Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Irena Š. (Iriska Š) ID 533043
mimibazar.cz/Iriska-S
Oblast: Praha
Ověřená adresa
Telefon: 775678599
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 31.8.2014
Naposledy: 4.10.2016 9:09
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
87508290
HODNOCENÍ 111
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF

INTERNETOVÝ PRODEJ BAZAROVÉHO I NOVÉHO ZBOŽÍ.

IČO 87508290
Nejsem plátce DPH.


Irena Švandová
Frýdlantská 1302/14
Praha 8, 18200

mobil: 775678599 -možno po-pá:9.00-16.00hod,
email: irena.svandova@seznam.cz

ČÍSLO ÚČTU je 9034606001/5500


*********************ODPOVĚDI**********************
NA VAŠE DOTAZY, OBJEDENÁVKY ,SE VŽDY OZVU V DOPOLEDNÍCH NEBO VE VEČERNÍCH HODINÁCH -V ROZMEZÍ 0-48 HODIN.
DOTAZ NA ZBOŽÍ,NEBERU JAKO ZÁVAZNOU OBJEDNÁVKU,POKUD NEOBDRŽÍM ODPOVĚĎ DO 24.HODIN,PŘENECHÁVÁM ZBOŽÍ AUTOMATICKY DALŠÍMU ZÁJEMCI,POPŘÍPADĚ VRÁCÍM ZPĚT DO PRODEJE .
V PŘÍPADĚ MÉ NEPŘÍTOMNOSTI,DOVOLENÉ AJ.-VŽDY ZANECHÁM VZKAZ.

°°°°°°°°°°°°°STORNO OBJEDNÁVKY°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Pokud si přejete objednávku zrušit z nějakého vážného důvodu, informujte mě prosím e-mailem. Objednávku lze úplně stornovat před expedicí zboží do 24 hodin.


REKLAMACE A ZTRÁTA ZÁSILKY:

REKLAMACE SE ŘÍDÍ DLE ZÁKONA O OCHRANĚ SPOTŘEBITELE . SNAŽÍM SE VŽDY PEČLIVĚ POPSAT STAV DANÉ VĚCI, ALE MŮŽE SE STÁT, ŽE SI NEVŠIMNU NĚJAKÉ VADY, SPLETU VELIKOST ČI ZBOŽÍ. A PROTO PAK VRACÍM CELOU ČÁSTKU ZA ZBOŽÍ I POŠTOVNÉ, JEŽ MI BYLO ZASLÁNO NA MŮJ ÚČET. POKUD SE ZÁSILKA ZTRATÍ, PENÍZE VÁM VRÁTÍM DO 30 PRAC. DNŮ I S POŠTOVNÝM STEJNĚ TAK I PŘI REKLAMACI POŠTY VRACÍM CELOU ČÁSTKU I S POŠTOVNÝM ZPĚT NA ÚČET ZÁKAZNÍKA . POŠTA SE TOTIŽ BUDE DOTAZOVAT, JESLTI VÁM BALÍČEK OPRAVDU NEPŘIŠEL, POTOM REKLAMACI UZAVŘE A VYPLATÍ ČÁSTKU ZA BALÍČEK. POKUD NEBUDETE SPOKOJENA S VELIKOSTÍ ZBOŽÍ, KTERÉ JSTE SI OBJEDNALA, JESTLIŽE TO BUDE V MÝCH SILÁCH A ZBOŽÍ BUDE K MÁNÍ, LZE JEJ VRÁTIT A VYBRAT JINÉ ZBOŽÍ, NEBO VRÁTÍM PENÍZE NA ÚČET.

Jestliže by se stalo, že bych objednané zboží nebyla schopna doručit, kontaktuji Vás a domluvíme se na dalším postupu, popř. na vrácení peněz.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY:

V případě, že to umožňují zákony ČR, má zákazník ve lhůtě 14-ti dnů právo odstoupit od smlouvy. Zboží musí být vráceno na náklady zákazníka, zboží zaslané na dobírku nevyzvedáváme. Po kontrole zboží se dodavatel spojí se zákazníkem a dohodne způsob vrácení ze zaplacené částky.
Vrátit bez udání důvodu lze i nové zboží, které právě již nemá původní obal, bylo použito nebo třeba nemá visačky. Pak si prodejce může vrácenou částku
ponížit o opotřebení výrobku.

1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

Vzorový formulář odstoupení od smlouvy:
Adresát (zde vložte jméno a příjmení/název obchodní firmy, adresu sídla, popř. faxové číslo a emailovou adresu prodávajícího) ..................................................................................................................................................
Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží
(uveďte název zboží, popř. číslo objednávky, počet kusů a pod.)........................................................................
Datum objednání zboží ......................................................................................................
Datum obdržení zboží ........................................................................................................
Jméno, příjmení a adresa spotřebitele/nakupujícího ..............................................................

Datum ......... (v případě zaslání odstoupení od smlouvy v listinné podobě přidejte rovněž podpis)..................

2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)
- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Reklamační postup je uveden níže ve druhé – vlastní části podmínek prodeje.

3. Ochrana osobních údajů
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

4. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.
Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/



ZÁRUČNÍ DOBA:

ZARUČNÍ DOBA NA NOVÉ ZBOŽÍ JE ZE ZÁKONA 24 MĚSÍCŮ.

Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího
se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím.
Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost
prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané
buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách.




* *********************ZBOŽÍ********************
-V BAZÁRKU NABÍZÍM ZBOŽÍ-POUŽITÉ-SECONDHAND I ZBOŽÍ NOVÉ. -VEŠKERÉ ZBOŽÍ JE SKLADEM.
Ceny jsou uvedeny bez poštovného
Vždy se snažím oblečky důkladně popsat. Některé Věcičky jsou po mých dětech, velké množství zakoupené mnou ve špatné velikosti či do zásoby, což většinou neunosíme :o). Najdou se u mne i věci "nové", které jsme nestihli unosit a nebo jsme dostali darem a nehodí se nám A PAK TAKÉ VĚCI NOVÉ OBJEDNANÉ Z ANGLIE.
Vždy se snažím danou věc popsat ,dle skutečného stavu, ale nikdo není neomylný, tudíž pokud se přehlédnu ,

*******************POŠTOVNÉ*******************
-poštovné si účtuji dle platného ceníku ČS.Pošty.
-balíčky do 2 kg do 500 Kč 60 Kč poštovné
-balíčky nad 2 Kg od 500 -2 Kg 70 Kč poštovné.
-balíčky poslané jako křehké 100 Kč poštovné

****************PLATBY*************************
Vaši platbu očekávám do 8 dnů od zaslání podkladů-pokud Vám tento termín nevyhovuje, je možno jej prodloužit-písemnou formou-vždy vyjdu ráda vstříc.



*******************BALÍČKY******************************

-Balíčky posílám 2-3x v týdnu, nebo dle možností.
-NA DOBÍRKU PO ŠPATNÝCH ZKUŠENOSTECH NEZASÍLÁM

*******************DALŠÍ OZNÁMENÍ****************
MOŽNOST OSOBNÍHO ODBĚRU JE MOŽNÝ VŽDY PO DOHODĚ.


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PROSÍM O ADRESY JIŽ PŘI OBJEDNÁNÍ !!!!!!!!!!!!!!!
PŘI OBJEDNÁNÍ ČEKEJTE NA PODKLADY , PŘI KTERÝCH VÁM POŠLU VARIABILNÍ SYMBOL, KTERÝ NEZAPOMEŇTE !!!! UVÉST NA PŘÍKAZ PRO IDENTIFIKACI PLATBY !!!!!!!!!!!!!!!!!!! BOHUŽEL,JINAK SE ZPOZDÍ ODESLÁNÍ BALÍČKU.

-VĚCI NEMĚNÍM!!!-


-Vaší objednávkou potvrzujete respektování mých podmínek prodeje.
Děkuji a doufám, že s Vaším výběrem budete spokojeni. Irena
Podmínky byly naposledy upraveny: 1.7.2016, 23:27
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu