Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Karolína S. (BEZVABOTKY) ID 523923
mimibazar.cz/bezvabotky
Oblast: Brno
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 13.5.2014
Naposledy: 20.9.2016 10:50
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 3
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
PRODEJNA JUNIOR
BEZVA BOTKY
VÍDEŇSKÁ 45, BRNO - ŠTÝŘICE 6639 00
ČESKÁ REPUBLIKA
tel. 734 313 045
E-mail : bezvabotky@seznam.cz

PRODEJNA DĚTSKÉ OBUVI
BEZVA BOTKY
PALACKÉHO 216, 541 01 TRUTNOV
tel. 731 155 791

Prodáváme pouze NOVÉ ZBOŽÍ!

Délku stélky vám na požádání u dané velikosti sdělíme.


ČÁST I.
1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)
- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Reklamační postup je uveden níže ve druhé – vlastní části podmínek prodeje.

3. Prohlášení:
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19 .
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

=====================================================================

Část II.
DOBRÝ DEN VÁŽENÍ A MILÍ ZÁKAZNÍCI ,

PŘEDNOSTNÍ JE PRO NÁS PRODEJ V KAMENNÉ PRODEJNĚ, PROTO JE MOŽNÉ, ŽE ZBOŽÍ, KTERÉ JE INZEROVÁNO, JE JIŽ BOHUŽEL VYPRODÁNO - AKTUÁLNÍ SKLADOVÉ ZÁSOBY NAJDETE NA ESHOPU, NEBO VÁM PROVĚŘÍME NA ZÁKLADĚ TELEFONÁTU ČI E-MAILU.

AKTUÁLNĚJŠÍ A ŠIRŠÍ VÝBĚR ZBOŽÍ JE NA NAŠEM E-SHOPU - WWW.BEZVABOTKY.CZ

POKUD SE VÁM NĚJAKÉ ZBOŽÍ LÍBÍ, ZAREZERVUJTE SI JEJ, ODEŠLETE ČÁSTKU S PŘIČTENÝM POŠTOVNÝM NA ČÍSLO ÚČTU 372 311 213 / 0300 - JAKO VS UVEĎTE SVÉ ID, případně druh zboží , A K INZERÁTU PŘIDEJTE ADRESU A KONTAKT NA VAŠI OSOBU !!!!!!

Zboží bude odesláno nejpozději TŘI pracovní dny po připsání platby na účet , po dohodě je možno zaslat jako balík do ruky s doručením druhý den, jestliže dojde k prodlení s odesláním, domluvím se s Vámi předem písemně.

OSOBNÍ ODBĚR JE MOŽNÝ V PRODEJNĚ BEZVA BOTKY, VÍDEŇSKÁ 45, BRNO, nebo NA PRODEJNĚ BEZVA BOTKY, PALACKÉHO 216, 541 01 TRUTNOV - DLE TOHO NA KTERÉ PRODEJNĚ SE ZBOŽÍ NACHÁZÍ.

ZBOŽÍ MEZI PRODEJNAMI NEPŘEPOSÍLÁME.

Otvírací doba kamenné prodejny :
BRNO - PONDĚLÍ – PÁTEK 10 – 12 / 13 - 18 hod.
TRUTNOV - PONDĚLÍ - PÁTEK 9 - 17:30 hod , SOBOTA 9 - 12 hod.

ÚPRAVA PROVOZNÍ DOBY - NAPŘ. DOVOLENÁ, MIMOŘÁDNÉ PRODEJE A PODOBNĚ NAJDETE VŽDY S PŘEDSTIHEM NA WWW.BEZVABOTKY.CZ

VYZVEDÁVÁNÍ INTERNETOVÝCH OBJEDNÁVEK JE MOŽNÉ DENNĚ DO 17:30 HODIN PO DOHODĚ.

PLATEBNÍ KARTY AKCEPTUJEME - PŘI PLATBĚ KARTOU +3% Z CENY POPLATEK BANCE.

VEŠKERÉ EVENTUELNÍ REKLAMACE MOŽNO ŘEŠIT V BEZVA BOTKÁCH DLE TOHO NA KTERÉ POBOČCE BYLO ZBOŽÍ ZAKOUPENO.

TELEFONNÍ SPOJENÍ - PROSÍM !!! volejte pouze v uvedené provozní době (i my se potřebujeme věnovat rodině), pokud vám telefon nebereme, obsluhujeme zákazníky v obchůdku, zkuste to později nebo mailem.

MAIL : bezvabotky@seznam.cz
(maily vyřizujeme pouze Po-Pá v otevírací době obchůdku )

Na MMB publikujeme pouze část naší nabídky.
Kompletní a aktuální nabídku najdete v našem e-shopu www.bezvabotky.cz .


VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud jste si nesprávně vybrali, např. velikost, provedení apod. nepoužité a nepoškozené zboží Vám po domluvě rádi vyměníme. Prosím pečlivě si při objednávkách promyslete velikost zboží. V případě, že si nejste velikostí jisti, můžete nás kdykoliv obrátit buď telefonicky na 734 313 045, nebo přes Email: bezvabotky@seznam.cz

V souladu s občanským zákoníkem (paragraf 53, odstavec 7) můžete bez udání důvodu zboží vrátit do 14 dnů od doručení. My Vám vrátíme peníze na Váš účet případně poštovní poukázkou.

Na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu má zákazník právo vždy, pokud kupuje věc přes internet. Vrátit bez udání důvodu lze pouze nové zboží. U zboží, které již nemá původní obal či nemá visačky, bylo použito, opotřebováno či dokonce poničeno, má prodejce právo vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku. Mějte prosím na paměti, že použitím či vypráním, ztrácí nové značkové zboží většinu své hodnoty (je nadále za původní cenu neprodejné, nelze tedy pak následně vracet celou kupní cenu)! Proto si raději zboží vždy nejprve prohlédněte a vyzkoušejte než ho začnete užívat.

Pokud je to možné, vracejte prosím zboží:
V původním obalu (pokud zboží původní speciální obal má)
Nerozbalené (pokud zboží má původní speciální obal)
Se všemi doklady (doklady, které byly se zásilkou zaslány)

V případě, že vracíte během 14denní lhůty zboží již použité
Podle paragrafu 53, odstavce 8, občanského zákoníku, nemáte právo vrátit ani vyměnit zboží, pokud jste objednávali v rámci své podnikatelské činnosti nebo pokud:
Zboží bylo upraveno podle Vašeho přání.
Zboží podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání.

Právo spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy

1. Ustanovení tohoto článku VIII. obchodních podmínek se vztahují výhradně na kupujícího, který je spotřebitelem. Je-li tedy níže v tomto článku použito výrazu „spotřebitel“, je tím míněn kupující, který je spotřebitelem.
2. Spotřebitel má právo bez uvedení důvodu odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne převzetí zboží. .Lhůta pro odstoupení se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu prokazatelně odešle prodávajícímu oznámení, že od kupní smlouvy odstupuje.
3. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů zboží, které od něho obdržel. Náklady na vrácení předmětného zboží prodávajícímu nese v takovém případě spotřebitel.
4. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží v nezbytné minimální výši, stejným způsobem, kterým je od něj přijal. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
5. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním nepoškozeném obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nese kupující.Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty předmětného zboží.
6. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu škody a započíst jej na vracenou částku.
7. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
8. V souladu s příslušným ustanovením NOZ sděluje prodávající spotřebiteli, že spotřebitel je oprávněn (nikoliv však povinen) využít pro odstoupení od kupní smlouvy ve smyslu tohoto článku obchodních podmínek, který je dostupný níže.
====================================================================

ZPŮSOB DORUČENÍ

ČESKÁ POŠTA - POJIŠTĚNÝ BALÍK
Balík české pošty, odeslání nejdpozději druhý pracovní den po připsání platby na účet, v případě dobírky do dvou dnů po potvrzení objednávky. DOBA DODÁNÍ NENÍ POŠTOU GARANTOVÁNA. ZÁSILKU LZE SLEDOVAT, PRODÁVAJÍCÍ MÁ POTVRZENÍ O ODESLÁNÍ A V PŘÍPADĚ ZTRÁTY ČI POŠKOZENÍ LZE UPLATNIT REKLAMACI A NÁROK NA NÁHRADU ZA UHRAZENOU CENU ZBOŽÍ. CENA PLATÍ PRO DORUČENÍ V RÁMCI ČR, V PŘÍPADĚ ZASLÁNÍ DO ZAHRANIČÍ BUDE CENA PŘEKALKULOVÁNA DLE AKTUÁLNÍHO CENÍKU ČESKÉ POŠTY.
POŠTOVNÉ – 110,00 KČ
BALNÉ – ZDARMA

ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY
BALÍK DO RUKY ČI NA POŠTU - DODÁNÍ DRUHÝ PRACOVNÍ DEN PO ODESLÁNÍ. PRODÁVAJÍCÍ MÁ POTVRZENÍ O ODESLÁNÍ, ZÁSILKU JE MOŽNO SLEDOVAT, V PŘÍPADĚ ZTRÁTY ČI POŠKOZENÍ LZE REKLAMOVAT.CENA PLATÍ PRO DORUČENÍ V RÁMCI ČR, V PŘÍPADĚ ZASLÁNÍ DO ZAHRANIČÍ BUDE CENA PŘEKALKULOVÁNA DLE AKTUÁLNÍHO CENÍKU ČESKÉ POŠTY.
POŠTOVNÉ – 130,00 KČ
BALNÉ – ZDARMA

OSOBNÍ ODBĚR
Vyzvednutí zboží na adrese kamenné prodejny Brno, Vídeňská 45.
POŠTOVNÉ – ZDARMA
BALNÉ – ZDARMA

ZPŮSOB ÚHRADY

PLATBA PŘEDEM NA ÚČET - BEZ POPLATKU
číslo účtu Vám bude zasláno při potvrzení objednávky

DOBÍRKA ČESKÉ POŠTY - 60,00 KČ
platba dobírkou České poště - Dobírku lze volit pouze při doručovací adrese na území ČR

HOTOVĚ - BEZ POPLATKU
Platba hotově při osobním převzetí ! POZOR ! při platbě kartou účtujeme k ceně +3%

=====================================================================

ODPOVĚDNÁ OSOBA
Karolína Sobotková

PROVOZOVATEL
MACH-99 s.r.o.
Šimáčkova 1827 / 206 , 628 00 Brno
Česká republika
tel. 734 313 045
IČ 25554433
DIČ CZ25554433

Jsme plátce DPH.

OBCHODNÍ PODMÍNKY NAJDETE NA ESHOPU
http://www.bezvabotky.cz/

Přeji příjemné nakupování..... nás to prostě baví
díky Karolína
Podmínky byly naposledy upraveny: 19.1.2016, 18:17
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu