Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Jana S. (Janny2) ID 48190
mimibazar.cz/janny2
Oblast: Praha - západ
Telefon: 606211240
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 18.3.2007
Naposledy: 19.1.2020 14:39
Aktualizace: 20.6.2016 15:14
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
74917188
HODNOCENÍ 424
VŠECHNY FOTOGRAFIE 1
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Prodávající
Prodávajícím je Jana Svobodová - IČ: 74917188 se sídlem a kontaktní adresou:
Jesenická 513, Dolní Jirčany, PSČ: 252 44.
DIČ: CZ7857250159 - jsme plátci DPH

Osoba zodpovědná za provoz a objednávky: Jana Svobodová, e-mail: svobodova@sporthome.cz

Kontaktní údaje INFOLINKA:
info@sporthome.cz, v pracovní dny od 8.00 - 20.00, tel.: 606 211 240

Reklamace: Jana Svobodová, svobodova@sporthome.cz, v pracovní dny od 8.00 - 20.00, tel.: 606 211 240

Lhůta pro odpověď: nejčastěji do 24 hod. emailem či telefonicky.


DODACÍ lhůta:
Obvyklá doba dodání je 3 dny. Závazná lhůta je do 10 -ti pracovních dnů od potvrzení objednávky. Přesnou dodací lhůtu, pokud je zboží skladem, nebo předpokládanou dodací lhůtu, pokud zboží není skladem, se Kupující dozví od Prodávajícího v momentu potvrzení objednávky.

Dodání zboží - POŠTOVNÉ / DOPRAVNÉ, vždy dle váhy:
Dodání zboží je možné těmito způsoby:

Poštovné je po ČR přes Českou poštu za cenu 109 Kč - při platbě předem na účet. Příplatek za dobírku je 40 Kč.
Nebo je možné využít přepravu zásilkové služby PPL a to za cenu 109Kč - při platbě předem na účet. Příplatek za dobírku je 40 Kč.

U dětských ohrádek je dopravné v jiné sazbě - dle váhy.

Způsob převzetí daňového dokladu a záručního listu: společně s doručením zboží.
Možnosti dodání zboží jsou nabídnuty v objednávkovém formuláři prodávajícího.


Odstoupení od smlouvy:
V souladu se zákonem č. 40/1964 Sb. (§ 53), má Kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako Koncový spotřebitel (tzn. nikoliv jako Podnikatelský subjekt). Kupující může realizovat toto své právo osobním vrácením zboží nebo doručením zboží na vlastní náklady prostřednictvím některého z přepravců. V případě, že se Kupující rozhodne pro odstoupení od smlouvy je nutné splnit následující podmínky:
Zboží musí být vráceno s veškerým příslušenstvím (tedy včetně návodů, záručních listů atd.)
Zboží doporučujeme zaslat pojištěné a doporučeně(doporučeně neznamená na dobírku). V případě vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy na základě výše uvedeného zákona nesmí být zboží Prodávajícímu zasláno dobírkou. V případě zaslání zboží dobírkou, případně při nesplnění podmínek pro vrácení zboží při odstoupení od smlouvy, tak jak je popsáno výše, si Prodávající vyhrazuje právo neakceptovat odstoupení od smlouvy a zboží vrátit na adresu Kupujícího na jeho náklady.

Způsob stornování objednávky: objednatel může stornovat objednávku do 2 hodin od jejího uskutečnění a to mailem, popř. telefonicky v kontaktech INFOLINKY.

Vrácení peněz:
Peníze jsou vráceny prostřednictvím bankovního převodu, proto je v žádosti pro odstoupení od smlouvy nutné vždy uvést číslo bankovního účtu, na který si Kupující přeje prostředky vrátit.
Žádost o odstoupení od smlouvy s číslem bankovního účtu musí být zaslána Prodávajícímu vždy písemnou formou, musí obsahovat číslo objednávky, typ výrobku a kontaktní údaje o Kupujícím. Prodávající se zavazuje zaslat částku zpět ve lhůtě do 30 dnů po obdržení vráceného zboží včetně žádosti o odstoupení od smlouvy, která má všechny uvedené náležitosti.

Reklamační řád a záruka na zboží:
Reklamace zboží jsou řešeny v souladu s platným právním řádem.
Na zboží prodávané prostřednictvím internetového obchodu SPORTHOME se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Za vady vzniklé přepravcem neručíme (ručí za ně přepravce, věnujte zvýšenou pozornost přebírání zboží od přepravce). Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Záruční lhůta je kupujícímu oznámena v obchodních podmínkách dodavatele. Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad.
Kupující je povinen zboží neprodleně prohlédnout po jeho obdržení bez zbytečného odkladu a případné zjištěné vady oznámit prodávajícímu buď e-mailem nebo písemně Prodávajícímu.

Záruka se nevztahuje na:
vady vzniklé běžným používáním
nesprávným použitím výrobku
nesprávným skladováním
Záruka pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti se řídí zákonem č. 513/1991 Sb. (Obchodní zákoník) a souvisejícími předpisy a nevztahují se na ní prodloužené lhůty záruk u jednotlivých výrobků, nebo v rámci jednotlivých akcí. Přes toto standardní omezení jsme připraveni vstřícně a poctivě řešit případné vzniklé problémy!

Také na použité zboží se vztahuje záruka dle platných zákonů.

Řešení reklamací:
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Postup při reklamaci:
informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně
zboží zašlete jako doporučený balík na vlastní náklady na naši adresu (viz výše)
do zásilky uveďte číslo objednávky, datum převzetí zboží, důvod reklamace, vaši adresu
kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě (nebo originál)
Po uznání reklamace můžete požádat emailem, či písemně náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží ve výši běžné ceny dopravy u dopravců s rozumnými podmínkami (například PPL, nebo Česká pošta).

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákonem stanovené lhůtě 30 dní od obdržení reklamace a reklamovaného zboží. O způsobu vyřízení reklamace je Prodávající povinen informovat Kupujícího neprodleně e-mailem na adresu uvedenou v reklamaci, nebo v objednávce. V případě, že Kupující požaduje odeslání informací na jinou adresu, musí tuto skutečnost uvést v oznámení o reklamaci. Reklamační protokol bude kupujícímu dodán elektronicky (emailem) na jeho adresu neprodleně.
Podmínky byly naposledy upraveny: 7.4.2013, 20:09
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu