Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Dagmar C. (Dašullí) ID 543488
FANNY VISAGE kosmetika
mimibazar.cz/dasulli
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 30.11.2014
Naposledy: 25.10.2021 10:30
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 276
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Vítáme Vás
v našem internetovém obchodě.
Nabízené zboží můžete také osobně nakoupit a vyzkoušet v našem kamenném obchodě, kde Vás jistě příjemně překvapí ještě jiný sortiment kosmetiky a také bižuterie, pásky a jiné hezké doplňky.

Adresa kamenného obchodu:
Fanny visage
Šustova 1930
Praha 4 Chodov
140 00
tel: 777 90 88 33
Náš obchod se nachází asi 150m od OC Chodov

Otevírací doba obchodu: Po 10h -18h
Út 10h - 18h
St 10h - 18h
Čt 10h - 18h
Pá 10h - 15h.


Provozovatel obchodu:
Dagmar Caputo
IČ: 70391831
email: dagmar.caputo@seznam.cz

- Nabízím Vám oblíbenou luxusní dekorativní kosmetiku, která Vás nejen příjemně zkrášlí, ale jistě Vás potěší i naše stálé slevy až 70 %.

- Nabízím Vám výběr kvalitní kosmetiky z limitovaných světových kolekcí, které jistě nikde jinde v naší republice nenajdete!

Upozorňuji, že vyobrazené odstíny mohou být spíše orientační, záleží na nastavení barev Vašeho monitoru.
U kosmetiky pokud je to možné nežádejte reálné fota. Stejně jako se stává, že často ani fotky z katalogu nebo fotky z Eshopu přesně neodpovídají, tak i foto z fotoaparátu zkreslí odstín. Takže Vám velice ráda poradím, nebo pokud je to možné můžete osobně navštívit náš kamenný obchod a kosmetiku si vyzkoušet. Od většiny produktů máme k dispozici testery.

Také se může stát, že u mně najdete věc, která se už nevyrábí - někdy se ještě dá v zahraničí objednat - někdy je to jen tím, že o konci její výroby aktuálně nevím a budu ráda, pokud mně na to upozorníte.

Podmínky prodeje:
Část I.
1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.


2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)
- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i před smluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Reklamační postup je uveden níže ve druhé – vlastní části podmínek prodeje.

3. Prohlášení:
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19 .
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

Část II.
Dostupnost zboží:
Zboží je ve většině případů skladem, pokud ne, je u inzerátu napsán termín dodání. Nejsem ale u počítače 24 hodin, může se tedy stát, že o zboží projeví někdo zájem a nestihnu ho z nabídky smazat. Snažím se ale inzeráty co nejrychleji stahovat z nabídky, pokud je zboží vyprodáno.


Objednání a rezervace zboží:
Vyberte si libovolné zboží a zašlete mi, prosím, objednávku s adresou, na kterou budete chtít zboží zaslat. Po obdržení objednávky pošlu do 24 hodin podklady k platbě. ( Pokud se do 24 hodin neozvu, napište, prosím, znovu, občas se mail někde zatoulá.)
Zboží rezervuji 7 dnů od odeslání dokladů k platbě (pokud se nedomluvíme jinak), poté uvolňuji opět k prodeji.
Storno objednávky je možné do 1 pracovního dne ode dne objednání písemnou formou prostřednictvím emailu.

Platba zboží a způsob dodání
Platba předem na účet. Platbu je možné provést bezhotovostním převodem nebo složenkou. Variabilní symbol Vám bude přidělen.
Pro stálé zákaznice nabízíme možnost odeslání zboží na dobírku.
Zboží, které je skladem, odesílám do dvou pracovních dnů prostřednictvím České pošty. U zboží, které není skladem, sdělím přibližný termín dodání ve zprávě s podklady k platbě.
Poštovné a balné je uvedeno u jednotlivých inzerátů, v případě nákupu více věcí, platíte pouze jedno poštovné – pokud se liší, tak platíte to vyšší.
Doklad o prodeji na vyžádání Vám bude přiložen do balíčku.

Vrácení nebo výměna zboží

V souladu s ustanoveními občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Dejte mi, prosím, mailem nebo prostřednictvím vzkazů vědět, že zboží vracíte. Pokud chcete zboží vrátit nebo vyměnit, musíte splnit následující podmínky:
1) je třeba oznámit to do 14 dnů od obdržení zboží
2) pokud bude zboží jevit známky použití nebo nebude v původním obalu, bude z vrácené částky odečtena příslušná částka za "opotřebení"

3) zásilka musí obsahovat tyto údaje: Vaše jméno a adresu, informaci o tom, zda si přejete zboží vrátit nebo vyměnit, číslo účtu, na který mám případně vrátit peníze.

Záruční doba, reklamace

Pokud není stanoveno jinak, činí záruční doba 24 měsíců. Tato doba se nevztahuje na běžné opotřebení zboží. Reklamaci lze uplatnit pouze u kompletního zboží, které nebylo neodborně používáno, ošetřováno nebo vystaveno netypickým podmínkám pro dané zboží. Upozorňuji, že nevyhovující odstín zakoupených produktů ze sekce dekorativní kosmetiky není důvodem k reklamaci. Vyobrazené odstíny mohou být spíš orientační, jelikož záleží na nastavení barev Vašeho monitoru. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Postup při reklamaci:
Reklamované zboží zašlete doporučeně na naši adresu. Zásilka musí obsahovat kopii faktury, Vaši adresu a stručný popis vady reklamovaného zboží (tj. kdy a jak se objevila, proč činí výrobek nefunkčním).

Pokud máte zájem vyřešit reklamace v našem kamenném obchodě zajděte osobně na adresu:
Fanny visage
Šustova1930
Praha 4 - Chodov


Provozovatel obchodu:

Dagmar Caputo

IČ: 70391831
nejsem plátcem DPH
email: dagmar.caputo@seznam.cz

Přeji hezký den :-)
Podmínky byly naposledy upraveny: 12.11.2015, 22:34
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu