Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Marcela P. (alma) ID 488812
mimibazar.cz/almanabytek
Oblast: Ostrava
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 9.7.2013
Naposledy: 27.8.2014 14:23
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
67705103
DIČ CZ6057250144
HODNOCENÍ 29
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Kamenný obchod: Dvouletky 325/52, 700 30 Ostrava-Hrabůvka
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
PODMÍNKY PRODEJE
Obchodní podmínky - všeobecná ustanovení
(platné od 1.10.2011)

Všeobecná ustanovení

Základní údaje (prodávající)
Marcela Pyrtová
sídlo: Hynečkova 115, Stará Ves nad Ondřejnicí,73923
provozovna: Dvouletky 325/52, 700 30 Ostrava

Alma - nábytek
IČ: 67705103
DIČ: 6057250144
e-mail: marcelaalucka@seznam.cz
tel.: +420 608 739 951

Kupující
Kupující (koncový uživatel) poskytuje prodejci dobrovolně svoje osobní údaje a
souhlasí s jejich následným zpracováním internetovým obchodem (viz. Ochrana
osobních údajů). Kupující poskytuje pouze takové údaje, které jsou nezbytné pro
nákup na internetovém obchodě www.alma-nabytek.cz. ,www.mimibazar.cz.
Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se důkladně seznámil s obchodními
podmínkami, reklamačním řádem a souhlasí s nimi.

Základní informace
Obchodní podmínky jsou platné pro veškerý nákup realizovaný v internetovém
obchodě www.alma-nabytek.cz., www.mimibazar.cz Tyto podmínky definují práva a
povinnosti internetového obchodu a práva a povinnosti nakupujících.
Ochrana osobních údajů
Dodavatel shromažďuje osobní údaje zákazníků s jejich výslovným souhlasem.
Veškeré osobní údaje jsou použity pouze k realizaci obchodní transakce a podle
pravidel, které zvolil a odsouhlasil zákazník při vyplnění objednávkového formuláře.
Veškerá osobní data jsou provozovatelem internetového obchodu spravována s
největší opatrností a pečlivostí s ohledem na práva a potřeby zákazníků. Osobní
údaje může zákazník kontrolovat a měnit po přihlášení do uživatelského rozhraní
internetového obchodu, v sekci osobní údaje.
Získané osobní údaje shromažďuje pouze z důvodu snadnější komunikace s
klientem a realizace obchodu. Provozovatel tyto údaje nepředává žádné další osobě
nebo společnosti. Svůj souhlas s poskytnutím osobních údajů může klient kdykoli
odvolat a provozovatel je povinen jeho žádosti vyhovět.

Uzavření kupní smlouvy

Objednávka zboží

Veškeré objednávky jsou závazné. Prodávající má povinnost realizovat závazné
objednávky svých zákazníků a obstarat dodání vybraného zboží na adresu
uvedenou v objednávce.
Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku, pokud zákazník opakovaně
objednané zboží neodebírá, bez řádného důvodu jej vrací nebo nesplňuje jiné
podmínky nezbytné pro realizaci obchodu. Veškerý sortiment internetového
obchodu www.alma-nabytek.cz, www.mimibazar.cz je určen k běžnému prodeji.
Elektronicky odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy.
Klient je přehledně a srozumitelně informován o cenách všech produktů i o celkové
ceně, která odpovídá jeho nákupu .Odesláním objednávky zákazník souhlasí se
všemi podmínkami. Způsob dopravy objednaného zboží a jeho hrazení .

Zrušení objednávky
Zákazník a dodavatel mají právo bez jakéhokoli důvodu od transakce ustoupit a to
až do okamžiku potvrzení objednávky provozovatelem.
Způsob doručení vybraného zboží klientovi
Klient u každého objednaného produktu musí vybrat a potvrdit způsob dopravy
daného zboží. Odesláním objednávky klient potvrzuje zvolený způsob dopravy, jeho
úhradu i způsob platby daného zboží.
Kupující je zodpovědný za překontrolování dopraveného zboží, pokud je zboží nebo
obal balíku viditelně poškozen, je zákazník povinen překontrolovat obsah zásilky
společně s osobou doručovatele a v případě poškození produktu postupovat podle
pravidel konkrétní zvolené dopravní služby. V případě, že zboží je dopraveno
poškozené vinnou dopravce a klient nepřekontroloval stav doručeného zboží,
nemůže provozovatel internetového obchodu poskytovat žádnou náhradu.
Pokud si klient vybere místo dopravy osobní odběr na kamenné prodejně na
adrese: Dvouletky 325/52, 700 30 Ostrava, objednané zboží bude blokováno jeden
týden. Po této době bude rezervace objednávky zrušena.

Dodání zboží
Prodávající se zavazuje dodat objednané zboží v co nejkratším termínu od
potvrzení objednávky a provedené úhradě za objednané zboží .Objednaný produkt
se považuje za doručený v okamžiku doručení na adresu zákazníkem uvedenou v
objednávkovém formuláři.
Platby a hrazení zboží
Platba převodem
Hotově
Za zboží zakoupené v našem obchodě je možné zaplatit bankovním převodem,
hotově při převzetí zboží na prodejně
Součástí zásilky je vždy daňový doklad, je-li k produktu potřebný návod, je
součástí zásilky. Daňový doklad slouží jako záruční list. Součástí kupní smlouvy není
montáž ani instalace produktu. Prodávající nemá vůči zákazníkovi závazek montáže
a instalace.

Ceny a platnost nabídky
Ceny uvedené v internetovém obchodě www.alma-nabytek.cz,www.mimibazar.cz ,
jsou pravidelně aktualizován a uváděny včetně DPH 21% a jsou určeny pro
koncového zákazníka. Součástí každé dodávky je řádný daňový doklad. Veškeré
ceny i akční ceny platí do odvolání nebo vyprodání zásob.
Pro zákazníka platí cena uvedená v době vytvoření objednávky, tzn. pokud se ceny
vámi objednaného zboží po provedení vaší objednávky změní, zboží je doručeno za
cenu, která platila v okamžiku vytvoření objednávky.

Zákazník přebírající zboží
Zákazník podepsáním dodacího listu potvrzuje, že doručené zboží odpovídá jeho
objednávce a bylo doručeno nepoškozené. Na pozdější reklamace není možné brát
zřetel. Je proto v zájmu klienta se přesvědčit, že objednané zboží nemá poškozený
obal (mechanicky ani žádným jiným způsobem). V opačném případě je třeba sepsat
o poškození zásilky protokol s pověřenou osobou dopravce. V takovém případě má
zákazník nárok na slevu nebo výměnu zboží.
.
Záruka a postup v případě reklamace
Jako záruční list pro každý produkt slouží daňový doklad, který je vložený v každé
zásilce. Zákonná záruční lhůta 24 měsíců se počítá ode dne doručení a převzetí
zásilky koncovým zákazníkem. Záruku lze uplatnit pouze v souladu se záručními
pravidly konkrétního výrobku. Pokud je závada na výrobku neslučitelná s těmito
podmínkami (vady způsobené nesprávným používáním výrobku), nelze reklamaci
uplatnit. Záruční doba uvedená u všech produktů je platná pro spotřebitele a řídí se
občanským zákoníkem.
Právo na reklamaci má zákazník tehdy, má-li zboží prokazatelnou vadu, která
nebyla způsobena jeho nevhodným použitím nebo se nejedná o běžné opotřebení,
na které se záruka nevztahuje.
U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá prodávající za vadu, pro kterou byla
sjednána nižší cena.
.
Reklamované zboží zasílejte vždy pouze na adresu:
Marcela Pyrtová
alma-nábytek
Dvouletky 325/52, 700 30 Ostrava
V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v
nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu
svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodávající nemá
nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany
spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá
dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).
Všechny pravidla se řídí zákonnými normami platnými v České republice. Lhůta
pro vyřízení reklamace je třicet dní.

Stornování objednávky nebo odstoupení od smlouvy
Zákazník – spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodů a bez
jakékoli sankce do 14 dní od převzetí zboží, v souladu s platnými zákonnými
normami (§ 53 odst. 7 občanského zákoníku).
Provozovatel má právo odstoupit od smlouvy pouze do okamžiku odeslání
objednaného zboží na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři. Dodavatel
může od smlouvy odstoupit pouze v případě, že objednané zboží není k dispozici
nebo se výrazně změnila jeho cena. V každém takovém případě je dodavatel
povinen zákazníka informovat a konzultovat s ním další postup.
Při odstoupení od smlouvy je zákazník povinen zaslat v tomto smyslu elektronicky
písemné vyjádření na kontaktní adresu, uvést všechny potřebné údaje a doložit
všechny potřebné doklady.

Zboží zaslané zákazníkem zpět k dodavateli musí být zasláno kompletně, v
nepoškozeném stavu, včetně všech potřebných dokladů a pokud možno v
originálním obalu. V případě, že vrácené zboží je poškozeno, nebo z jiného důvodu
vzniknou dodavateli výdaje s uvedením produktu do původního stavu, je
zákazníkovi vrácená částka zkrácena o tyto náklady. Pokud jsou splněny všechny
podmínky pro vrácení zboží, dodavatel vrátí finanční obnos na účet zákazníka
nejpozději do třicátého dne od vrácení zboží.

Děkujeme za přečtení Marcela a Lucka
Podmínky byly naposledy upraveny: 2.1.2014, 7:24
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu