení obvykle následující pracovní den po vyexpedování, platba při převzetí zásilky
3)Osobní odběr Americká 12, Praha 2 zdarma
- platba v hotovosti při převzetí zboží v provozovně
4) Uloženka.cz
Uloženka osobní odběr ve Vámi zvolené provozovně a platba předem na náš účet: 20,- kč
Uloženka osobní odběr na dobírku a platba až na místě, ve Vámi zvolené provozovně - platba v hotovosti na místě (dobírka): 20,- kč přeprava + 29,- kč doběrečné (celkem 49,- kč)
Objednané zboží si můžete vyzvednout následující den po expedici z našeho skladu ve Vámi předem určené provozovně Uloženka.cz. Je nutné, aby zákazník vyzvednout zboží v Uložence maximálně do 7 pracovních dnů. Kontaktní místo pro vyzvednutí Vaší zásilky je na následujících adresách. Výdejní místa Uloženka.cz najdete zde: http://www.ulozenka.cz/vydejni-a-podaci-mista
• BRNO: Adresa: Leitnerova 975/34 / Kopečná, Brno - město, PSČ 602 00, +420774407016, brno@ulozenka.cz Skype: ulozenka.brno Provozní doba: PO - PÁ: 11:00 - 19:00 hod. Provozovna se nachází v novostavbě na rohu ulic Leitnerova/Kopečná
• OSTRAVA: Adresa: Chopinova 483/8, Ostrava - Přívoz, PSČ 702 00, +420774407018, ostrava@ulozenka.cz Skype: ulozenka.ostrava Provozní doba:PO - PÁ: 11:00 - 19:00 hod.
• HRADEC KRÁLOVÉ: Adresa: Pražská 293/12, Hradec Králové, PSČ 50004, +420774407020, hradeckralove@ulozenka.cz Skype: ulozenka.hradec Provozní doba:PO - PÁ: 11:00 - 19:00 hod.
• BRATISLAVA: Adresa: Chorvátska 1, Bratislava - SK, PSČ 811 07, +421917963724, bratislava@ulozenka.cz Skype: ulozenka.bratislava Provozní doba:PO - PÁ: 11:00 - 19:00 hod.
"nad 2.500,- kč ZDARMA"
- při objednávce nad 2.500,- kč nehradíte poštovné - je pro Vás zcela zdarma na naše náklady doručení pouze PPL
- platba předem zdarma, platba na dobírku doběrečné 29,- kč
7.3. DORUČENÍ ZBOŽÍ DO ZAHRANIČÍ:
U platby do zahraničí nelze zasílat zboží na dobírku, platba za zboží i přepravu vždy předem.
Poštovné je individuálně naceňováno dle platných ceníků přepravců.
Platba Více info Vám podá náš pracovník.
Slovensko
- www.ulozenka.cz - vyzvednutí v provozovně Bratislava platba předem - poštovné 20 kč
- PPL platba předem - poštovní 280 kč
- Česká pošta - viz aktuální ceník ČR - přesnou cenu Vám sdělí náš pracovník
Ostatní státy
- dle platných ceníků České pošty nebo PPL - celu Vám sdělí náš pracovník

7.4. Vyzvednutí zásilky zákazníkem
1) Zákazník je informován SMS zprávou a emailem o tom, že jeho zásilka je připravena k převzetí. Zákazník má 7 dní na vyzvednutí zásilky, samozřejmě lze sjednat i jiný termín.
2) Zákazník má možnost vyzvednutí zásilky na základě informace o čísle objednávky a předložení dokladu totožnosti, či jiného dokladu, který budete Vy sami požadovat. Nabízíme také možnost vydání zásilky tzv. „Na heslo“, kdy nepožadujeme žádný doklad od zákazníka, ale pouze heslo, na jehož základě zásilku vydáme. Zákazník při převzetí také podepisuje protokol o převzetí zásilky.
3) V případě, že je zásilka na dobírku, je zákazníkovi vydána po jejím uhrazení v hotovosti. Námi vybrané dobírky vždy za předešlý týden (tj. Po-Pá) jsou Vám zaslány na Váš bank. účet vždy následující pracovní den (většinou Po), kde součástí platby je i příloha s rozpisem jednotlivých dobírek. Vybrané dobírky Vám můžeme posílat jako jednu hromadnou platbu anebo co vybraná dobírka to příkaz. O stavu zásilek se můžete kdykoliv informovat přes naše webové rozhraní, které je on-line propojené s našimi pobočkami.Vybrané dobírky v EUR na bratislavské pobočce (případně u slovenských přepravců) Vám můžeme posílat v EUR i v Kč: Pokud nám pošlete číslo účtu vedeného v EUR, automaticky obdržíte na účet přesnou částku v EUR, kterou zadáte při vyplňování dobírky do našeho systému
Nákup nad 2.500 kč - doprava zdarma po celé ČR.
*Ceny jsou včetně DPH, zahrnují poštovné i balné.
Poznámka: Rychlost doručení nelze chápat jako dobu za jak dlouho obdržíte zásilku od objednání. Více v odstavci dodací lhůty. Balné neúčtujeme, je zahrnuto v ceně.
Po odeslání závazné objednávky bude na Vámi uvedenou e-mailovou adresu potvrzeno přijetí této objednávky s číslem Vaší objednávky. Toto číslo uvádějte při případném dalším kontaktu. Objednané zboží bude vyexpedováno dle lhůt uvedených u zboží. V případě, že objednané zboží nebude možné dodat z důvodů vyprodání zásob nebo se bude jednat o úzce specifikovanou objednávku, může být dodací lhůta delší, než je uváděna, případně může být objednávka stornována. O této skutečnosti budete obratem informováni telefonicky nebo e-mailem.
8.Ochrana dat
Vaše osobní data jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům, s výjimkou partnerů zajišťujících platební styk případně dopravu, např. banky, Česká pošta, to však vždy pouze v rámci jedné konkrétní platby s využitím těchto služeb. Neprodáváme, nepronajímáme ani jinak neposkytujeme vaše data žádné třetí straně.
9.Reklamační řád
Kupující je povinen bez zbytečného odkladu po dodání zboží jej prohlédnout a oznámit prodávajícímu případné zjištěné vady. Zjištěné vady oznámí kupující prodávajícímu buď e-mailem na obchod@kosmetikanavlasypraha.cz nebo písemně na adresu provozovatele. Ve svém oznámení musí kupující uvést, jaké vady byly u zakoupeného zboží zjištěny.
Při reklamaci zakoupeného zboží je nutné, aby kupující prodávajícímu zaslal nebo předložil veškeré listiny, které mu byly předány prodávajícím v rámci vyřízení objednávky reklamovaného zboží, tedy například fakturu. Dále je nutné, aby kupující v případě že prodávajícímu vrací vadné zboží jej vrátil kompletní tak, jak jej převzal od prodávajícího. Informace o průběhu reklamace jsou zasílány formou e-mailových zpráv na adresu uvedenou kupujícím, případně na poštovní adresu uvedenou na faktuře reklamovaného zboží (Příjemce). V případě, že kupující požaduje zasílání informací na jinou adresu, musí tuto skutečnost uvést v oznámení o reklamaci.
V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména pak zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se v případě reklamace domáhat výměny vadného zboží za zboží nové anebo může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny. Prodávající bez zbytečného odkladu po obdržení reklamace a reklamovaného zboží reklamaci vyřídí nebo podá kupujícímu zprávu o průběhu vyřizování jeho reklamace. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání a neodborné montáže produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Podmínky byly naposledy upraveny: 7.4.2014, 9:13
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu