Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Yulia S. (be.in) ID 468140
mimibazar.cz/be-in
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 27.1.2013
Naposledy: 30.11.2017 0:49
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
01233467
HODNOCENÍ 25
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
KUPNÍ SMLOUVA

Návrhem k uzavření kupní smlouvy je umístění zboží dodavatelem na stránky. Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím/spotřebitelem a přijetím objednávky prodávacím. Přijetí objednávky dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním emailem na zadanou emailovou adresu. Vzniklou smlouvu lze změnit/rušit pouze na základě dohody obou stran nebo ze zákonných důvodů.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že je seznámen s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí.

Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

MOŽNÉ ZPŮSOBY PLATBY

- bankovním převodem - z jakéhokoliv účtu v ČR nebo složenkou typu A. Do zprávy pro příjemce musí kupující vždy uvést svoje jméno a příjmení.
- platba při převzetí – zaslaní zboží na dobírku nebo osobní odběr

VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK, EXPEDICE ZBOŽÍ

Při platbě předem částku za zboží včetně poštovného musí kupující uhradit do 7 pracovních dnů, jinak objednávka bude stornovaná a zboží vraceno zpět do prodeje.

Zboží je možné předat v Praze (jedině po uhrazení platby předem) - poplatek je 0 Kč, jinak je zasláno doporučeně nebo na dobírku prostřednictvím České pošty. Cena poštovného při platbě předem je 59 Kč za doporučený balík, při nákupu na dobírku 99 Kč. Při nákupu více zboží se platí pouze jedno poštovné.

Nabízené zboží je skladem a je odesláno do 24 hodin v pracovní dny. Pokud nelze dodržet termín dodání, kupující bude neprodleně o tom informován, dohodne se na náhradním plnění, odstoupení od smlouvy nebo prodloužení dodací lhůty. V případě odstoupení od smlouvy, kdy zboží již bylo uhrazeno bankovním převodem, do 4 pracovních dnů dodavatel převede celou částku zpět na účet zákazníka.

Faktura, která zároveň slouží jako záruční list, bude zaslána elektronicky hned po odeslání zboží.

Hned po odeslání balíku obdrží kupující email se sledovacím číslem zásilky, pomoci kterého může na stránkách České pošty sledovat aktuální stav zásilky , popř. informace na jaké pobočce byl balík uložen.
Česká pošta doručuje zásilky v pracovních dnech, nejdříve však den následující po dni, kdy byla zásilka odeslána. Obvykle jsou všechny zásilky doručeny do 2 dnů. Pokud adresát není k zastižení na uvedené adrese, bude mu zanecháno Oznámení o uložení zásilky, kterou si poté může do 14 dnů vyzvednout na přepážce České pošty.

V případě, že kupující balík nevyzvedne v uvedené lhůtě, bude následně vracen odesilateli. Při opětovném zaslání balíku musí kupující znovu uhradit celkovou výši poštovného prodávajícímu.

Pokud nebude expedovaná objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta a vrátí se zpět, bude v každém případě požadováno po zákazníkovi uhrazení všech vzniklých nákladů spojených s odesláním zásilky.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, VÝMĚNA ZBOŽÍ

Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku (prostřednictvím internetového obchodu), má spotřebitel nárok na odstoupení od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží.

V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího na email info.be.in@gmail.com a písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla faktury, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Dodavatel není povinen vrátit kupní cenu kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží odeslal.

Toto ustanovení zákona nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Zboží by mělo být vráceno v původním stavu, neporušené, nepoužité, nenošené, neprané, včetně originálních visaček, štítků, nebude-li v takovém to stavu, kupující musí nahradit prodávajícímu chybějící hodnotu zboží v penězích. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží. Balík kupující pošle zpět dodavateli pouze doporučeně, zaslaný na dobírku takovýto balík nebude přijat. Vrácení výrobku dodavateli provádí spotřebitel na vlastní náklady.

Po převzetí balíku bude kupujícímu vrácena kupní cena zboží (dle přiložené faktury, včetně částky za poštovné, které bylo uhrazeno ). Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Dodavatel je v případě odstoupení povinen zákazníkovi vrátit zaplacené peníze do 30 dnů od data odstoupení.

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží, které je momentálně nedostupné v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet.

Výměna zboží je možná ve stejné lhůtě jako je vrácení zboží, tedy do 14 dnů od koupě, poštovné při výměně a opakovaném odeslaní zboží hradí kupující.

STORNO OBJEDNÁVKY

Storno objednávky je možné do 24 hodiny od objednaní e-mailem na info.be.in@gmail.com

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věděl, že zboží má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Kupující/spotřebitel je povinen v době převzetí zboží provést kontrolu a posoudit, zda se nevyskytují vady v okamžiku převzetí zboží. V případě zjištění vady při přejímce uplatní kupující/spotřebitel neprodleně reklamaci vůči dopravci. Bude-li zboží jevit zjevné známky poškození při přepravě, je nutno na místě informovat přepravce (sepsat reklamační protokol) a zároveň informovat dodavatele. Na pozdější reklamace tohoto typu nebude brán zřetel.

Kupující je povinen oznámit prodávajícímu, že zboží má vady – reklamovat zboží, bez zbytečného odkladu poté, co vady zjistil (prodávající neodpovídá za vadu/zvětšení rozsahu vady v případě, že kupující po zjištění vady – kdy se vada stala zjevnou zboží dále používal).

V případě zjištění vad, které nebyly uvedeny v popisu zboží nebo na ně nebyl zákazník dodatečně upozorněn má zákazník právo uplatnit reklamaci u prodávajícího.
K reklamaci je třeba dodat:
• reklamační protokol se specifikací zboží (druh zboží, barva), popis druhu vady zboží
•číslo faktury a zároveň kopii dokladu o koupi
•číslo účtu (pro případné vrácení peněz), příp. adresu, kam má být částka doručena

Zboží zasílá kupující/spotřebitel vždy čisté (tzn. ošetřené dle doporučených symbolů) a na své náklady. Pokud je reklamace uznána, je prodávající povinen uhradit kupujícímu veškeré náklady, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (např. poštovné).
Zboží není možné posílat na dobírku - pokud se takto stane, bude posláno zpět odesílateli.

Spotřebitel při uplatnění záruky má, jde-li o:
• vadu odstranitelnou: právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
• vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
• vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
• jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy

Vyřízení reklamace
• Reklamace včetně odstranění musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění
• Po uplynutí této lhůty se kupujícímu/spotřebiteli přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu
• Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že dodavatel/prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.
Podmínky byly naposledy upraveny: 3.6.2016, 18:27
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu