Milé maminky. Vyberete-li si více věcí z mého albíčka, jsem nakloněna tomu dohodnout se na zvýhodněné ceně, popř. nabídnout další věcičky, které v albíčku nejsou a leží mi ve skříni. Pokud v albu něco postrádáte a ráda byste připojila k objednávce za jedno poštovné, neváhejte se zeptat. Ráda nabídnu za příznivou cenu. Jinak považuji za nutné sdělit, že nebydlím v obci s poštou a ne vždy mám k dispozici auto, abych mohla s balíčkem ihned po připsání platby odjet na poštu. Snažím se však vždy balíček odeslat max. do 3-4 pracovních dní po připsání platby. Díky za pochopení. Z mých předchozích zkušeností s Českou poštou s. p. vyplývá, že ať kalkulátor zásilek vypočítá co chce, cena je odvislá od toho, kdo sedí na poště za okénkem. Poštovné účtuji dle kalkulátoru zásilek dostupném na webu České pošty. Pokud mi na přepážce účtovali méně, vždy jsem se snažila přeplatek vrátit kupujícímu. Pokud mi účtovali více, doplácela jsem na to já. Vzhledem k tomu, že výsledkem je, že na poštovné v součtu stále doplácím a i s ohledem na to, že cesta na poštu pro mne znamená další náklady (benzín), rozhodla jsem se, že již případné přeplatky na poštovném vracet nemůžu a nebudu. (To samozřejmě neznamená, že bych poštovné účelově nadhodnocovala! Vždy vycházím z výpočtu kalkulátoru zásilek!). Děkuji za pochopení! Těším se na Vaše příští objednávky a příjmnou komunikaci s Vámi! Jitka
Podmínky byly naposledy upraveny: 24.4.2015, 15:24