Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Tomáš K. (Hajdalanek) ID 486530
mimibazar.cz/hajdalanek
Bazárek na Slovensku
Oblast: Blansko
Ověřená adresa
Telefon: +420601367157
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 12.6.2013
Naposledy: 20.4.2024 17:45
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
04942485
DIČ CZ04942485
HODNOCENÍ 29
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel :

Tomáš Kupčík
Sadová 332/18
679 04 Adamov
Česká republika
tel. +420 601 367 157
tomaku-obchod@seznam.cz
IČO : 88016552
DIČ : CZ7102103789
Kompletní nabídku zboží najdete na www.hajdalanek.cz

Společné (ověřené) podmínky prodeje Ověřených obchodníků

1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Dle Občanského zákoníku §53

odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.
odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:
-na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
-na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
-na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
-na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
-na dodávku novin, periodik a časopisů,
-spočívajících ve hře nebo loterii

Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.
Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.

Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.

2. Záruční lhůty

NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.

POUŽITÉ ZBOŽÍ:
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců, tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci).

Reklamační postup uvede prodávající ve druhé - vlastní části podmínek prodeje.

3. Prohlášení
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.


Vlastní podmínky prodeje pro NOVÉ zboží:

OBJEDNÁVKY přijímáme prostřednictvím e-mailu. Do 24 hodin od Vaší objednávky Vás budeme kontaktovat. Pokud by se tak nestalo, napište nám prosím znovu, některé vzkazy chodí jako spamy, některé nedorazí vůbec. Ceny zboží jsou pevné. Při objednávce uvádějte, prosím, Vaši aktuální adresu ,jméno a telef. číslo pro dopravce, pro přehlednost pište z jedné mailové adresy.

DODACÍ TERMÍNY OBJEDNÁVKY – dodací lhůty jsou uvedeny u jednotlivých druhů zboží , případně vás budeme konkrétně informovat při potvrzení Vaší objednávky nebo zájmu o zboží.

PLATBA ZA OBJEDNÁVKY – je možná dvěma způsoby :
-platba převodem dopředu na náš bankovní účet (při potvrzení objednávky s termínem dodání dostanete fakturu na zboží s údaji pro platbu ),zboží pak odesíláme do dvou dnů od připsání na účet a termínu dodání)
-platba v hotovosti dobírkou při přejímce zboží

STORNO OBJEDNÁVKY je možné písemně do 12 hodin od provedení závazné objednávky, neprodleně nás prosím o této skutečnosti písemně informujte. Storno objednávky není možné v případě již probíhající výroby zakázkového nábytku nebo pokud je zboží již odesláno. V případě, že kupující stornuje objednávku po této lhůtě, může mu být účtován poplatek nákladů, které vznikly prodávajícímu v souvislosti s pozdním stornováním objednávky.
Pouhý dotaz na zboží není důvod k rezervaci.

ZASÍLÁME zboží prostřednictvím kurýrní služby DPD .
Cena poštovného je uvedena u konkrétního zboží.
DPD doručuje zásilky zpravidla druhý pracovní den.Zboží odesíláme několikrát týdně. Na den doručování budete informováni SMS zprávou, ve které obdržíte číslo zásilky. Balíky jsou doručovány v pracovní dny, v běžné doručovací době, kterou DPD nabízí v dané lokalitě. v průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.dpd.cz kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku.

REKLAMACI ZÁSILKY u DPD lze provést do dvou dnů od jejího převzetí.
Pokud zjistíte porušený či jinak poškozený obal při přejímce zboží od kurýra DPD , sepište tuto skutečnost již s ním do přejímkového formuláře .
Odpovědnost za poškození zboží v průběhu přepravy nese dopravce.
Při zjištění závady zboží u neporušeného obalu balíku, nafoťte prosím obal i poškozené části zboží a neprodleně nám tuto skutečnost nahlaste na tef. +420601367157, případně na mail tomaku-obchod@seznam.cz. Zahájíme reklamační řízení. Pro uznání reklamace je nutné nafocený obal a výplně balíku nevyhazovat, bez tohoto reklamace nebude uznána.

NEDODÁNÍ ZBOŽÍ - V případě, že nebude možno z jakéhokoliv důvodu zboží dodat, či bude možno odeslat pouze část objednávky, budeme Vás o této skutečnosti neprodleně písemně informovat a bude dohodnut další postup.

FAKTURU vystavujeme ke všem nákupům nového zboží, ke zboží ji přikládáme v papírové podobě.

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY KUPUJÍCÍM - zboží je možné vrátit do 14 dnů bez udání důvodu, pokud si kupující nemohl zboží prohlédnout při osobním odběru. V případě, že zboží nebude vráceno v původním obalu, s visačkami, nebo bude nějak opotřebeno, bude kupujícímu snížena původní kupní cena vraceného zboží o poměrnou část za opotřebení, či snížení hodnoty zboží jeho nekompletností. Při vracení NOVÉ věci, budou kupujícímu účtovány náklady související s vrácením zboží dle vzniklých nákladů(vystavení storno dokladu, jeho zaúčtování a poplatek banky za převod platby zpět zákazníkovi). Původní cena, kterou tedy kupující za zboží zaplatil, bude ponížena o uhrazené poštovné ke kupujícímu, o náklady prodávajícího a případně o poměrnou část snížení hodnoty vraceného zboží a bude zaslána zpět kupujícímu nejpozději do 30 pracovních dní po doručení vráceného zboží.
Zboží je nutno vracet osobně na adrese prodejce popř. zasláním poštou – řádně zabalené - jako doporučenou zásilku včetně originálu faktury. Zboží nelze vracet jeho zasláním na dobírku, takové zásilky nebudou vyzvedávány. Před odesláním zboží zpět nás prosím písemně kontaktujte.
Odstoupení od smlouvy musí být oznámeno pouze písemně - mailem. Zboží musí být doručeno do 14 dní od jeho převzetí.

ZÁRUKA na nové zboží je 24 měsíců – není-li uvedeno jinak – od převzetí zboží kupujícím. Jako záruční list slouží faktura, která je při koupi zasílána.

REKLAMACE- o uplatnění reklamace nás prosím kontaktujte e-mailem na : tomaku-obchod@seznam.cz Reklamované zboží je nutné vrátit s fakturou, která slouží zároveň jako záruční list a písemným popisem vady. Nezasílejte zboží na dobírku, takové zásilky nebudou vyzvedávány. Reklamace bude považována za neoprávněnou v případě, že k poškození došlo při neodborném zacházení nebo používáním výrobku v jiných než uvedených podmínkách, nebo jde-li o opotřebení způsobené běžným používáním. Reklamace jsou vyřizovány v zákonné lhůtě do 30 dnů, poštovné bude vráceno v běžné výši. O výsledku reklamace budete informováni. Před odesláním reklamace nás prosím kontaktujte.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ - osobní údaje (zejména jméno, příjmení a adresa) kupujících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. Veškeré údaje získané od spotřebitelů užíváme výhradně pro vnitřní potřebu obchodu (za účelem úspěšného splnění smlouvy) a neposkytujeme je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje spotřebitelů předávány v minimálním rozsahu, nutnému pro bezproblémové doručení zboží.
Podmínky byly naposledy upraveny: 15.1.2017, 5:57
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu