Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Ryszard N. (Login24) ID 448146
Login Internationale s. r. o.
mimibazar.cz/login24
Oblast: Český Těšín
Ověřená adresa
Telefon: 773 004 024
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 21.9.2012
Naposledy: 27.8.2019 7:08
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
29452678
DIČ CZ29452678
HODNOCENÍ 559
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den,
vítáme Vás na našich prodejních nabídkách. Jsme firmou s dlouholetou tradící, která se orientuje na prodej hraček a dětských potřeb. Společnost má vlastní sklady, takže odeslání zboží se realizuje vždy do 24 hodin od obdžení platby na účet. Pokud svou objednávku uskutečníte do 10:00 s možností na dobírku vysíláme zboží ve stejný den.

Vaše objednávky a dotazy jsou vyřizovány vždy v pracovní dny od 7:00 do 15:00. Dotazy a objednávky zaslané během víkendu nebo svátků budou vyřízeny v průběhu několika pracovních dní. Děkujeme za pochopení.

Pokud si objednáte více kusů zboží z našich nabídek, poštovné platíte pouze jednou. Pro dobírku uveďte i Vaše telefonní číslo, aby Vám mohla být zaslána sms zpráva s termínem doručení.

Údaje o společnosti:
Login Internationale, s. r. o.
IČ 294 52 678
DIČ CZ294 52 678

ul. Švabinského 1700/4
Moravská Ostrava
702 00 Ostrava 2
zodpovědná osoba: Ryszard Norenberg

Spisová značka v Krajském soudu Ostrava C 54481
Základní kapitál byl splacen v plné výši: 200 000 Kč.

Kontaktní adresa:
Login Internationale s. r. o.
P. O. Box 121
737 01 Český Těšín 1

Telefonní kontakt: + 420 773 004 024
E - mail: mimibazar@login24.cz

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Před nákupem zboží prostřednictvím internetu si přečtěte následující obchodní podmínky.

Objednávkou zboží potvrzujete, že jste se seznámili s těmito obchodními podmínkami a souhlasíte s nimi.

V případě zájmu o velkoobchodní nabídku, nás prosím kontaktujte.


Obchodní podmínky

Po nákupu, nás prosím kontaktujte e – mailem a upřesněte barvu vybraného výrobku, pokud tak neučiníte, výrobek bude vyslán v nahodné barvě.

Poštovné je uvedeno v popisu předmětu ( týká se 1 ks zboží v jedné zásilce ) a obsahuje poplatek za balné, poštovné i s DPH. Nadměrné předměty posíláme pouze kurýrní službou!

Pří nákupu více předmětů, platíte za poštovné pouze jednou, je to ta nejvyšší částka za poštovné uvedena u daného předmětu ( netýká se předmětů, které jsou doplněny o informace přímo v popisu, např. že toto zboží posíláme pouze 1 ks v jednom balíku z důvodu jeho rozměrů ).

Pokud jste si koupili více předmětů a nevíte, jakou cenu máte připočítat za poštovné, kontaktujte nás!

Kupující si hradí sám náklady vzniklé při použití komunikačních prostředků na dálku, jako např. náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory apod.


Termín realizace objednávky

Zboží odesíláme během 24 hodin ( v pracovní dny ) od zaúčtování peněz na našem účtu. Zásilka na dobírku je navýšena o částku, kterou si účtuje kurýr nebo Česká Pošta a je vysílána také do 24 hodin od obdržení objednávky ( v pracovní dny ).

Odeslání zásilky potvrzujeme e – mailem. Kurýrní služba by měla zásilku předat do druhého dne. Za termín a doručení prostřednictvím České Pošty zodpovídá Česká Pošta.

Pokud si objednáte zboží, které momentálně není na skladě nebo není dostupná konkrétní barva, budeme Vás ihned kontaktovat emailem nebo telefonicky.

Vrácení nebo výměna, reklamace

Zaručujeme Vám možnost vrácení zakoupeného zboží v termínu do 14 dní od data jeho obdržení bez udání důvodu. Pokud budete chtít zboží vrátit, kontaktujte nás e-mailem a my Vám zašleme informace týkající se vrácení zboží spolu s formulářem „Prohlášení o odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku”. Tento formulář vytiskněte a s originální dokumentem o zakoupení zboží nám pošlete se zbožím na naší doručovací adresu. Všechny tyto informace Vám pošleme e-mailem. Stejně postupujte při reklamaci. Vytiskněte a vyplňte tedy formulář „Reklamace”.

Vrácení peněz za zakoupené zboží realizujeme do 14 dní od obdržení zásilky s vráceným zbožím pouze na bankovní účet, který klient uvedl. Všechny náklady spojené s vrácením zboží hradí kupující. Nepřijímáme zásilky na dobírku. Nepřijímáme zásilky, o kterých jsme nebyli předem informování prostřednictvím e – mailu, alespoň minimálně v den vyslání zásilky na naší adresu.

Zboží, které chcete vrátit, posílejte výhradně na adresu:
Login Internationale s. r. o., P. O. Box 121, 737 01, Český Těšín
1

Všechno zboží, které se nachází v našich nabídkách je nové a máte na něj záruku na skryté výrobní vady 24 měsíců. Reklamace z tohoto důvodu budou posuzovány podle Občanského zákonníku v termínu do 30 dní od obdržení reklamovaného zboží. Pokud zjistíte ukrytou vadu nebo jiné nemechanické poškození zboží, ihned nás prosím kontaktujte a my Vás budeme informovat o dalším postupu správné reklamace.

Důležité! Reklamace mechanického poškození vzniklého během převozu a předání zboží doručovatelem budou vyřizovány pouze s vyplněným reklamačním protokolem podepsaným doručovatelem v momentu předávání zboží. Bez tohoto dokumentu samozřejmě reklamaci zboží přijmeme, ale nemusí být kladně vyřízena!

V případě, že k zásilce nebyl přibalen dokument o zakoupení zboží, klient má povinnost ihned a bez prodlení informovat prodávajícího o této situaci. Všechno vrácení zboží nebo reklamace jsou vyřizovány pouze na základě originálu dokumentu o zakoupení zboží. Bez tohoto dokumentu nebudou reklamace a vrácení zboží kladně vyřízeny.

Každá doručená zásilka na naši doručovací adresu je před doručovatelem otevřena a zkontrolována.

Náklady na telefónní hovory a Internetové připojení si zákazník hradí sám.

Zákazník má možnost telefonicky stornovat objednávku do 24 hodin od učinění objednávky.

Transport – doprava zboží

Zboží je odesíláno prostřednctvím České Pošty nebo Kurýrní službou. Cena za poštovné se vždy nachází u popisu nabídky.
Zaručujeme odeslání nového a nepoužíváného zboží podle Vašeho očekávání a popisu v naší nabídce. Zboží, které bylo odesláno z našeho skladu na adresu klienta, musíte vždy zkontrolovat za účasti doručovatele, ať je to kurýr nebo poštovní doručovatel, jestli nebylo během přepravy poškozeno. Předměty obsažené v zásilce mohou být poškozeny přepravou, za což neodpovídáme.
Klient má povinnost vždy zkontrolovat obsah balíčku, ikdyž jeho obal vypadá nepoškozeně. Pokud si všimnete, že zboží není v pořádku, poproste doručovatele o sepsání protokolu „O poškození zboží během přepravy”. Pokud budete chtít reklamovat zboží poškozené přepravou, budeme po Vás vyžadovat tento protokol podepsaný doručovatelem. Bez tohoto dokumentu nemusí být reklamace poškozeného zboží během trasportu kladně vyřízena.

Ztracené zásilky, které nebyly klientům doručeny, vždy reklamujeme jako odesílatel po uplynutí 14 pracovních dní od data vyslání zásilky. Poté čekáme na vyjádření doručovatele. V případě viny ze strany doručovatele vždy vyřizujeme vzniklou situaci kladně pro klienta. Upozorňujeme, že doba čekání na odpověď doručovatele může trvat i více než 30 dní, podle jeho vnitřních předpisů.

Pokud si koupíte zboží z našich nabídek, čekáme na úhradu na uvedený bankovní účet 7 dní. Pokud do této časové lhůty nedostaneme zaplaceno, nastává anulace objednávky. Číslo účtu: 2600307902/2010 Fio banka


Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.


Ochrana osobních údajů

S osobními údaji nakládáme v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a informací.
Veškerá osobní data, která jsou součástí objednávky, jsou považována za diskrétní jsou chráněna před zveřejněním a použitím třetí osobou.
Vyjímku tvoří osoby nebo firmy dopravující zboží a firma, které předáváme pohledávky vůči naší firmě za nepřevzaté dobírky.
Související právní předpisy:
Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/ 2000 sb., o ochraně osobních údajů
- Občanský zákoník v platném znění
- Obchodní zákoník v platném znění


Závěrečná ustanovení

Upozornění! Fotografie všech nabízených předmětů jsou majetkem firmy Login Internationale s. r. o. a jsou chráněny autorským právem. Používání těchto fotografií bez souhlasu majitele firmy je přestupkem a firma podnikne právní kroky proti tomuto zneužití.

Zboží na uvedených fotografiích se může mírně barevně lišit od skutečnosti z důvodu světelných podmínek nebo kvalitě rozlišení Vašeho monitoru. Malé koloristické odchylky nejsou důvodem k reklamaci a reklamace tohoto typu nebudou kladně vyřízeny.

Upozornění! Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy v případě, že si kupující objednané zboží nepřevezme. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky budou vymáhány prostřednictvím společnosti pro vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených.

Využíváme služeb telefonního operátora Vodafone. Náklady na telefonní hovor k nám hradí volající. Cena je podle cenníku Vašeho operátora.

Všechny smluvní vztahy jsou uzavřeny s právním řádem České Republiky. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro koncového zákazníka ( nepodnikatele ) a řídí se občanským zákoníkem ( č. 40/1964 Sb. ) a zákonem o ochraně spotřebitele ( č. 634/1992 Sb. ). Pokud není koncovou stranou spotřebitel, ale podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami Obchodním zákonníkem, z. č. 513/ 1991 Sb., vše ve znění pozdějších právních předpisů.
Podmínky byly naposledy upraveny: 13.6.2019, 13:26
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu