Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

ÚČET BYL POZASTAVEN
Kristina Bejlková (KristinaBejlkova) ID 457884
Kristina Bejlkova
mimibazar.cz/kristinabejlkova
Oblast: Tábor
Ověřená adresa
Registrace: 12.11.2012
Naposledy: 28.3.2017 19:23
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
74439006
HODNOCENÍ 623
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 1
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
KOUPÍ SOUHLASÍTE S PODMÍNKAMI. POZOR! PŘEDNOST PRODEJE ZEJMÉNA KOSMETIKY A NAUŠNIC MÁ NAŠE KAMENNÉ STUDIO.

BALÍČKY POSÍLÁM JEN DENOU TÝDNĚ!!!!!!!!!!!!


Provozovatel
Kristina Bejlková
Pražského povstání 2312
39003
Tábor
Česká republika

IČ : 74439006

Tel : 775693330 (po-pá:09.00-12.00)

EMAIL : kristinabejlkova@seznam.cz

nejsem plátce DPH

ČÍSLO ÚČTU : 670100-2209879086/6210




POŠTOVNÉ:

Ceny jsou uvedeny bez poštovného.

Pokud není uvedeno v inzerátu platí následující:

Nad 1000 Kč ZDARMA(min 3 ks-platba předem)

Cena doporučené zásilky je jednotná 45 Kč
(platí při malé i velké objednávce)

Možno poslat i obyčejně ,riziko v tomto případě přebírá kupující!
Obyčejné poštovné- balíček do 2 cm 28 Kč

Dobírka -95 Kč (jen pro registrované)



ADRESY:
U každé objednávky uvádějte doručovací adresu, nebude-li uvedena automaticky posílám na adresu uvedenou u inzerátu a to i při dalších přiobjednávkách. Objednáváte-li tedy více zboží a doručovací adresa není totožná s adresou ve vaší registraci,vždy prosím o uvedení adresy doručovací.Nebudou -li uvedené správné adresy neberu pak tuto reklamaci a poštovné si hradí kupující.

VARIABILNÍ SYMBOL:
U plateb uvádějte vždy variabilní symbol ,který vám pošlu v podkladech. Bez variabilního symbolu nebude balíček zaslán!!!


ZBOŽÍ: Není skladem, dodání cca 7 -14 dní.

1) E style - Český výrobce.
2) Essenté - Český výrobce.
3) Essens (jsme členek klubu Essens - členske čislo: 15017935)
Pokud se registrujete na stránky www.essens.cz můžete nakupovat se 30% SLEVOU. Registrace je nezávazná, nic Vás nestojí. K REGISTRACI potřebujete pouze ID ČÍSLO - 15017935. V případě zájmu rády poradíme.




Plánovaný prodej oblečení



PLATBY:
Po zaslání podkladů k platbě, očekávám platbu do 5 ti pracovních dnů(termín po domluvě možno prodloužit) po té posílám upozornující email,na který očekávám odpověd, pokud nedojde do dvou dnů,ruším rezervaci.Nemohli-li jste odpovědet, samozřejmě je možno si věc znova objednat.Děkuji za pochopení

DOTAZY:
Na vaše dotazy odpovídám, každý den.Nedojde-li Vám moje odpověd, někde se asi ztratila, prosím napište znovu.Pokud se dotazujete na zboží ,prosím o vaši odpověd do 24 hodin, v případně neobdržení zprávy mohu věc nabídnout dalším zájemcům.

STORNO OBJEDNÁVKY:
Je možné do 24 hodin bez udání důvodu telefonicky nebo emailem.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY:
Vrácení zboží:
V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 umožní provozovatel zákazníkovi během 14 dnů od obdržení zásilky zboží vrátit zpět. Zboží však musí zákazník odeslat doporučeně na adresu provozovatele nepoškozené, v původním stavu (neprané a nežehlené) a označené kódem zboží. Jestliže bude vrácené zboží vykazovat známky používání, opotřebení či nebude kompletní (původní obal, visačky a pod.), budeme vůči kupujícímu uplatňovat nárok na náhradu chybějící hodnoty zboží v penězích. Do zásilky je nutno doložit kopii faktury a uvézt způsob finančního vypořádání . V žádném případě nelze zboží vracet poštou na dobírku! Jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejce přijímat! Provozovatel také nebude přijímat neohlášené zásilky.


Při splnění těchto podmínek bude s nakupujícím uskutečněno finanční vypořádání dle vzájemné dohody. Situaci je možno řešit dvěma způsoby:
1) vrácením částky vraceného zboží na účet zákazníka
Částka bude vrácena zákazníkovi do 14 dnů od obdržení vrácené zásilky.
2) zápočtem k následující objednávce (hodnota vraceného zboží bude odečtena od vaši následující objednávky).

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ:

Prohlašujeme, že se při zpracování osobních údajů provozovatel řídí zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Zákazník má kdykoliv právo požádat o vyřazení svých údajů z databáze, popřípadě upravit údaje o své osobě.
Provozovatel a adresa pro vyřizování objednávek, vrácení nebo výměny zboží:

REKLAMACE :

Pokud jsem uvedla nesprávné informace nebo neuvedla vady(pozor- u nošených věcí-není vada opotřebení, ale i takové se snažím popsat-prosím vše mi nafotte a pošlete na můj email-kristinabejlkova@seznam.cz a domluvíme se na řešení-slevy nebo vrácení zboží.

REKLAMACE SE ŘÍDÍ DLE ZÁKONA O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE

Reklamační řád:
Na použité zboží (second hand, outlet) se záruka 24 měsíců ze zákona NEVZTAHUJE!


Za zboží poškozené při přepravě nenese provozovatel žádnou odpovědnost. Při převzetí zásilky si prosím důkladně zkontrolujte, zda přepravní obal není poškozen a případnou škodu neprodleně reklamujte u doručovatele České pošty.

Prodávající si vyhrazuje právo ukončit (po upozornění) obchodní vztah s takovým nakupujícím, jehož reklamace jsou neúměrné, nebo jeho nákupy jsou vyhodnoceny jako spekulativní. Ostatní ujednání se přiměřeně řídí obecně závaznými zákonnými ustanoveními vyplývajícími zejména ze zákona č. 40/1964 Sb., Obč.zák. a č. 513/1991 Sb., Obch. zák., ve znění pozdějších ustanovení.


ZTRÁTA ZÁSILKY:
V případě ztráty balíčku vracím celkovou částku včetně poštovného a vaši bankovních poplatků do třiceti dnů(nutný podpis o neobdržené zásilce)


POZOR !
Barvy se můžou lišit v závislosti na nastavených barvách monitoru-případně se raději přeptejte děkuji.


OSOBNÍ ODBĚR:
Možný na uvedené adrese mezi 9.00-16.00-jen po domluvě

Oblečení:

INFORMACE:
Zboží je z Anglického dovozu, řidte se tedy prosím uvedenými rozměry,případně uvedenou velikostí.

Šířka je měřena v průramcích, délka od ramene dolů,není-li uvedeno v popisu.Tolerance 1-2 cm.

ZNAČENÍ STAVU:
1.-jako nové-věc absolutně bez známek nošení

2.-super-také bez známek nošení- vipadá jako nová-muže se ale najít drobná opravitelná vada, či vypratelné zašpinění ,ale i ty se snažím uvádět

3.-pěkné-na první pohled bez známek nošení , ale může se objevit minimální známky nošení či malinkatý fliček nebo pidi direčka které nejsou na první pohled patrné-nic výrazného,rozhodně ještě na parádu -snažím se také uvádět vše

4.-dobrý-věc je stále v nositelném stavu ale nošení je již patrné ,drobné žmolky , dírky a flíčky nemusí být uvedeny, na první pohled patrné dirky žmolky a flíčky budou uvedeny

5.-na donošení-věc je hodně nošená a může mít vady-nemusí být vše podrobně uvedeno v inzerátu



Děkuji a přeji příjemné nakupování! Kristina Bejlková





Osoba zodpovědná za provoz obchodu, reklamace, příjem a expedice objednávek:
Kristina Bejlková, IČ: 74439006
DPH: neplátce DPH.
Místo podnikání:: Československé armády 1763, 390 01 Tábor
Email: kristinabejlkova@seznam.cz
Bankovní spojení:2000853950/2010
Mobil: 775693330

Obchodní podmínky

1.Úvodní ustanovení
2.Vymezení pojmů
3.Objednávka a uzavření kupní smlouvy
4.Odstoupení od smlouvy
5.Cena zboží
6.Slevy a slevové kupony
7.Způsoby platby
8.Způsoby doručení, náklady na doručení
9.Dodací podmínky
10.Práva z vadného plnění
11.Reklamace a záruka zboží
12.Zasílání obchodních podmínek a ukládání cookies
13.Ochrana osobních údajů
14.Závěrečné ustanovení



1. Úvodní ustanovení

Obchodní podmínky platí při nákupu v internetovém obchodě www.diamantovydotek.eshop-zdarma.cz.
Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen "kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím nebo jinou fyzickou osobou (dále jen "kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.diamantovydotek.eshop-zdarma.cz (dále jen "webová stránka"), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky.

2. Vymezení pojmů
•Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
•Prodávajícím je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
•Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem, a kupující, který spotřebitelem není.
•Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání
•Kupující, který není spotřebitelem (dále jen “kupující nikoli spotřebitel“), je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.

3. Objednávka a uzavření kupní smlouvy
1.Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.diamantovydotek.eshop-zdarma.cz jsou závazné. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem.
2.K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář (veškeré formulářem předepsané údaje a náležitosti) a objednávku odešle.
3.Prodávající potvrdí neprodleně obdržení objednávky ve smyslu § 1827 odst. 1 občanského zákoníku prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím v objednávce, přičemž toto potvrzení není akceptací návrhu na uzavření smlouvy. Samotná kupní smlouva je uzavřena akceptací návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího, přičemž za akceptaci se považuje odeslání zboží ze strany prodávajícího kupujícímu nebo výslovná akceptace návrhu na uzavření kupní smlouvy ze strany prodávajícího prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.
4.Přílohou potvrzení objednávky je platné znění obchodních podmínek a reklamačního řádu prodávajícího. Kupující by si měl po dobu platnosti záruky potvrzující email uschovat (nemazat), neboť může sloužit jako důkaz v případě rozporů ohledně obsahu obchodních podmínek a reklamačního řádu.
5.Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
6.Informace o jednotlivých krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek. Kupující má vždy možnost před vlastním odesláním objednávky tuto zkontrolovat a případně ji opravit. Před potvrzením objednávky je kupující vždy informován o celkové a konečné částce k úhradě.
7.Spotřebitel má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, až do okamžiku odeslání zboží. Tuto skutečnost je spotřebitel povinen prodávajícímu oznámit e-mailem nebo telefonicky.
8.Veškeré ceny včetně akčních cen platí do odvolání nebo vyprodání zásob. Slevy zboží v akci, akční nabídky a případné osobní slevy nelze kombinovat a sčítat.
9.Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce.
10.Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

4. Odstoupení od smlouvy dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží.
Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o svém odstoupení této smlouvy informovat prodávajícího, osobu odpovědnou za provoz webových stránek.
Spotřebitel může použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však jeho povinnost. Formulář je nutné elektronicky či písemně potvrdit a odeslat na e-mailovou adresu kristinabejlova@seznam.cz nebo písemně na adresu: Kristina Bejlková, ČSLA 1763, 39003, Tábor.Na stejnou adresu je třeba vrátit i zboží.



Vzorový formulář odstoupení od smlouvy:



Adresát ( zde vložte jméno a příjmení/název obchodní firmy, adresu sídla, popř. faxové číslo a emailovou adresu prodávajícího) …..................................................................................................................................................

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží

(uveďte název zboží, popř. číslo objednávky, počet kusů a pod.)........................................................................
Datum objednání zboží …......................................................................................................

Datum obdržení zboží …........................................................................................................
Jméno, příjmení a adresa spotřebitele/nakupujícího ..............................................................

Datum …...............
(v případě zaslání odstoupení od smlouvy v listinné podobě přidejte rovněž podpis )



................................


Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. K zásilce musí být přiloženy veškeré dokumenty, a to včetně kopie faktury, nebo musí být vznik smlouvy jinak hodnověrně prokázán. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. V případě odstoupení od smlouvy nebo reklamace, budou přijaté peněžní prostředky vráceny na bankovní účet. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Prodejce má nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

V případě odstoupení od kupní smlouvy dle obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

V případě odstoupení od smlouvy dle obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží podnikateli odeslal.

Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.


Spotřebitel nemůže v souladu s § 1837 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy:

o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,


o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,


o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,


o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,


o dodávce novin, periodik nebo časopisů,


o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,


v případě pultového prodeje přímo na prodejně (bez existující objednávky z eshopu)


o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.






Prodávající má právo odmítnout vyřízení objednávky v případě, že množství zboží neodpovídá obvyklému množství zboží určenému pro vlastní spotřebu. V případě sporu o to, kolik je obvyklé množství pro běžnou spotřebu, je vždy rozhodující stanovisko dodavatele. Nákupy ke komerčním účelům na maloobchodních stránkách www.diamantovydotek.eshop-zdarma.cz jsou výslovně zakázány.

Prodávající si určuje právo zrušit objednávku podle § 2006 - § 2009 Občanského zákoníku. V případě, že tato situace nastane, bude prodávající neprodleně kontaktovat kupujícího telefonicky, nebo e-mailem za účelem dohody o dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, apod.)

5. Cena zboží

Ceny jsou platné v době objednávky a jsou konečné, tj. včetně DPH. Kupující má možnost se před provedením objednávky informovat na kristinabejlkova@seznam.cz, po jakou dobu zůstává nabídka v platnosti.



6. Slevy a slevové kupony

Prodávající poskytne různé druhy slev (věrnostní, objemové apod.). Každá sleva má pravidla pro užití.
V případě, že sleva nebo slevový kupon bude uplatněn v rozporu s pravidly dané slevy či slevového kuponu má prodávající právo takové uplatnění slevy nebo slevového kuponu odmítnout. V takovém případě je kupující informován a bude mu nabídnuta možnost vyřídit objednávku bez této slevy či slevového kuponu.
Každou slevu, nebo kupon lze uplatnit pouze jednou, pokud není výslovně uvedeno jinak. V případě více násobného použití má prodejce právo odmítnout takovou slevu uznat. V případě, že slevu uplatní kupující, který není spotřebitel a nejedná se o zakoupené dárkové poukazy má prodávající právo takové uplatnění slevy a slevového kuponu odmítnout. V případě, že je hodnota dárkového poukazu, či slevového kuponu vyšší, než je hodnota celého nákupu, rozdíl se na nový poukaz či kupon nepřevádí a nevyčerpaná suma se zpětně neproplácí.

7. Způsoby platby

bankovním převodem
Při platbě bankovním převodem vyčkejte na potvrzovací email, ve kterém naleznete informace k platbě. Fyzické dodání objednávky lze uskutečnit až po připsání finančních prostředků na výše uvedený účet. Při platbě bankovním převodem uvádějte jako variabilní symbol číslo objednávky.


na dobírku (hotově při převzetí zboží)
Zboží zaplatíte až při jeho dodání přímo doručiteli (Česká pošta, případně jiný přepravce).


hotově při osobním odběru
ČSLA 1763, 39003, Tábor


8. Způsob doručení, náklady na doručení

Doručení zajišťuje Česká pošta. Zboží je doručováno na zákazníkem uvedenou adresu. Doručování je zajišťováno v pracovních dnech v průběhu běžné pracovní doby.
•Česká Pošta, doprava 79 Kč - V pracovních dnech doručuje do 24 hodin od expedice.
Vyhledání zásilky je možné na stránkách české pošty nebo na lince pro zákaznický servis 800 177 889, 800 177 889
•osobní vyzvednutí
Zákazník je informován pomocí emailu a sms, že je zásilka připravena k vyzvednutí.



•Objednané zboží je expedováno do 5 pracovního dne od přijetí objednávky, pokud je skladem. Vždy informujeme zákazníka o odeslání zboží na jeho mailovou adresu nebo mobilní telefon (pokud byl při odesílání objednávky uveden). Pokud objednané zboží není skladem, kontaktujeme zákazníka telefonicky nebo na jeho mailovou adresu a navrhneme další postup např. jiné plnění, prodloužení dodací lhůty nebo odstoupení od smlouvy.
•Daňový doklad – jakou součást zásilky.

9. Dodací podmínky

Termín dodání

Zboží, které je SKLADEM, Vám doručíme do 5. pracovního dne kamkoli po ČR. Zboží skladem je vždy označeno na produktové kartě .
Informace o skladovosti u nabízeného zboží se může lišit v závislosti na postupném vyprodávání a má čistě informativní charakter. V případě, kdy zákazník objedná zboží uvedené jako skladem a prodejce jej nebude fyzicky mít skladem k dispozici, bude Vás kontaktovat naše zákaznické oddělení.

Převzetí zboží

Kupující, který není spotřebitel, má povinnost objednané zboží přijmout a překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. V případě zjištění poškození je třeba sepsat zápis s doručovatelem. Pokud zjistí zákazník poškození či jiné nesrovnalosti až po převzetí zásilky, je povinen neprodleně kontaktovat provozovatele prodejny.
Je-li kupujícím spotřebitel, doporučujeme také výše uvedený postup dodržet, předejde tím případným komplikacím. Pokud ovšem kupující spotřebitel uvedený postup nedodrží, není nijak dotčeno jeho právo uplatnit reklamaci.

10. Práva z vadného plnění

práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:

na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,


na odstranění vady opravou věci


na přiměřenou slevu z kupní ceny,


odstoupit od smlouvy.



Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího, to neplatí, žádá-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vazbu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci, volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.

Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel.


To neplatí, když:

došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,


použil-li kupující věc ještě před objevením vady,


nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím,


prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li, ji anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití, stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.


11. Reklamace a záruka zboží

Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na opotřebení běžným užíváním výrobků. Záruční podmínky, rozpor s kupní smlouvou a proces reklamace, uplatnění práv z vadného plnění, upravuje v podrobnostech reklamační řád.

12. Zasílání obchodních podmínek a ukládání cookies

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítači. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

Návštěvníci stránek prodejce souhlasí s užíváním služeb personalizovaného retargetingu RTB. Návštěvník stránek prodejce má možnost se z technologie RTB odhlásit na následující stránce: https://rtbhouse.com/cz/privacy/ .

13. Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů v rozsahu zejména jméno, příjmení, telefon, emailová a poštovní adresa na dobu neurčitou, nebo do doby písemného vyjádření o jejich odstranění z naší databáze. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Zákazník může sám své údaje (jméno a příjmení, doručovací a fakturační adresa) editovat ve svém online klientském účtu, případně po zaslání žádosti k jejich editaci z daného registračního emailu. Emailová adresa lze změnit pouze na písemné vyžádání odeslané právě z dané registrační emailové adresy (pro její ověření). Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží. Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli prodejny.
Kristina Bejlková.
Provozovatel si vyhrazuje právo na případnou změnu či doplnění obchodních podmínek.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

14. Závěrečné ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím, který je bez výhrad přijímá.
V případě změny obchodních podmínek lze získat původní obchodní podmínky platné v době uzavření kupní smlouvy na žádost zaslanou na kristinabejlkova@seznam.cz
Tyto obchodní podmínky a reklamační řád nabývají účinnost 1. 4. 2016. Změny obchodních podmínek a reklamačního řádu jsou vyhrazeny.
Podmínky byly naposledy upraveny: 12.10.2016, 19:26
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu