Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Lucie M. (šopina) ID 430712
Pohodlná obuv
mimibazar.cz/sopinamachova
Oblast: Praha
Telefon: 702019705
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 10.5.2012
Naposledy: 31.1.2014 18:41
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 90
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel
Šoporovi s.r.o.

Hodějovská 313
Praha 9 198 00
Česká republika

IČ: 279 472 97
DIČ: CZ27947297
VOR: Městský soud v Praze, oddíl C vložka 128590

Kamenný obchod pro dětskou obuv:
DĚTSKÁ OBUV, Přetlucká 50, 100 00 Praha 10 (Tesco Skalka)

Kamenný obchod pro dámskou a pánskou obuv:
POHODLNÁ OBUV, Přetlucká 50, 100 00 Praha 10 (Tesco Skalka)


Společné (ověřené) podmínky prodeje Ověřených obchodníků

1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Dle Občanského zákoníku §53
odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.
odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:
• na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
• na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
• na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
• na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
• na dodávku novin, periodik a časopisů,
• spočívajících ve hře nebo loterii
Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.
Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.
Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.
Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.

2. Záruční lhůty
NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.
POUŽITÉ ZBOŽÍ:
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců, tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci).
Reklamační postup uvede prodávající ve druhé - vlastní části podmínek prodeje.

3. Prohlášení
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.



Vlastní podmínky prodeje
Prosím, čtěte pečlivě

ODPOVĚDNÝ VEDOUCÍ
Machová Lucie
Hodějovská 313
Praha 9 198 00
Telefon: 777 032 949 (k dostižení každý všední den od 9 do 19 h.)
Email: soporovas@seznam.cz
IČ: 279 472 97
DIČ: CZ27947297

ZBOŽÍ
Na těchto stránkách si můžete zakoupit dětskou zdravotně nezávadnou obuv od výrobců ESSI. Vše je nové, dodané s paragonem. Zboží je možné vyměnit za jinou velikost, vše po řádné domluvě.

OBJEDNÁVKA
Na Vaši objednávku reaguji během 24 hodin. Storno objednávky je možné provést emailem na uvedou adresu do 24 hodin od jejího odeslání, poté je brána jako závazná.

ZPŮSOB PLATBY
Způsob platby je předem převodem na účet. Jakmile obdržím Vaši závaznou objednávku, zašlu Vám e-mail s údaji potřebnými k provedení platby (číslo účtu a variabilní symbol).
Prosíme, uhraďte platbu do 5 pracovních dnů od obdržení údajů k provedení platby. Pokud se tak nestane, zašleme Vám upozornění na Vámi určenou e-mailovou adresu. Pokud nedostaneme odpověď do 24 hodin, Vaši objednávku zrušíme. Děkujeme za pochopení.

ODESLÁNÍ ZBOŽÍ
V den, kdy platba bude připsána na náš účet, Vám pošlu oznamující e-mail a zboží Vám pošlu na Vámi uvedenou adresu. Maximální lhůta pro odeslání zboží jsou 2 dny od přijetí platby.

Ačkoli se snažíme průběžně aktualizovat inzeráty, může se stát, že některé zboží, které je uvedené zde, nebudeme mít skladem. V tomto případě Vás budu ihned informovat prostřednictvím emailu a domluvíme se na dalším postupu.

CENA
Cena zboží je uvedena včetně DPH a BEZ poštovného.

DODÁNÍ
Zboží zasíláme
- Českou poštou obyčejně 70,- Kč
- Českou poštou dobírka 120,- Kč
- PPL 80,- Kč

Neurčíte-li jinak, automaticky zasíláme Českou poštou obyčejně.
Po dohodě možnost osobního odběru na prodejnách! Adresa výše.

V případě, že při převzetí zjistíte, že je krabice, či obal balíčku poškozen, obsah si zkontrolujte ihned při převzetí! V případě, že zjistíte poškozený, či neúplný obsah při vybalení, neprodleně učiňte reklamaci na Vaší poště!


ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Ze zákona máte právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů. V praxi to znamená, že nepoužité, nepoškozené a úplné zboží včetně náležité dokumentace vrátíte na vlastní náklady na naši uvedenou adresu. O tomto úkonu nás, prosím, předem informujte prostřednictví e-mailu. Finanční částka za zakoupené zboží a náklady za poštovné, Vám bude odeslána na účet, ze kterého bylo zaplaceno zboží, a to do 30-ti dnů. Náklady spojené s dodáním zboží zpět k prodejci hradí kupující.
V případě, že vrácené zboží bude neúplné, poškozené či opotřebené, bude vůči kupujícímu uplatněn požadavek na náhradu škody dle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku.

REKLAMACE
Reklamační lhůta je 24 měsíců. Reklamace vyřizujeme do 30-ti dnů a řídíme se Občanským zákoníkem. Pokud budete chtít reklamovat zboží, informujte nás o tom předem prostřednictvím e-mailu. Reklamované zboží posílejte úplné včetně potřebné dokumentace – paragon, záruční list. Pokud tato dokumentace chybí, reklamaci nemůžeme přijmout.
Než se rozhodnete reklamovat, prosím, ujistěte se, že závada nebyla způsobena špatným zacházením či opotřebením, neboť v těchto případech se na věci záruka nevztahuje. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady!

Osobní údaje o zákaznících jsou využity pouze k vyřízení a realizaci objednávky. V žádném případě nejsou tyto údaje jiným způsobem zneužity ani předány třetím osobám.

Děkujeme, že jste se rozhodli zakoupit naše zboží. Doufáme, že budete plně spokojeni jak se zakoupeným zbožím, tak s vyřizováním objednávek. Budeme velmi rádi, když se nám po doručení zásilky ozvete, abychom věděli, jak jste se zbožím spokojeni.
Podmínky byly naposledy upraveny: 18.5.2012, 11:59
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu