PODMÍNKY PRODEJE
Emilie D. (obuvdirrovi) ID 410085 Obuv Dirrovi |
mimibazar.cz/obuvdirrovi |
Oblast: Svitavy |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení) |
Registrace: 6.1.2012 |
Naposledy: 19.1.2016 10:21 |
|
|
|
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFPřed nákupem si pročtěte pozorně důležitá upozornění!
Všem našim zákazníkům doporučujeme seznámit se s níže uvedenými obchodními podmínkami a reklamačním řádem, kde jsou uvedeny veškeré důležité informace.
1. Obchodní a dodací podmínky
2. Reklamační řád
3. Jak nakupovat a proč právě v našem e-shopu?
4. Vrácení zboží
5. Ochrana osobních dat
O b c h o d n í a d o d a c í p o d m í n k y
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel).
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel řídí se vztahy obchodními podmínkami neupravené občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy obchodními podmínkami neupravené obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.
Podáním závazné objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami,jakož i reklamačním řádem, a že s nimi souhlasí. Kupující je zároveň dostatečně informován před vlastním odesláním objednávky o možnosti seznámit se s obchodními podmínkami a reklamačním řádem.
Vlastník internetového obchodu obuvdirrovi.cz si vyhrazuje právo nezasílat objednávky uživatelům, u kterých by se mohl domnívat, že budou při obchodní aktivitě poškozovat prodejce.
Prodávající má právo odmítnoust objednávku, pokud kupující nesplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
Dodavatel si vyhrazuje právo ověřit pravost objednávky telefonicky.
Platební podmínky:
1. Platba převodem na účet předem - dopravné 65,- Kč (po převzetí objednávky Vám mailem zašleme variabilní symbol a číslo účtu. Po připsání částky na účet bude zboží okamžitě expedováno).
2. Dobírka - 120,- Kč (při objednávce nad 3000,- Kč - poštovné zdarma)
3. Osobní odběr v místě naší provozovny - bez dopravného
R e k l a m a č n í ř á d
Slouží k zajištění správného postupu při uplatňování a vyřizování reklamací vad spotřebního zboží. Byl vypracován ve smyslu zákona č. 40/1964 Sb., Občanského zákona v platném znění a zákona č. 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele v platném znění.
článek 1
PRÁVO KUPUJÍCÍHO NA REKLAMACI VADNÉHO ZBOŽÍ
Není-li prodávaná věc při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou nebo vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada, může kupující uplatnit u prodávajícího své právo z odpovědnosti za vady zboží. Za vadu nelze považovat změnu vlastností zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku opotřebení či nesprávného používání, popř. nesprávného zásahu.
Jestliže kupující uplatní právo z odpovědnosti za vady zboží (dále jen reklamace), je vedoucí prodejny nebo jím pověřené pracovník povinen o oprávněnosti reklamace rozhodnout ihned, ve složitějších případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. V provozovně musí být po celou provoní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizováním reklamací. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena:
1) bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne jejího uplatnění,
2) případně v delší lhůtě, na které se mohou prodávající s kupujícím dohodnout.
Po marném uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má kupující stejná práva, jako by šlo o vadu, kterou nelze odstranit dle článku 6 tohoto reklamačního řádu.
Vedoucí prodejny nebo jím pověřený pracovník přijme reklamaci, jestliže je zboží řádně vyčištěné, vysušené a posouzení reklamace nebrání obecné zásady hygieny.
článek 2
MÍSTO PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE
Kupující by měl uplatnit reklamaci nejlépe v prodejně, ve které bylo zboží zakoupeno. Kupující je povinen prokázat, že jeho nárok na vyřízení reklamace je oprávněný, tzn., že kromě vytknutí vad dokládá i místo, cenu zboží a dobu zakoupení zboží, což prokáže nejlépe prodejním dokladem, záručním listem, popř. jiným věrohodným způsobem.
článek 3
LHŮTA PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE
Prodávající odpovídá za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, i za vady, které se vyskytnou po převzetí věci kupujícím v záruční době. Lhůta pro uplatnění reklamace (záruční doba) je 24 měsíců ode dne převzetí zboží v prodejně. Na žádost kupujícího je prodávající povinen vydat kupujícímu při prodeji záruční list s vyznačením rozsahu a podmínek záruky. Umožňuje-li to povaha věci, postačuje místo záručního listu doklad o zakoupení věci. Právo na reklamaci zboží kupujícímu zanikne, nebylo-li uplatněno v záruční době.
Reklamaci by měl kupující uplatnit bez zbytečného odkladu ihned po zjištění vady, aby mohla být reklamace správně posouzena a vyřízena. Záruční dobu nelze zaměňovat s dobou obvyklé životnosti zboží, tj. s dobou, po kterou při správném užívání a ošetřování může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě užívání vydržet. Vyřídí-li se reklamace výměnou vadného zboží za nové, běží lhůta pro uplatnění reklamace opětovně od okamžiku převzetí nového zboží kupujícím.
článek 4
ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU
V
V případě, že zboží při jeho převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně uvedl zboží do stavu, který kupní smlouvě odpovídá, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou, není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí v případě, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Neodporuje-li to povaze věci, nebo pokud se neprokáže opak, rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během prvních šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při převzetí zboží.
článek 5
ODSTRANITELNÉ VADY
Za odstranitelné vady se považují takové vady, kdy jejich odstraněním neutrpí vzhled, funkce a kvalita výrobků a oprava může být provedena řádně ve stanovené lhůtě. Lhůta pro odstranění vady nesmí přesáhnout 30 kalendářních dnů, popř. delší dobu, na které se prodávající s kupujícím dohodli. Posouzení charakteru vady přísluší prodávajícímu.
Prodávající je povinen uvést bezplatně a bez zbytečného odkladu věc do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, není-li to k povaze vady neúměrné, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
Jde-li o odstranitelnou vadu již použitého zboží, má kupující právo požadovat pouze bezplatné, včasné a řádné odstranění vady, zatímco prodávající má povinnost vadu bez zbytečného odkladu odstranit.
Doba od uplatnění reklamace až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen zboží převzít, se do záruční doby nepočítá. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení (reklamační lístek) o tom, kdy reklamaci uplatnil, jakož i o provedení opravy a o době jejího trvání.
článek 6
NEODSTRANITELNÉ VADY
Za neodstranitelné vady se považují takové vady, které nelze ve stanovené lhůtě beze zbytku odstranit a které brání tomu, aby výrobek mohl být řádně užíván. Jde-li o neodstranitelnou vadu, může kupující požadovat:
1. výměnu zboží za jiné bezvadné
2. zrušení kupní smlouvy, (kupující vrátí vadné zboží a obdrží zpět kupní cenu).
Vyskytne-li se na zboží jiná neodstranitelná vada, jež nebrání jeho užívání, a nepožaduje-li kupující výměnu věci, vzniká kupujícímu právo na přiměřenou slevu z ceny zboží nebo může od smlouvy odstoupit. Tatáž práva jako při výskytu neodstranitelných vad má kupující i tehdy, projeví-li se na zboží stejná odstranitelná vada i po předchozích dvou opravách nebo vyskytují-li se na zboží současně alespoň tři odstranitelné vady.
článek 7
ZBOŽÍ PRODÁVANÉ ZA NIŽŠÍ CENY
Výrobky, které mají vady (vadné nové výrobky nebo výrobky použité), jež nebrání tomu, aby mohlo být výrobku užíváno k určenému účelu, musí být prodávány jen za nižší ceny. Kupujícího je nutné upozornit, že výrobek má vadu a o jakou vadu jde, není-li to zřejmé již z povahy prodeje. Za takovéto vady nových nebo použitých výrobků, pro které byla sjednána nižší cena, prodávající neodpovídá. Vyskytne-li se u výrobku prodávaného za nižší cenu skrytá vada, která brání z funkčního hlediska užívání k danému účelu, má kupující právo výrobek reklamovat v souladu s články 3, 4, 5 a 6 tohoto reklamačního řádu. Pokud se vyskytne na výrobku prodávaném za nižší cenu jiná neodstranitelná vada, jež však nebrání v použití k danému účelu, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny výrobku.
U věcí použitých je možné zkrátit záruční dobu na 12 měsíců za předpokladu, že se prodávající takto s kupujícím dohodne. Prodávající je pak povinen tuto dobu uvést v dokladu o koupi věci.
Byla-li cena zboží snížena z důvodu výprodeje nebo posezónního doprodeje a jedná-li se o prodej nového bezvadného zboží, odpovídá prodávající za vady takto prodaného zboží v plném rozsahu.
článek 8
ŘEŠENÍ SPORŮ
Ve sporech vzniklých v rámci reklamačního řízení rozhoduje soud.
Jak nakupovat a proč právě v našem e-shopu?
Nakupování v našem e-shopu je velmi snadné. Z pohodlí domova můžete nakupovat 24 hodin denně. Ušetříte tak drahocenný čas, který můžete ztrávit příjemněji, než trmácením se po obchodních centrech. Zaručujeme také nákup velice kvalitní, pohodlné a komfortní obuvi.
Veškeré velikosti obuvi v našem e-shopu jsou uváděny ve francouzském číslování. Míry uváděné u produktů jsou převzaty od výrobců dané obuvi - jsou tedy pouze orientační. Může tedy docházet k odchylkám! Při objednávání, pokud již neznáte přesné velikosti dané značky, uveďte do poznámky délku chodidla v mm. / chodidlo přeměřte při došlápnutí/. My obuv přeměříme, abychom předešli problémům se zvolením špatné velikosti.
Veškeré zboží, které je v našem eshopu označeno skladem, se nachází v našem skladu. Vzhledem k počtu objednávek, které dostáváme, se může stát, že v okamžiku Vaší objednávky bude zboží vyprodáno. V takovémto případě Vás budeme obratem informovat a nabídneme Vám jiné vhodné varianty.
Vrácení zboží : Kupující má právo podle odst. 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČO). Pokud se rozhodnete pro odstoupení v této lhůtě, kontaktujte nás (písemně nebo telefonicky), že žádáte o odstoupení od smlouvy, uveďte číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu. Nepoškozené zboží, bez známek užívání, v původním obalu nám zašlete zpět v uvedené lhůtě. (určující je datum odeslání). Zboží v žádném případě nezasílejte na dobírku- nebude přijato! Zboží posílejte doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu na cestě k nám. Po obdržení vráceného zboží, prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Kupující je povinen uhradit veškeré expediční náklady.
O c h r a n a o s o b n í c h d a t :
Osobní data, která uvedete v objednávce, nebudou poskytnuta jiným subjektům.
Podmínky byly naposledy upraveny: 6.10.2012, 15:21
VELIKOSTI OBLEČENÍ
32,
34,
36,
38,
40,
42,
44,
46,
48,
50,
52,
54,
56,
58,
60,
62,
64,
66,
68,
70,
74,
80,
86,
92,
98,
102,
104,
110,
116,
122,
128,
134,
140,
146,
152,
158,
164,
170,
176,
182,
XXS,
XS,
S,
M,
L,
XL,
XXL,
XXXL,
4XL,
5XL,
6XL,
7XL VELIKOSTI OBUVI
15,
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
23,
24,
24.5,
25,
26,
27,
28,
29,
29.5,
30,
31,
32,
33,
33.5,
34,
35,
35.5,
36,
36.5,
37,
37.5,
38,
38.5,
39,
39.5,
40,
40.5,
41,
41.5,
42,
42.5,
43,
43.5,
44,
44.5,
45,
45.5,
46,
46.5,
47,
47.5,
48,
49,
50,
51,
52 Nově na Mimibazaru
TESTY A SOUTĚŽE
© 2001–2025 Copyright
CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10,
IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490
a dodavatelé obsahu