Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFDobrý den.
Nabízím pouze nové zboží na které se vztahuje záruka platná zákonem.
Ihned po převzetí zásilky provedte kontrolu výrobku.
Pokud bude zjištěna vada na výrobku např. kaz na materiálu atd. neprodleně mne o tom prosím informujte. Vše se dá vyřešit.
Ke každému zboží bude vystaven danový doklad, který slouží pro případ výměny za jinou velikost (vyměním pouze nepoškozené, neobnošené a čisté zboží) nebo k reklamaci.
Reklamace se nevztahuje na vady způsobené běžným nošením.
Postup reklamace.
Zabalené zboží i s dodacím listem pošlete DOPORUČENĚ zpět na mou adresu:(poštovné uhradím)
Margita Prekulová
Olešnice 30
Ústí nad Labem 40322
Jako prodávající posoudím oprávněnost reklamace a vyrozumím vás telefonicky nebo e-mailem o způsobu vyřízení reklamace.
Jsem podnikatelský subjekt proto je lhůta pro vyřízení reklamace dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní, ale snažím se vyřídit neprodleně po převzetí zásilky.
Zákazník má právo vrátit zboží bez udání důvodu do 14. dnů od převzetí zboží.
Zboží musí být neporušeno, nesmí vykazovat známky použití, nesmí být jakkoli poškozeno a musí být vráceno včetně dodacího listu.
Následně bude vyplacena částka kupní ceny na účet kupujícího.
A závěrem.
Rozhodně nechci někomu dělat problémy. Jsem jen člověk, nejsem robot a opravdu se dá vše vyřešit lidsky.