Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Václav H. (koromoro) ID 535312
mimibazar.cz/koromoro
Oblast: Liberec
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 22.9.2014
Naposledy: 30.10.2014 6:13
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel
Václav Hanuš

Františkovská 715/7
Liberec
46007

tel.:

IČ 40194078

Část I.
1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)
- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Reklamační postup je uveden níže ve druhé – vlastní části podmínek prodeje.

3. Prohlášení:
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19 .
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

Část II.
Hezký den.
Vítejte a přejeme příjemné nakupování.

Provozovatel nabízí profesionální vlasovou kosmetiku a kosmetiku, používanou výhradně v kadeřnických a kosmetických salonech.

Prodáváme výhradně NOVÉ ZBOŽÍ, jedná se o profesionální, Španělskou kosmetiku Tyto výrobky máme téměř všechny skladem a jsou ihned k dodání.

Jelikož neprodáváme pouze zde, může se stát, že se zboží náhle vyprodá, o této situaci vždy uvědomíme a sdělíme Vám termín dodání, většinou je vždy cca do 3-7 pracovních dnů.



Veškeré dotazy, objednávky i připomínky, pište na e-mail.
Objednávky lze řešit i telefonicky na tel.: 739 572 356 od 9-14,30 hod
e-mail: info@brazilskykeratin.cz

Na veškeré dotazy, či objednávky, které přijdou e-mailem , se snažíme odpovídat do 24 hod.(pouze v pracovní dny)),většinou však i dříve.

Na tel. můžete volat kdykoli během dne od 09.00 do 14:30 hod..

O víkendech a svátcích mějte prosím s vyřizováním e-mailů strpení.

Dotaz není brán jako objednávka! Proto prosím po dotázání upřesněte, zda o zboží máte zájem. Děkuji.

Platbu je možno provádět předem na účet, který bude zaslán vždy po obdržení objednávky na mail spolu s VS.

Na dobírku nezasíláme.

Platební podmínky Vám pošleme na e-mail spolu s č.ú. a VS, společně s celkovou částkou včetně poštovného. Případně se můžeme domluvit na jiné variantě placení (složenka, os.odběr...)

Balíčky odesílám do 2 prac. dnů od připsání platby na účet.

Zboží vlasové kosmetiky máme SKLADEM,ale někdy se stane,že se nečekaně vyprodá, tak musíme cca týden(většinou však mnohem kratší dobu) čekat na jeho dodání,ale o této situaci, VŽDY UVĚDOMÍME mailem!!!Pokud by se i přesto stalo, že zboží nedorazí,pak bychom se domluvili na dalším postupu (buďto vrácení platby,nebo posečkání s balíčkem).

Balíčky posíláme Českou poštou a to jako balík na poštu, nebo balík do ruky..
- balné neúčtujeme
- poštovné účtujeme do max. výše 90,- záleží na váze balíku
- OBYČEJNĚ NEZASÍLÁME



Storno objednávky lze provést mailem či telefonicky, ale nejpozději
do 24 hod od učinění objednávky.


Prodáváme zboží nové a "na dálku", proto máte ze zákona možnost zboží do 14 dnů vrátit bez udání důvodů, nejlépe nepoužité v nezměněném stavu a nezničené! Jestliže zboží již bude použito či opotřebováno, bez visaček nebo původního obalu, bude vrácená částka ponížena o hodnotu opotřebení zboží. Zaplacená částka vám bude vrácena nejpozději do 5 pracovních dnů. Pokud budete zboží vracet, napište prosím e-mail a dohodneme podrobnosti. Zboží zašlete ČP doporučeně !Ne obyčejně a ne na dobírku!

Záruka:
Na nové zboží se vztahuje záruční doba 2 roky. V případě reklamace se postupuje dle platného reklamačního řádu nebo podle dohody.

Přejeme příjemný nákup!!!!a spokojenost!

Když vám balíček dorazí,prosím o stručný vzkaz e-mailem a o hodnocení:o)Rádi vám jej taky udělíme. Díky...
Podmínky byly naposledy upraveny: 2.10.2014, 17:09
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu