Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Helena J. (Mankshop.cz) ID 501444
Manchester
mimibazar.cz/mankshopcz
Oblast: Domažlice
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 26.10.2013
Naposledy: 27.8.2019 11:11
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 49
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
PROSÍM PŘED NÁKUPEM ČTĚTE PODMÍNKY PRODEJE!!!!Zboží nevyměnuji ... a o cenách nesmlouvám .. také to tak nedělám když si někde něco kupuji děkuji za pochopení . Zboží skladem odesílám ihned.
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel
Helena Jónásová

Hruškova 607
Domažlice
34401
Česká republika

tel. +420723311451

IČ 88238130

Pěkný den všem nakupujícím.......

Vítejte u nás v obchodě.

Zboží skladem odesílám do tří dnů, v případě platby převodem odesílám zboží po připsání peněz na můj účet.
Všechny balíčky posílám doporučeně nebo na dobírku. Dle domluvy lze zboží vyzvednout osobně.

Některé zboží není skladem, proto vždy informuji o dostupnosti.

Vážení nakupující
Děkujeme že jste navštívili náš obchůdek. Vámi vybrané věcičky vám rezervuji po domluvě.

Vždy vás budu kontaktovat do 48 hodin, pokud tak neučiním prosím o vaši trpělivost, popř.mě prosím kontaktujte přes vzkazy. Nesedíme celý den u PC, objednávky vyřizujeme v dopoledních hodinách-viz.níže.

PRODEJCE A PROVOZOVATEL INTERNETOVÉHO OBCHODU:
Helena Jónásová
IČ 88238130
(nejsem plátce DPH)

KONTAKTNÍ ADRESA (sídlo firmy):
Hruškova 607, Domažlice, 344 01
tel. 723 311 451 - v pracovní dny 10:30 - 17 hodin, o víkendu formou SMS
e-mail: mankshop@seznam.cz



















Část I.

1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.


2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení, mechanického opotřebení a nebo nedodržení návodu k použití.


Reklamační postup je uveden níže ve druhé – vlastní části podmínek prodeje.


3. Prohlášení:

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz http://www.mimibazar.cz/podminky_prodeje.php?id=501444 .

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.


Část II.

NABÍZENÉ ZBOŽÍ:
NOVÉ ZBOŽÍ - různých značek dovezené přímo z Anglie!!! (dovážíme pouze nové, nenošené zboží z velkoskladů)

TERMÍNY UZÁVĚREK:

Přesné termíny uzávěrek vám vždy sdělím při objednávce,popř.je uveden v příslušném albu. Většina zboží je na objednání je třeba počítat s min.termínem dodání do ČR cca 14 dní.Vždy nakupujícího o termínu informujeme. Pokud nakupující s tímto termínem nesouhlasí popř.neodpoví meilem,telefonicky nebo jiným způsobem , že termín dodání vyhovuje-zboží neobjednáváme!!!!!!!!!!!!!!!


REZERVACE:
Zboží rezervuji maximálně 24 hodin, potom nabízím znovu do prodeje (pokud se neozvete). V případě, že potřebujete delší čas na rozmyšlenou, je možná samozřejmě domluva, ale je potřeba o delší rezervaci požádat.
U své objednávky prosím uvádějte vždy svou adresu, urychlíte tím odeslání balíčku!!!

PLATBA:
Peníze za zboží můžete poslat předem na účet do 7 pracovních dnů (připsání částky na účet). V případě, že budete potřebovat na platbu delší čas, ráda vyjdu vstříc, je nutné požádat hned při objednání zboží.

Další možností je platba dobírkou.

ODESLÁNÍ:
Balíčky se snažím odesílat vždy max. do 3 pracovních dnů po připsání peněz na účet, což kontroluji každý den. O odeslání balíčku Vás budu informovat vzkazem v albu nebo e-mailem. Balíky odesílám Českou poštou, u větších zásilek je možno se domluvit na jiném způsoby dopravy (např. PPL) či osobním odběru.

POŠTOVNÉ:
Poštovné účtuji následujícím způsobem:
- větší balíčky s menší hodnotou a s výškou nad 5 cm posílám jako „doporučený balík“ za 65 Kč
- větší balíčky s vyšší hodnoutou a s výškou nad 5 cm posílám jako "cenný balík" za 75 Kč.
- menší balíčky s výškou do 5 cm a s hodnotou do 500 Kč posílám jako „doporučenou zásilku“ za 45 Kč
- při nákupu zboží za 1500 Kč a více máte poštovné zdarma


Je možné balík zaslat také jako "balík do ruky" nebo "balík na poštu", Česká pošta garantuje dodání do rukou adresáta nebo na poštu již následující pracovní den a máte možnost být informováni o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem !!!

BALÍK DO RUKY
• Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice.
• Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den.
• Adresát si může upravit čas nebo způsob doručení.
• Ve vybraných lokalitách nabízíme volbu odpoledního doručování.
• Možnost garantovaného času dodání do 10./12./14. hodiny nebo v sobotu.
• Adresáta informujeme o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání.

BALÍK NA POŠTU
• Unikátní služba pro přepravu vnitrostátních balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice.
• Odesílatel nebo adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí.
• Garance možnosti vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den.
• Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.
• Prostřednictvím nástroje umístěného na e-shopech nebo na našich webových stránkách si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.
• Adresáta informujeme o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště.



REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
Vrácení zboží bez udání důvodu je možné do 14 dnů od převzetí zásilky. V tomto případě vracím na Váš účet částku za zboží (bez poštovného) a to do 30 dnů od převzetí zásilky dle zákona, zpravidla takto činím během 7-10 dnů od převzetí zboží.
Vrátit bez udání důvodu lze i nové zboží, které již nemá původní obal nebo je bez visačky. V tomto případě mohu účtovat přímo úměrné opotřebení výrobku.
Vždy se snažím uvést podrobně stav, případně popsat každou vadu a kaz. Pokud se stane, že neúmyslně něco přehlédnu, samozřejmě vracím na základě zákona o ochraně spotřebitele zpět platbu (cena za zboží + poštovné).

V případě ztráty zásilky Českou poštou je zákazníkovi vrácena celá částka včetně poštovného do 30 dnů od ztráty zásilky.

ZÁRUČNÍ LHŮTA:
Na zboží je záruční doba poskytována dle platného záručního řádu ( 24 měsíců).

OBJEDNÁVKY A STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVKY:
Na Vaše objednávky, rezervace a e-maily odpovídám pokud možno ihned, pokud to není možné, odpovím nejpozději do 48 hodin.
Pokud se neozvu do 48 hodin a není v albu žádný vzkaz o mé nepřítomnosti, napište mi prosím znovu, občas zlobí elektronická pošta, ať předejdeme případnému nedorozumění.
Stornování objednávky je možné do 24 hodin od podání Vaší objednávky buď telefonicky, nebo e-mailem.

NEDODÁNÍ OBJEDNANÉHO ZBOŽÍ:
Jestliže se stane, že objednané zboží nebudu schopna dodat (např. kvůli nedodání zboží od dodavatele), obratem Vás o tom budu informovat a případnou platbu (cena za zboží + poštovné) vracím zpět na Váš účet.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ:
Prodejce je nucen shromažďovat některé osobní údaje jako je jméno a adresa zákazníka.
Tyto údaje slouží pouze k vyřízení objednávky a realizaci dodávky objednaného zboží.
V žádném případě nejsou tyto údaje žádným dalším způsobem zpracovávány.

UKONČENÍ OBCHŮDKU:
Prosím o zaslání zprávy o doručeném balíčku, pokud se neozvete do 14 dnů od odeslání, považuji obchůdek za ukončený!! Děkuji za pochopení.

PŘEJI VÁM PŘÍJEMNÝ NÁKUP ...
Podmínky byly naposledy upraveny: 6.12.2014, 15:24
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu