Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Ivo V. (Camus) ID 533481
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 3.9.2014
Naposledy: 23.6.2015 17:11
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 11
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Prodávající:

As Soon As, s.r.o

Sídlo: Jaurisova 515/4, 140 00 Praha 4-Michle

IČ: 03988791

Evidence: vedená u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou: C 240766

Provozovna: Pod Jánským kopečkem 40, 586 01 Jihlava

Cena zboží

Uvedené ceny v našem obchodě jsou konečné, včetně DPH a všech poplatků.

Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu.

Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží.



Platební podmínky

Zboží lze uhradit následujícími způsoby:

Dobírka: platba při převzetí zboží od dopravce


Platba bankovním převodem: zboží odesíláme po připsání platby na náš bankovní účet. Po obdržení objednávky Vám do 24 hodin zašleme na e-mail podklady k platbě ( číslo účtu, variabilní symbol a částku). Pokud platba nebude připsána na našem bankovním účtě do 10 dní od zaslání podkladů k platbě, je prodejce oprávněn objednávku stornovat./pokud není dohodnuto jinak /
-
Dodací podmínky

Dodací doba začíná dnem obdržení závazné objednávky. Pokud je zboží skladem, expedujeme Vaši objednávku max. do 3 pracovních dní od přijetí platby na účet, či po obdržení objednávky v případě výběru platby dobírkou.

Protože je v naší nabídce zboží od různých dodavatelů, jsou také různé dodací doby u zboží, které není ihned skladem. Objednávky se vždy snažíme vyřídit v nejbližším možném termínu.
-

Doprava:

Doprava u platby předem na náš účet je 90.-

Doprava u platby dobírkou 130,- Kč

Objednávka nad 4000.- je odesílána bez nákladů na dopravu

Dostupnost zboží je u každého zboží uvedena. Dostupnost zboží se rozumí, kdy bude zboží dostupné v obchodě a jedná se o pracovní dny.


Odstoupení od smlouvy

Byla-li smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), zákazník má v souladu s zákonem právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží bez uvedení důvodu.

O úmyslu vrátit zboží nás předem informujte.

Pokud se rozhodnete využít tohoto práva, je nutné učinit následující:

Projevit svoji vůli odstoupit od smlouvy a to buď písemně na elektronickou adresu: kacirova@seznam.cz , osobně nebo telefonicky na čísle 602 557 352, uveďte: vaše jméno, adresu, číslo faktury, číslo účtu, na který bude vrácená částka za zboží převedena. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději 14.den od dodání zboží.
Doporučujeme, aby vrácené zboží bylo kompletní včetně příslušenství a dodaných dokladů (návod, záruční list apod.), nepoškozené, bez známek opotřebení. Při nesplnění je Vaše odstoupení od smlouvy účinné, ale prodávající je oprávněn vracenou částku ponížit o vzniklé snížení hodnoty vracené věci (zboží je poškozené, nekompletní atd.)
Zboží zašlete na naši adresu (doporučujeme zboží pojistit) – v žádném případě nezasílejte na dobírku.
Po doručení vraceného zboží obdržíte Vaše finanční prostředky (veškeré uhrazené finanční prostředky) nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
Prodávající má právo pouze na náhradu hodnoty případného opotřebení zboží kupujícím.
Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže zákazník odstoupit od smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. A také v případě, že bylo zboží vybráno a zakoupeno osobně v provozovně prodávajícího a kupující tak měl možnost zboží vyzkoušet.

Při vrácení zboží volte vhodný obal, aby se předešlo případné deformaci či zničení zboží. Společně se zbožím doporučujeme zaslat i fakturu (stačí kopie) pro lepší dohledatelnost, kde uveďte číslo účtu kam chcete vrácenou částku poukázat. Pokud budete chtít částku zaslat na účet, je to zdarma.


V případě, že kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.


Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá zejména, v případě smluv:

o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy
-

Záruční podmínky

Na zboží poskytujeme záruku v délce 24 měsíců od doby dodání zboží.

Záruční doba začíná běžet dnem od převzetí věci kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná běžet nová záruka. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.

Kupujícímu doporučujeme zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Pokud zjistíte poškození zásilky v době doručení, je vhodné řešit tuto situaci s přepravcem. Pokud přeberete poškozenou zásilku, vystavíte se riziku, že pozdější reklamace na zboží poškozené při přepravě nebude uznána.

Pro uplatnění reklamace nás nejprve kontaktujte emailem, telefonicky apod. Zboží zašlete na naši adresu, doporučujeme zásilku pojistit. V žádném případě nezasílejte na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Do zásilky doporučujeme z důvodu lepší dohledatelnosti přiložit fakturu (může být i kopie), kterou jste obdrželi při koupi a uveďte důvod reklamace.

Lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů. Tuto lhůtu lze po dohodě se spotřebitelem prodloužit.

Reklamace může být zamítnuta z těchto důvodů:

-Pokud byl výrobek poškozen při přepravě může být reklamace zamítnuta (viditelné poškození zboží nebo obalu je třeba řešit ihned s dopravcem. Zákazník není povinnen od dopravce převzít poškozené zboží a musí o zjištěném poškození ihned informovat prodejce).

-

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ:
Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit REKLAMAČNÍ ŘÁD prodávajícího (uvedený výše jako "záruční podmínky").



Rozpor s kupní smlouvou
V případě dodání zboží v rozporu s kupní smlouvou má spotřebitel právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. Prodávající bere na zřetel rozpor s kupní smlouvou zjištěný během šesti měsíců od převzetí věci, pokud z povahy věci nevyplývá, že existenci rozporu musel kupující zjistit již při jejím převzetí. Shodou s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.


Ochrana osobních údajů
S osobními údaji nakládáme v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a informací.

Veškerá osobní data (např. jméno, adresa, telefon, e-mail apod.), která jsou součástí objednávky nebo nám byla sdělena během registrace nového zákazníka, jsou považována za diskrétní a chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro odeslání objednané zásilky a pro komunikaci se zákazníkem a samozřejmě nejsou neposkytovány třetím osobám.

Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
Podmínky byly naposledy upraveny: 29.4.2015, 11:44
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu