Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Ján M. (ARBOR MORAVIA S.R.O.) ID 494317
ARBOR MORAVIA S.R.O.
mimibazar.cz/arbormoraviasro
Oblast: Ostrava
Telefon: 722917306
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 5.9.2013
Naposledy: 20.1.2014 15:35
Aktualizace: 16.10.2013 14:28
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
25383035
DIČ CZ25383035
HODNOCENÍ 0
VŠECHNY FOTOGRAFIE 43
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 2
Vážení zákazníci, vítáme Vás na našich stránkách. Rádi Vám zodpovíme jakýkoliv dotaz ohledně zboží nebo zahrady. Těší se na Vás kolektiv zaměstnanců ARBORMORAVIA S.R.O.
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF

Milí nakupující,
na mých stránkách naleznete jak nabídku nového zboží, které prodávám jako komerční prodejce, tak i nabídku použitého zboží (hlavně oblečení) po mojí rodině, které prodávám jako soukromý prodej.
Zde naleznete moje podmínky prodeje pro obě kategorie zboží.

Není problém sloučit do jedné objednávky komerčně i soukromě prodávané zboží, faktura bude ale samozřejmě vystavena pouze na položky z komerčního prodeje.

Vztahy neupravené obchodními podmínkami mezi spotřebitelem a prodávajícím se řídí zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

1. OBJEDNÁVKA
Veškeré objednávky zboží provedené prostřednictvím těchto stránek jsou závazné.
Kupující má právo stornovat svoji objednávku do 24 hodin od jejího podání.
Vaši objednávku potvrdíme e-mailem do 24 hodin po jejím podání.
Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku v případě, že není možné zajistit objednané zboží. Pokud bude schopen zajistit jen část zboží, je povinen o tomto faktu neprodleně informovat kupujícího.
Pokud je zboží skladem u prodávajícího, je tento stav uveden u inzerátu.
Zboží skladem odesíláme obvykle druhý pracovní den.
Zboží, které je na objednávku, odesíláme běžně do 10-14 dnů, jen v případě, že není skladem ani u dodavatele, se může dodací lhůta prodloužit. O přesném termínu vás budeme informovat v potvrzení objednávky, nebo se na něj u nás laskavě informujte před závaznou objednávkou.
Protože současně provozujeme e-shop, může výjimečně dojít k situaci, že Vámi objednané zboží v tu samou chvíli objedná jiný zákazník. Snažíme se však takové situaci předcházet dostatečnými skladovými zásobami a průběžnou aktualizací stavu skladu v e-shopu i zde na Mimibazaru, přesto může nastat např. u výprodeje posledních kusů. V takovém případě upřednostníme zákazníka, který objednal zboží dříve. Děkujeme za pochopení.

2. CENY, DOPRAVA
Ceny zboží v době objednávky jsou závazné pro obě strany a jsou konečné.
Platbu přijímáme předem na účet pod variabilním symbolem, který bude uveden v podkladech (VS je nutno vždy uvést). Registrovaným uživatelům MMB bez negativních hodnocení zasíláme i formou dobírky.

!!! Pokud chcete zboží zaslat na jinou adresu, než máte uvedenu na MMB, uveďte ji prosíme vždy hned v objednávce! Pokud adresu posíláte dodatečně e-mailem, může se stát, že ji přehlédneme a dojde zbytečně k průtahům s dodáním zboží. !!!

Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty, a to vždy doporučeně. Poštovné je uvedeno vždy u inzerátu a je závazné.
Cenu poštovného stanovujeme podle váhy a rozměrů zásilky dle ceníku České pošty.

Balné a další poplatky neúčtujeme.


Fakturu za zboží zasíláme v elektronické podobě na e-mail nebo je přiložena v zásilce.

3. ODSTOUPENÍ DO SMLOUVY
Kupující má v případě uzavření smlouvy s použitím prostředků komunikace na dálku právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu. Odstoupení od smlouvy sdělí prodávajícímu vždy písemně (stačí e-mailem).
Odstoupení od smlouvy musí obsahovat:
prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy, identifikační údaje kupujícího (jméno, adresa), přesný název zboží a č. účtu nebo adresu pro vrácení částky složenkou a musí být doručeno nejpozději poslední den 14ti denní lhůty, která se počítá ode dne převzetí zboží.
Zboží kupující odešle na vlastní náklady na adresu prodávajícího. Zásilka musí být podána doporučeně a pojištěna na plnou cenu zboží. Zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty!
K zásilce musí být přiloženy veškeré dokumenty dokládající vznik smlouvy (doklad o zaplacení - faktura atd.).
Za zboží, které je nepoužité, nepoškozené a v bezvadném neporušeném stavu, bude kupujícímu vrácena celá částka, kterou za zboží uhradil včetně nákladů na dopravu při koupi zboží. Pokud bylo již zboží použito, opotřebováno nebo poškozeno, prodejce vyčíslí náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu, nebo vzniklou škodu na zboží. Vracená částka bude kupujícímu zaslána na jím udané číslo účtu nebo na složenkou na adresu podle instrukcí uvedených v odstoupení od smlouvy, a to nejpozději do 30 dnů od data odstoupení.
Prodejce má podle zákona 40/1964, § 53, odstavec 10 (Občanský zákoník) právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.


4. ZÁRUKA
Na veškeré zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců, není-li uvedeno jinak.
Záruka se nevztahuje na následující případy:
- zboží bylo poškozeno nevhodným, nebo neodborným zacházením,
- zboží bylo poškozeno přírodními živly,
- zboží bylo poškozeno běžným opotřebením.
Záruka se nevztahuje na vady vzniklé opotřebením způsobeným obvyklým užíváním zboží, chybnou obsluhou, neodborným nebo neoprávněným zásahem, jakož i použitím, údržbou či instalací, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou či návodem. Rovněž nebude záruka uznána v případě mechanického poškození vinou zákazníka, poškozením způsobeným nadměrným a nevhodným užíváním, zanedbáním péče o zboží či poškozením způsobeným vyšší mocí. Na zboží nesoucí znaky nekvalifikované opravy se záruka nevztahuje.

5. REKLAMACE
V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva:
- jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží , není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
- jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy,
- jde-li o vady neodstranitelné, které nebrání řádnému užívání věci, a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Reklamaci ohlásí písemně nebo e-mailem
a následně zašle nebo doručí reklamované zboží s popisem závady a kopií na adresu prodávajícího. Zboží musí být zasláno doporučeně.
Zboží laskavě zasílejte až po domluvě ohledně reklamace, urychlíte tím reklamační řízení.
Reklamace musí být prodejcem vyřízena do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
Při nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace prodejcem má spotřebitel právo na výměnu zboží nebo na odstoupení od smlouvy. Prodávající je povinen vystavit při uplatnění reklamace reklamační protokol.
V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací. V případě neoprávněné reklamace je prodávající povinen vydat písemné odůvodnění tohoto zamítnutí a zároveň spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.


Zboží je doručováno prostřednictvím služeb České pošty s.p. (dále jen doručovatel).
Za doručení zboží prostřednictvím doručovatele je účtována částka za poštovné a balné: při platbě dobírkou si k ceně zboží připočítáváme částku 85,- Kč, při platbě převodním příkazem na náš účet si připočítáváme částku 50,-Kč. Číslo našeho účtu a variabilní symbol obdržíte e-mailem.
Dodací lhůta u zboží skladem je zpravidla do 3 pracovních dnů. U zboží MAMIMO, které je vyráběno dle konkretních požadavků, je dodací lhůta 15 (maximálně 20) pracovncíh dní. Pokud není uvedeno jinak, platí dodací lhůta uvedena v popisu zboží případně v potvrzení objednávky. V případě nemožnosti dodržet dodací lhůtu Vás kontaktujeme a budeme Vás o této skutečnosti informovat.
O předání zásilky doručovateli je zákazník informován obchodníkem prostřednictvím informačního emailu na kontakt uvedený v objednávce.

Zásilky jsou odesílány kompletní (v jednom balíku). Rozdělení objednávky do více dodávek je možné ze strany prodávajícího jen v případě, že je část zboží nedostupná a hrozilo by nedodržení dodací lhůty celé objednávky. V tomto případě buou náklady na další poštovné hrazeny prodávajícím. Rozdělení objednávky do více balíků na vyžádání kupujícím je nutné potvrdit emailem s prodávajícím, jenž má právo naúčtovat vícenákady za přepravu kupujícímu.

Prodávající neručí za zpoždění dodání zboží vinou přepravce.

Zboží zůstává až do zaplacení celé kupní ceny majetkem provozovatele internetového obchodu www.betterfly.mimishop.cz.
________________________________________
IX. Záruka a reklamační řád
Na zboží nabízené na v internetovém obchodě www.betterfly.mimishop.cz poskytuje prodávající záruku 24 měsíců (není-li uvedeno jinak)v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).
Při převzetí zboží od přepravce (České pošty) je kupující povinen zásilku zkontrolovat, zda je nepoškozená. Pokud kupující zjistí na zásilce závady, je povinen uplatnit reklamaci u přepravce a sepsat s ním o tom protokol. Prodávající nenese zodpovědnost za vady vzniklé poškozením během přepravy.
Vznikne-li na zboží reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci. Reklamaci obsahující oznámení o závadách je nutné zaslat na adresu:
Natália Kykrychová, Leskauerova 8, 628 00 Brno, nebo na e-mailovou adresu: mamimo@s-potiskem.cz

Oznámení o závadách musí obsahovat:
- jméno a adresu kupujícího
- kontakt - telefon, popř. e-mail
- podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla

Po obdržení oznámení o závadách bude prodávající kupujícího informovat o následném postupu v závislosti na druhu zboží, zejména o tom, kam má kupující vadné zboží doručit. Zboží nezasílejte na dobírku, nebude převzata. Náklady na uplatnění reklamace budou kupujícímu dle zákona uhrazeny.
Pro úspěšné vyřízení reklamace je bezpodmínečně nutné, aby kupující doložil doklad o koupi zboží reklamovaného výrobku.
Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně zabaleného a chráněného zboží předaného kupujícím k přepravě nemusí být reklamace uznána.
V závislosti na druhu vad a na povaze zboží v souladu s právními předpisy platnými v České republice bude oprávněná reklamace řešena do 30 dní opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny. V případě neoprávněné reklamace Vám bude zboží zasláno na Vaše náklady zpět.
Poskytnutá záruka se nevztahuje zejména na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, na vady vzniklé neodbornou manipulací nebo uskladněním. Dále se záruka nevztahuje na vady vzniklé užíváním výrobku v rozporu s návodem k obsluze, zanedbanou údržbou nebo užíváním výrobku k jinému účelu, než ke kterému je určen.
________________________________________
X. Ochrana osobních dat
Natália Kykrychová jako provozovatel internetového obchodu tímto prohlašuje a se zavazuje, že svěřená osobní data nebude bez souhlasu vlastníka těchto dat jakkoliv poskytovat třetí osobě a nepoužije svěřená osobní data ke komerční nabídce nesouvisející s propagací internetového obchodu . Současně se zavazuje k tomu, že na přání zákazníka i bez udání důvodu kdykoliv jeho osobní data vymaže ze své databáze.
________________________________________
XI. Závěrečná ustanovení

V situacích, které neupravují tyto obchodní podmínky se vztah kupujícího a prodávajícího řídí platnými právními úpravami, především Obchodním a Občanským zákoníkem. Tyto Obchodní podmínky jsou platné od 1.4.2011 a nahrazují jakékoliv předcházející obchodní podmínky. Vyhrazujeme si právo na změnu Obchodních podmínek bez předchozího upozornění.

Provozovatel internetového obchodu - KONTAKTNÍ ÚDAJE
Sídlo
ARBOR MORAVIA s.r.o
Opletalova 608/2
736 01 Havířov Šumbark
info@arbormoravia.cz
Zodpovědná osoba: Ing. Ján Marko
IČ: 25383035
DIČ: CZ25383035
Provozovna: ul. Klimšova. 1878
735 41 Petřvald
tel: +420 59 654 20 98
fax: +420 59 654 13 60
ČSOB, a.s. Ostrava
č.ú.: 126373398/0300
Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném Krajským obchodním soudem v Ostravě oddíl C, vložka 17025
Areál firmy se nachází v Petřvaldě u hlavní cesty č. 59 ve směru Ostrava - Karviná na křižovatce ulic Ostravská a Klimšova - naproti firmě SGB. Zastávka autobusu - Petřvald, lékárna.
Podmínky byly naposledy upraveny: 16.9.2013, 23:55
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu