Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Xenie K. (xenda-hračky) ID 416519
mimibazar.cz/xenda-hracky
Oblast: Jičín
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 12.2.2012
Naposledy: 25.2.2014 20:06
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 59
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den,

vítáme Vás v našem obchůdku ... věnujeme se především prodeji dřevěných a plechových hraček, ale začínáme zavádět i jiné hračky a tvořit šité zboží. Přejeme krásné nakupování.

kontakt: xenda-hracky@seznam.cz


Mgr. Lukáš Kopal
Pod Čeřovkou 992
506 01 Jičín

IČ: 01481932

tel. 725 649 495



ZODPOVĚDNÁ OSOBA: Xenie Kopalová, tel. 725 649 495

PODMÍNKY PRODEJE:

Zboží zasíláme po připsání platby na náš účet, nebo na dobírku.
1.Dodací lhůta zboží na skladě - zboží odesíláme v den připsání platby na účet, maximálně však do tří dnů
2.Dodací lhůta zboží, které není na skladě je 7 - 14dnů
3.V případě, že zboží je u dodavatele vyprodané, dodací lhůta bude delší. O této skutečnosti Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

Reklamační řád

Reklamační řád se řídí podle zákona č.40/1964SB. Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002SB.

Na zakoupené zboží se vztahuje záruka 24 měsíců ode dne zakoupení.
1. Zákazník je povinen zkontrolovat při přebírání zboží, zda obal není porušen a zboží poškozeno či odcizeno. V případě, že ano, musí na místě sepsat se zástupcem pošty protokol o poškození balíku a dohodnout se s ním na dalším postupu. Odpovědnost za poškození zboží dopravou nese plně dopravce. Zároveň musí zákazník neprodleně informovat prodávajícího o vzniklém problému.
2.Zákazník je povinen reklamovat zboží neprodleně po zjištění závady. Poškozenou věc nelze nadále používat.
3. V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, musí nejprve prostřednictvím emailu nebo telefonicky sdělit, že bude zboží reklamovat. Potom musí zboží řádně zabalit a zaslat (na vlastní náklady) na adresu prodávajícího. Tento postup výrazně urychlí celý reklamační proces. K reklamovanému zboží musí zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace, doklady o zaplacení (účtenku či fakturu) a záruční list (v případě, že byl u zboží přiložen).
4.Zboží, které posíláte k reklamaci NIKDY nezasílejte na dobírku.
5. Reklamace musí být vyřízena v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů, pokud se prodávající nedohodne se zákazníkem jinak... Veškeré vyřizování reklamací se drží platných zákonných norem.
6.Při uznání reklamace má zákazník právo na výměnu vadného zboží nebo vrácení platby.
7. Tento reklamační řád platí na území celé ČR. Zákazník je povinen se s reklamačním řádem seznámit. Nákupem zboží potvrzuje souhlas s tímto reklamačním řádem a zavazuje se jím řídit. Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

Podle § 598 občanského zákoníku má kupující právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (obvykle se tedy jedná o poštovné). Právo na úhradu nutných nákladů zahrnuje veškeré náklady kupujícího nutné k uplatnění reklamace, tedy obvykle zejména výdaje na cestovné, ale i další nutné náklady, které kupujícímu v souvislosti s reklamací vznikly (například telefonní a poštovní poplatky, náklady přepravy reklamované věci atd.). Pokud jde o cestovní výlohy, nárok se vztahuje pouze na nutné náklady, za něž se považuje běžné jízdné veřejnou dopravou, nikoli náklady na taxislužbu. Náhrada nákladů spojených s reklamací není žádným způsobem závislá na hodnotě zboží. Proto může dokonce převyšovat cenu zboží.


STORNO OBJEDNÁVKY
Objednávku lze stornovat zákazníkem do 24 hodin na email: rexe-jicin@seznam.cz


VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Vrácení zboží bez udání důvodu je možné do 14dnů od převzetí zásilky, následně bude vrácena platba za zboží.

Ochrana osobních údajů spotřebitele

Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků jejich osobní údaje a to jméno, firmu, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.

Dodavatel je oprávněn odběratele informovat emailem a telefonicky o nových nabídkách a dalších obchodních sděleních. Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, případně změnit uchovávané údaje zasláním požadavku na emailovou adresu dodavatele

Dodací podmínky
Většina zboží je dostupná ihned, objednané zboží je odesláno zpravidla do dvou dnů po obdržení platby
Pokud není zboží skladem je zákazník informován o dodací lhůtě a požádán o odsouhlasení dodací lhůty
Podmínky byly naposledy upraveny: 21.5.2013, 11:26
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu