PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
ZDRAVÍM VŠECHNY KTEŘÍ MAJÍ ZÁJEM O MÉ ZBOŽÍ :-)

OBJEDNÁVKA:


PROSÍM PIŠTE DO OBJEDNÁVEK ADRESU KAM CHCETE ZASLAT+TELEFON NA PŘÍJEMCE

PŘI PLATBĚ Z BANKOVNÍHO ÚČTU , KTERÝ JE VEDEN NA JINOU OSOBU NEŽ JE TA KTERÁ OBJEDNÁVKU USKUTĚČNILA UVÁDĚJTE DO POZNÁMEK PRO PŘÍJEMCE CELÉ JMÉNO TOHO KDO OBJEDNÁVKU USKUTEČNIL + KONTAKTNÍ TELEFON !!!!!!!!!!!!
Urychlíte tím odeslání Vašeho balíčku a předejdete zbytečným nedorozuměním.

UPOZORŇUJI POKUD ZBOŽÍ NEBUDE UHRAZENO DO 3DNŮ (pokud se nedomluvíme jinak) UVOLŇUJI HO IHNED K DALŠÍMU PRODEJI

OSOBNÍ ODBĚR MOŽNÝ PO TELEFONICKÉ DOMLUVĚ V JABLUNKOVĚ

Zodpovědná osoba:
Roman Sikora
Bukovecká 79
Jablunkov
739-91
ID 528592
+420 607036202
pecenahusa@seznam.cz


Na nové zboží je záruční doba poskytována dle platného záručního řádu.
Použité zboží prodávám a na toto zboží neposkytuji záruku.


Zboží je zasíláno prostřednictvím:
České pošty,PPL,GEIS,DPD,UPS


REKLAMACE, VRÁCENÍ A ZÁRUKA NA ZBOŽÍ:

° záruka se vztahuje pouze na výrobní vady - v případě zjištění neopravitelné výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus nebo bude zákazníkovi vrácena peněžní částka.
° záruka se nevztahuje na vady způsobené používáním zboží jiným způsobem než je uvedeno v návodu, běžným opotřebením nebo poškozením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním, neodborným zásahem nebo v důsledku živelních pohrom - v případě jakékoliv neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zpět zákazníkovi.
° v případě REKLAMACE nás kontaktujte na e-mail: pecenahusa@seznam.cz
° Oprávněnou reklamaci řeším max. do 30 dnů od obdržení zboží

° Odstoupení od kupní smlouvy je právem zákazníka, které však nesmí být zneužíváno a využíváno např. v úmyslu bezplatného zapůjčení zboží.
° Prodávající se zavazuje, že po dohodě se zákazníkem a doručení takového zboží, vrácené zboží převezme.
° Zboží by mělo být vráceno nepoškozené, kompletní, bez jakýchkoliv známek použití.
° Vrátit bez udání důvodu nelze zboží, které právě již nemá původní obal, bylo použito nebo třeba nemá visačky.

° V případě vrácení zboží, které bylo používáno, je ušpiněné nebo poškozené, si prodávající vyhrazuje právo vrátit částku poměrně sníženou o vzniklé opotřebení.
° Zásilka musí být odeslána doporučeně nebo jako pojištěný balík, nikoliv obyčejně nebo dobírkou.
° Uplatní-li spotřebitel právo na vrácení zboží má dodavatel dle §53 odst.10 Občanského zákoníku právo na náhradu nákladů spojených s vrácením zboží (tím se rozumí náklady za rozbalení zboží, kontrolu zboží, zda je v pořádku - čisté, nepoškozené, kompletní, za zavedení zboží zpět do systému, naskladnění, vystavení opravného dokladu, vrácení peněz zákazníkovi, vrácení zboží zpět do prodeje). Vrácení výrobku dodavateli provádí spotřebitel na vlastní náklady.
° Balík si při převzetí od SMLUVNÍHO PŘEPRAVCE vždy pečlivě zkontrolujte. V případě poškození zboží během přepravy je nutné ihned sepsat reklamační protokol s daným přepravcem

Způsob stornování objednávky (zákazníkem do 24 hodin mailem)

Ochrana osobních údajů:
Veškeré Vaše osobní údaje, jméno, adresa, telefon slouží výhradně pro potřebu prodejce a slouží pouze k vyřízení objednávky. Nejsou nikterak dále využívány či zveřejněny.

POKUD OBJEDNÁVKU NEUHRADÍTE A NEOZVETE SE A NEBO SE OZVETE, ŽE JSTE SI NÁKUP ROZMYSLELI...PÍŠU AUTOMATICKY ZÁPORNÉ HODNOCENÍ A DÁVÁM NA ČERNOU LISTINU.

Děkuji Všem a přeji Vám příjemné nakupování :-)
Roman Sikora
Podmínky byly naposledy upraveny: 25.3.2017, 19:07
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt

© 2004-2022 CZECH NEWS CENTER a.s.