Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Jana H. (Snílkův svět) ID 404248
mimibazar.cz/snilkuvsvet
Oblast: Brno
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 26.11.2011
Naposledy: 1.5.2017 9:34
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
87655217
HODNOCENÍ 37
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Informace o prodávajícím:

IČ 87655217 – nejsem plátce DPH
Jana Hronová – odpovědná osoba
Ke Statku 6, 621 00 Brno
e-mail: snilkuvsvet @seznam.cz
1. Provozní doba:
Kontaktní e-mail je sledován průběžně během dne, Váš dotaz bude vyřízen v co nejkratší době, nejpozději však do druhého dne.

Zboží je možné vyzvednout po domluvě osobně na kontaktní adrese. Nutná domluva – nejsem kamenný obchod!

2. Informace o dodacích podmínkách a platebních podmínkách

K přepravě objednaného zboží je využíváno služeb České pošty, s. p. nebo přepravních společností /v případě dodání přepravní společností budete požádáni o tel.číslo pro potřeby přepravní společnosti, za účelem informace o dodání zboží/. Výše poštovného je uvedena v popisu zboží. Balné není účtováno.
Možné způsoby úhrady:
- Platba předem na bankovní účet č. 670100-2209293026/6210 (MBank), po připsání částky na účet je zboží následující den odesláno.
- Hotově při osobním převzetí
Dodací lhůta je cca 2 - 3 pracovní dny, delší dodací lhůta je uvedena v popisu zboží. Výjimkou je možnost nedostupnosti zboží u dodavatele/ výrobce. O této skutečnosti bude kupující neprodleně informován.

3. Stornování objednávky

Objednávku můžete stornovat do 24 hod. od jejího uzavření na e-mailu snilkuvsvet@seznam.cz

4. Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží do 14 od převzetí

Dle Občanského zákoníku §53odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně doručeno do 14 dnů od převzetí zboží, a to na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího snilkuvsvet@seznam.cz. V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do 5 pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené a neopotřebené, a je-li to možné v původním obalu. Ve lhůtě 10 dnů od vrácení zboží kupujícím je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno. V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající kupní cenu kupujícímu nejpozději do 10 dnů od skončení lhůty na přezkoumání zboží , a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit kupní cenu v hotovosti již při vracení zboží kupujícím. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.
Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.
Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.
Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.

5. Záruční lhůty – NOVÉ ZBOŽÍ

Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta delší. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.

nahlásit
Podmínky byly naposledy upraveny: 25.1.2012, 23:19
Reklama | Podmínky pro užívání služby Mimibazar | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje
Kontakt | Redakce | Jednotná kontaktní místa / Single Points of Contact | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti
Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura | Povinně zveřejňované informace

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu