PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Část I.

1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.


2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.


Reklamační postup je uveden níže ve druhé – vlastní části podmínek prodeje.


3. Prohlášení:

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19 .

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.



___________________________________________________________________________________________________________


ČÁST II.:


Vážení zákazníci,
vítám Vás na svých stránkách, kde naleznete nabídku dětského oblečení



1/ Každý výrobek je pečlivě popsaný (barva, materiál, velikost, rozměry konkrétních velikostí,......).
Barevný odstín se může trochu lišit, což může být způsobeno focením ( v tom případě uvádím v popisu), ale i nastavením konkrétního monitoru u PC.
V případě pochybností mi napište, ráda odpovím.
Látky nejsou předem vysrážené, proto u bavlny počítejte se srážlivostí!


2/ Velikosti a míry konkrétních výrobků jsou dané!
Nejedná se o zakázkové šití dle zaslaných mír od zákazníka.
Doporučuji vždy překontrolovat uvedené míry! U každého výrobce Vám může vyhovovat jiná velikost. Doporučuji poměřit nějaké oblečení, i u výrobků jsou uvedeny míry oblečení ne dítka!
(Úpravy po předchozí domluvě, v tom případě počítejte s tím, že se cena může navýšit)


3/ Na Vaše objednávky a dotazy se snažím odpovídat co nejdříve, nejdéle však do 2 dnů. Nepřijde-li Vám ani po 2 dnech odpověď, kontaktujte mne prosím znovu, může se stát, že někde došlo k chybě a dotaz / objednávka / odpověď se někde zatoulaly. Vyjímku tvoří má nepřítomnost, kterou Vždy uvádím do vzkazů. V tom případě reaguji na objednávky a dotazy následující den.


4/ PLATEBNÍ PODMÍNKY:
Po přijetí objednávky Vám zašlu přehled objednávky a podklady k platbě. Platbu očekávám do 7mi dnů.


5/ ODESLÁNÍ ZBOŽÍ:
Zboží skladem odesílám nejpozději do 2 pracovních dnů od přijetí platby.
Zboží které není skladem odesílám do 5-10ti pracovních dnů od přijetí platby na účet (pokud není ve vzkazech uvedeno jinak).
Odesílám pečlivě zabalené českou poštou.
O odeslání zasílám zprávu spolu s číslem zásilky.
NA DOBÍRKU NEZASÍLÁM!!!


6/ POŠTOVNÉ :
Zásilka do částky 680,-kč = poštovné/balné 60,-kč,
Zásilka nad 680,-kč = poštovné/balné 135,-kč (odesílám jako balíček s pojištěním na odpovídající částku).
NA DOBÍRKU NEZASÍLÁM!!!


7/ VRÁCENÍ ZBOŽÍ: Zboží lze do 14ti dnů vrátit - nepoškozené, nenošené, neprané. Zpětné poštovné hradí nakupující. O vrácení mě předem informujte, nečekané balíčky nepřijímám a neberu na ně zřetel. Zboží upravované nelze do 14ti dnů vrátit. Nutností pro vrácení či výměnu je zaslání i s originálem dokladu - paragonu.


8/ FOTOGRAFIE: Uvítám, pokud mi zašlete fotografii, kterou ráda zařadím do alba spokojených zákazníků:)


9/ HODNOCENÍ: Budu ráda, pokud si uděláte čas a napíšete hodnocení - což bude i pro mě informace, že zboží v pořádku došlo a že jste spokojeni.

10/ Údaje zákazníka budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží.
Podmínky byly naposledy upraveny: 14.11.2018, 15:04
© 2004-2018 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt